M
Mitä mieltä tästä?
Vieras
Meillä on niin sanotusti pakkotilanne asua miehen kanssa yhdessä vielä noin 10 kk. Olen pitkään jo joutunut olemaan ilman seksiä ja hellyyttä, joten eikö ole ihan ok että alan etsiä sitä seuraa nyt eikä vasta sitten kun mies on häipynyt? Erotaan miehen aloitteesta eli kai se on vielä ns. lieventävä asianhaara sekin. Kummallakaan ei ole tähän mennessä ollut muita suhteita. Takana pitkä avioliitto.
En halua uudelta kumppanilta oikeastaan muuta kuin fyysistä läheisyyttä eli en ole samantien ryntäämässä uuteen vakavaan suhteeseen. Ongelma tietenkin voi olla se, että mistä sellaisen miehen sitten mahtaa löytää, kun en oikein käy baareissakaan notkumassa...
Lapsiakin meillä on eli yhtälö voi kyllä olla enemmän kuin haastava.
Mutta mitä mieltä asiasta siskot olette, ei kai minulla ole mitään syytä tai velvollisuutta enää odotella tämän asian kanssa? Oudoksuttaa kyllä ajatus seksistä kenenkään muun kanssa.
En halua uudelta kumppanilta oikeastaan muuta kuin fyysistä läheisyyttä eli en ole samantien ryntäämässä uuteen vakavaan suhteeseen. Ongelma tietenkin voi olla se, että mistä sellaisen miehen sitten mahtaa löytää, kun en oikein käy baareissakaan notkumassa...
Lapsiakin meillä on eli yhtälö voi kyllä olla enemmän kuin haastava.
Mutta mitä mieltä asiasta siskot olette, ei kai minulla ole mitään syytä tai velvollisuutta enää odotella tämän asian kanssa? Oudoksuttaa kyllä ajatus seksistä kenenkään muun kanssa.