G: kuinka usein teillä vaihdetaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kallupisti

Vieras
a) käsipyyhkeet
b) kylpypyyhkeet
c) laudeliinat
d) lakanat

meillä näin:
a) viikon-parin välein
b) parin-kolmen viikon välein
c) parin-kolmen viikon välein
d) kerran kuussa

a) käsipyyhkeet
b) kylpypyyhkeet
c) laudeliinat
d) lakanat

meillä näin:
a) viikon-parin välein
b) parin-kolmen viikon välein
c) parin-kolmen viikon välein
d) kerran kuussa

a) viikon-parin välein, toki useammin jos tarvetta
b) isännällä viikon, muilla kahden viikon välein, ja jälleen useamminkin jos tarvetta. Ja isännän pyyhe vaihdetaan useammin, koska työ sellainen että käy kaksikin kertaa päivässä suihkussa.
c) meillä nimikoidut henkilökohtaiset laudeliinat, vaihdan about muutaman kuukauden välein
d) tyynynliinat kerran viikossa ja lakanat kahden viikon välein.

a) käsipyyhkeet-----viikon välein
b) kylpypyyhkeet------joka suihkun jälkeen tai viimeistään joka toisen
c) laudeliinat-----joka saunimisen jälkeen
d) lakanat-----tää on meidän perheen heikko kohta, kauhistukaa, vaihdetaan keskimäärin kerran kuukaudessa :(

[QUOTE="jee";24760621]a) käsipyyhkeet-----viikon välein
b) kylpypyyhkeet------joka suihkun jälkeen tai viimeistään joka toisen
c) laudeliinat-----joka saunimisen jälkeen
d) lakanat-----tää on meidän perheen heikko kohta, kauhistukaa, vaihdetaan keskimäärin kerran kuukaudessa :([/QUOTE]

Miks kylpypyyhkeet vaihdetaan joka suihkun jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen kotiäiti;24760626:
Miks kylpypyyhkeet vaihdetaan joka suihkun jälkeen?

koska ne menee sekaisin, joskus oon pyyhkinyt lapsen pyyhkeeseen, mutta periaate. Me kaikki inhotaan kosteaa pyyhettä käyttää ja se on kostea yleensä, jos kerran päivässä tai kaksi käytetään. Tulee vaan nakattua koneeseen samalla, kun joka päivä pestään pyykkiä muutenkin. Mahtuu sekaan hyvin. Puhtaaseen on ihana pyyhkiä =)

Käsi- ja kylpypyyhteet kerran viikossa, aluslakanat ja tyynyliinat kahden viikon välein ja pussilakanat neljän viikon välein. Saunaa ei ole eli ei myöskään laudeliinoja.

[QUOTE="jee";24760643]koska ne menee sekaisin, joskus oon pyyhkinyt lapsen pyyhkeeseen, mutta periaate. Me kaikki inhotaan kosteaa pyyhettä käyttää ja se on kostea yleensä, jos kerran päivässä tai kaksi käytetään. Tulee vaan nakattua koneeseen samalla, kun joka päivä pestään pyykkiä muutenkin. Mahtuu sekaan hyvin. Puhtaaseen on ihana pyyhkiä =)[/QUOTE]

Eipä mun pyyhe oo koskaan kostea, vaikka kävisin aamulla ja illalla suihkussa. Tiedä sitten miten te pyyhkeenne kuivaatte.. Ja eikö nyt voi olla sitten vaikka eri kuosiset pyyhkeet kaikilla, tai semmosissa nauloissa roikkumassa missä on nimet...

a) käsipyyhkeet
b) kylpypyyhkeet
c) laudeliinat
d) lakanat

meillä näin:
a) päivittäin
b) noin kerran viikossa
c) pefletit pestään joka käyttökerran jälkeen
d) joka toinen viikko suunnilleen, kesällä useammin, vähintäänkin tyynyliinat

Jos vaihtaa ja pesee käsipyyhkeet päivittäin niin eikös se olisi ekologisempaa jo käyttää paperia niiden käsien kuivaamiseen? Sama juttu kylpypyyhkeiden kanssa... Ja mihin tarvitaan laudeliinoja, jos saunaa käyttää oma perhe?

Mä oon varmaan outo :)

Jos vaihtaa ja pesee käsipyyhkeet päivittäin niin eikös se olisi ekologisempaa jo käyttää paperia niiden käsien kuivaamiseen? Sama juttu kylpypyyhkeiden kanssa... Ja mihin tarvitaan laudeliinoja, jos saunaa käyttää oma perhe?

Mä oon varmaan outo :)

Meillä on vessassa vain yksi käsipyyhe, jota käyttävät kaikki. Että ei tuosta päivittäisestä vaihdosta mitään järkyttävää pyykkivuorta saa aikaiseksi :D.

Lakanat jos on päässyt oikein isot ulosteet esim miehen pyllyreästä tai minulta kunnon kuukautismenkat pitkin patjoja. Pienemmät ulostetahrat ja veriroiskeet pyyhitään talouspaperilla/tuuletetaan tarvittaessa.

a) käsipyyhkeet
b) kylpypyyhkeet
c) laudeliinat
d) lakanat

a) parin päivän välein.
b) melkein joka käytön jälkeen.
c) joka käytön jälkeen.
d) minun ja miehen parisänkyyn vaihdetaan aluslakana ja tyynyliinat päivittäin. Pussilakanat muutaman päivän välein.
Lasten sänkyihin vaihdetaan lakanat kerran viikossa.

a) käsipyyhkeet - viikon välein
b) kylpypyyhkeet - kerran kk
c) laudeliinat- laitan pesuun saunomisen jälkeen, mä olen ainut joka käytän
d) lakanat - viikon-puolentoista välein

Yhteistyössä