Onko oikein etsiä seksikumppani kun asutaan miehen kanssa yhdessä "pakosta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä tästä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mieltä tästä?

Vieras
Meillä on niin sanotusti pakkotilanne asua miehen kanssa yhdessä vielä noin 10 kk. Olen pitkään jo joutunut olemaan ilman seksiä ja hellyyttä, joten eikö ole ihan ok että alan etsiä sitä seuraa nyt eikä vasta sitten kun mies on häipynyt? Erotaan miehen aloitteesta eli kai se on vielä ns. lieventävä asianhaara sekin. Kummallakaan ei ole tähän mennessä ollut muita suhteita. Takana pitkä avioliitto.

En halua uudelta kumppanilta oikeastaan muuta kuin fyysistä läheisyyttä eli en ole samantien ryntäämässä uuteen vakavaan suhteeseen. Ongelma tietenkin voi olla se, että mistä sellaisen miehen sitten mahtaa löytää, kun en oikein käy baareissakaan notkumassa...

Lapsiakin meillä on eli yhtälö voi kyllä olla enemmän kuin haastava.

Mutta mitä mieltä asiasta siskot olette, ei kai minulla ole mitään syytä tai velvollisuutta enää odotella tämän asian kanssa? Oudoksuttaa kyllä ajatus seksistä kenenkään muun kanssa.

No jos olette jo päätyneet eroon, niin ei kai sua mikään estäkään. Älä kuitenkaan tee sitä virhettä, että tuot seksikumppanin yhteiseen kotiinne ennen kuin eksäsi on häipynyt. Se nimittäin satuttaa.

No jos olette jo päätyneet eroon, niin ei kai sua mikään estäkään. Älä kuitenkaan tee sitä virhettä, että tuot seksikumppanin yhteiseen kotiinne ennen kuin eksäsi on häipynyt. Se nimittäin satuttaa.

Mies on päätynyt eroon. Mutta ei se sitä tosiasiaa muuksi muuta että se ero tulee.
En ajatellut tuoda kotiimme miehiä, asuvathan täällä lapsemmekin. Pitäisi jostain vaan kerätä rohkeutta uskaltaa lähteä tuntemattomien luokse, jos flaksi jostain syystä käy. Mutta ei välttämättä käy, kun en edes tiedä mistä lähtisin etsimään...Tuntuu niin hölmöltä pistää ilmoitusta nettiinkään tyyliin "haetaan miestä seksiin".

Ongelmansa kullakin.

Mä löysin samantyyppisessä tilanteessa miehen netistä, kirjoteltiin paljon meilejä ja tavattiin seksin merkeissä. En tiedä oliko oikein vai väärin, mut mulle teki hyvää henkisesti ja fyysisesti, einkä kokenut huonoa omaatuntoa.

[QUOTE="fiina";24760473]Mä löysin samantyyppisessä tilanteessa miehen netistä, kirjoteltiin paljon meilejä ja tavattiin seksin merkeissä. En tiedä oliko oikein vai väärin, mut mulle teki hyvää henkisesti ja fyysisesti, einkä kokenut huonoa omaatuntoa.[/QUOTE]

Laitoitko itse ilmoituksen vai vastasitko jonkun ilmoitukseen? Eikö pelottanut mennä vieraan ihmisen luokse?

"kiva" kuulla että on muitakin jotka olleet samankaltaisessa tilanteessa. Tämä tuntuu joskus niin omituiselta tämä tilanne kun on käytännössä eronnut mutta ei sitten oikeastaan olekaan. Aika hämmentävältä.

Oletko kokeillut tyydyttää miestäsi suurella paristokäyttöisellä hieromasauvalla perseeseen ja suuhun? Samalla voit hieroa märkää pilluasi toisella kädellä. Meillä ainakin toimii!!

Mikä teillä oikein viivästyttää noin paljon eroa??? Ei kai pakko ole enää yhdessä olla ja etenkään et ole mitenkään velvollinen olemaan uskollinen, jos miehesi haluaa erota. Vai pelaako se miehesi vain aikaa sinulta?

