M
"milla"
Vieras
Oon pitkittäny kertomista mut oli jo pakko kun kohta arvais jo itsekin. Ei suostu puhumaan asiasta, huutaa ja raivoaa vaan (tyttö 14v). Vinkkejä miten ihmeessä tuon saa nyt rauhotettua? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;24778334:Miksi se raivoaa?
Ei suostu puhumaan sanaakaan asiasta joten ihan tarkkaan en tiedä.
Hän on kyllä kovasti yrittäny kontrolloida mua ja meidän perhettä (ei onnistu) ja varmaan hän luuli ettei meille tule vauvaa enää kun hän on tehnyt siitä asiasta mielipiteensä selväksi jo ajat ssitten.
Sitten ette puhu asiasta mitään, hoidatte vauva-asiat ilman hänta ja annatte hänen olla rauhassa Se voi olla iso pala lapselle/nuorelle ja kannattaa pitää huoli siitä että hän saa kaipaamaansa huomiota johon ei liity vauva mitenkään ja ettei kotona tarvitse koko aika kuunnella vauvajuttuja.
1v ja 9v
Niin ei kai siinä muukaan auta. Harmittaa vaan tollanen käytös, muutenkin meillä on ollu tytön kanssa melkosen hankalaa..
Jaa. Onko hän sitten kokenut 1v:n jotenkin uhaksi? Tai siis että tämä on vienyt häneltä vanhempien aikaa ja huomioa tms.
Joo, "uus"perhe, vaikka ollaanki aika vanha perheEn kyllä usko että sillä on tässä kohtaa mitään merkitystä.
jokuhan tuossa on kun ei halua lisää siskoja tai veljiä. ehkä hän kokee, että kaveripiirissä kiusataan ison perheen vuoksi?? tai ei saa sitten jotakin mitä haluaisi jos on paljon lapsia. teinille voi merkitä nämä asiat tosi paljon!
No en usko, kovin rakas on tämä sisarus hänelle ja tykkää hoitaa ja pitää häntä. Mun mielestä saa huomiota ihan yhtä lailla ku ennenkin.