Ei sinulla ole velvollisuutta odottaa, jos olet vakavasti asian miettinyt. Toinen asia sitten on, etteivät sinusta kiinnostuneet miehet kenties ole luottavaisin mielen sen suhteen, että tosissasi olisit eroamassa. Jos et kuitenkaan hae vakavaa suhdetta, se tuskin on ongelma.. Varaudu siihen, että kiinnostat ns. pukkimiehiä ja häntäheikkejä, mutta se lienee tavoitteenasikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä tästä?;24760525:
Laitoitko itse ilmoituksen vai vastasitko jonkun ilmoitukseen? Eikö pelottanut mennä vieraan ihmisen luokse?

"kiva" kuulla että on muitakin jotka olleet samankaltaisessa tilanteessa. Tämä tuntuu joskus niin omituiselta tämä tilanne kun on käytännössä eronnut mutta ei sitten oikeastaan olekaan. Aika hämmentävältä.

Tavattiin yhden keskustelupalstan kautta ihan sattumalta, ei siis ollut mikään seuranhaupalsta suoranaisesti, kävi ilmi että ollaan molemmat varattuja mut yhteys syntyi heti meidän välille. Eikä pelottanut tavata, tavattiin eri kaupungissa kuin missä kumpikaan asuttiin. Oltiin viikonloppu hotellissa yhdessä, täytyy sanoa että yksi elämäni parhaista viikonlopuista! Toki oon miettinyt että oli aika rohkeaa tavata tuolla tavalla ihan vieras ihminen, mutta tässä tapauksessa riskin ottaminen kannatti :) Ja toki oltiin soiteltu ym paljon ennen.

No jos nyt oikeasti eroaisitte ensin. Siis niin että olette tosissanne päättäneet erota, jättäneet eropaperit jne. ja puhuneet sen asian selväksi, että tässä ei nyt olla enää pariskunta, vaikka saman katon alla vielä joudutaankin asumaan. Vaan että myös miehesi on vapaa tapailemaan muita. Uskon että pidemmän päälle se olisi parempi asia ihan kaikkien osapuolien kannalta.

Se, että "olet eroamassa" ei tee susta vielä sinkkua, joka on vapaa tapailemaan ketä tahansa.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";24760856]No jos nyt oikeasti eroaisitte ensin. Siis niin että olette tosissanne päättäneet erota, jättäneet eropaperit jne. ja puhuneet sen asian selväksi, että tässä ei nyt olla enää pariskunta, vaikka saman katon alla vielä joudutaankin asumaan. Vaan että myös miehesi on vapaa tapailemaan muita. Uskon että pidemmän päälle se olisi parempi asia ihan kaikkien osapuolien kannalta.

Se, että "olet eroamassa" ei tee susta vielä sinkkua, joka on vapaa tapailemaan ketä tahansa.[/QUOTE]

Eikö sittenkään että mies on ilmoittanut että ehdottomasti haluaa eron? Miksi en olisi vapaa tapailemaan muita miehiä...? Miksi minun pitää odottaa?
Kyllä se tässä vaiheessa on täysin selvää että ei olla enää pariskunta.
Eropapereita ei laiteta kuitenkaan eteenpäin koska emme halua jakaa taloa tässä vaiheessa. Ja asuntoasiat on siis syynä siihen miksi miehen muuttoon on noin pitkä aika vielä.

Ei sinulla ole velvollisuutta odottaa, jos olet vakavasti asian miettinyt. Toinen asia sitten on, etteivät sinusta kiinnostuneet miehet kenties ole luottavaisin mielen sen suhteen, että tosissasi olisit eroamassa. Jos et kuitenkaan hae vakavaa suhdetta, se tuskin on ongelma.. Varaudu siihen, että kiinnostat ns. pukkimiehiä ja häntäheikkejä, mutta se lienee tavoitteenasikin.

En tosiaankaan ole hakemassa mitään vakavaa suhdetta nyt, kun entisestäkään en ole toipunut. Ihan pelkkää fyysistä läheisyyttä vaan ja hauskanpitoa.

Ei kukaan teitä pakota jakamaan taloa, jos laitatte eropaperit eteenpäin. Jos te olette sopineet, että molemmat saa hankkia seksiseuraa vapaasti, niin sitten se varmaan on ok. Jos se on sen sijaan asia, joka pitää salata niin sitten se ei musta ole ok.

Jos olette päätyneet siihen että erotaan, ero on vireillä, ettekä halua enää yrittääkään paikata suhdettanne ja asutte yhdessä vaan olosuhteitten pakosta, niin mun mielestä ette ole enää yhdessäkään.
Ilmoittaisin tossa tilanteessa toiselle että katson että olen täysin vapaa ja sinkku, niin olet sinäkin. Omaan kotiin en kyllä toisi mitään kumppaneita, ne hommat pitäisi hoitaa muualla ja miehenkin pitäisi hoitaa.
Ihan lastenkin takia ja siksikin, ettei ole tarpeen aiheuttaa lisää riitaa, eikä sekoittaa ylimääräisiä ihmisiä teidän riitoihin.

[QUOTE="vieras";24761432]Jos olette päätyneet siihen että erotaan, ero on vireillä, ettekä halua enää yrittääkään paikata suhdettanne ja asutte yhdessä vaan olosuhteitten pakosta, niin mun mielestä ette ole enää yhdessäkään.
Ilmoittaisin tossa tilanteessa toiselle että katson että olen täysin vapaa ja sinkku, niin olet sinäkin. Omaan kotiin en kyllä toisi mitään kumppaneita, ne hommat pitäisi hoitaa muualla ja miehenkin pitäisi hoitaa.
Ihan lastenkin takia ja siksikin, ettei ole tarpeen aiheuttaa lisää riitaa, eikä sekoittaa ylimääräisiä ihmisiä teidän riitoihin.[/QUOTE]

Näin minäkin sen asian näen. Enkä tosiaan ymmärrä, mikä velvollisuus minulla olisi odottaa ilman hellyyttä vielä 10 kk.

Tuo on sitä löysässä hirressä roikkumista ja usko pois, ei siitä tule mitään jos sekstailet muita ja siis jos "jäät kiinni" Niinhän sitä luulis että ei enää tunteita ole, kyllä tässä voi tehä mitä vaan. Hyvä etten raapinut eksääni hengiltä kun hän sitten olikin jo jonkun uuden vosun kanssa "meillä"
Muutaman viikon päästä minä toin "kostoksi" panon myös sinne kämppään ja niin sanottu exäni veti häntä pahasti turpaan. Että suosittelen miettimään kaksi kertaa ainakin sitä minne sitten sen panon vie ja kertooko miehelleen siitä ollenkaan.

[QUOTE="...";24761454]Tuo on sitä löysässä hirressä roikkumista ja usko pois, ei siitä tule mitään jos sekstailet muita ja siis jos "jäät kiinni" Niinhän sitä luulis että ei enää tunteita ole, kyllä tässä voi tehä mitä vaan. Hyvä etten raapinut eksääni hengiltä kun hän sitten olikin jo jonkun uuden vosun kanssa "meillä"
Muutaman viikon päästä minä toin "kostoksi" panon myös sinne kämppään ja niin sanottu exäni veti häntä pahasti turpaan. Että suosittelen miettimään kaksi kertaa ainakin sitä minne sitten sen panon vie ja kertooko miehelleen siitä ollenkaan.[/QUOTE]

En ajatellut kyllä lasteni kotiin mitään "panoja" tuoda, kiitos vaan vinkeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä tästä?;24761439:
Näin minäkin sen asian näen. Enkä tosiaan ymmärrä, mikä velvollisuus minulla olisi odottaa ilman hellyyttä vielä 10 kk.

Ei oo velvollisuutta odottaa, mutta todellakin on velvollisuus kertoa selväsanaisesti miehelle, että katsot teidän suhteenne olevan ohi ja teidän molempien olevan vapaita tapailemaan muita. Sen verran pitää selkärankaa löytyä, että tämän asian selvittää niin että se on varmasti toisella tiedossa eikä ala vaan vehtaamaan tämän selän takana. Tuossa on nimittäin hirveä riski todella suurista ongelmista ja väärinkäsityksistä.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä tästä?;24761479:
Ei se ole tekosyy. Mies on ostanut asunnon, joka ikävä kyllä valmistuu vasta 10 kk päästä.
Ja te ette voi hakea avioeroa siitä syystä että...? Ei teidän ole taloa pakko jakaa samantien. Avioeron harkinta-aikakin on vuoden päivät.

Mies ei voi asua 10 kk vuokralla tai vaikka kaverillaan, koska...?

Sinä (ja lapset) ette voi muuttaa muualle, sillä...?

Yhteistyössä