F
fdfd
Vieras
Mä oon niin pettyny ja suuttunu ja ihan kaikkea muuta! Meille on tulossa lähes 1000 euron tasauslasku vaikka just viime vuonna soitin sinne ja pyysin korottamaan meidän arviolaskua koska siirrytään öljylämmityksestä sähkölämmitykseen. Siellä "asiantuntija" otti tiedot ylös perheestä, talon koosta, veden käytöstä jne ja kerto kuinka paljon hänen mielestä riittää kulutuksesksi. Mä pyysin nostamaan sitä siitäkin vielä, ettei varmasti tuu tasauslaskua niin mitä vielä
Mä en tajua miten meillä on voinu mennä niin paljo sähköä koska lämmöt pidetään todella pienellä ja lähes päivittäin lämmitetään takalla, että täällä tarkenis mukavasti. Saunaa ei lämmitetä juuri koskaan. Sen sijaan kuivausrumpua kyllä käytetään lähes päivittän ja lämmintä vettäkin menee tämän kokoisessa perheessä kiitettävästi.
Voi että osaa ahdistaa. Oma vika tietty kun ei pitkin vuotta seurattu tuota kulutusta mutta ketuttaa silti
Oltiin jo varattu syyslomalle parin yön reissu kylpylään mutta se jouduttiin nyt perumaan kun ei todellakaan enää oo varaa siihen
Lapset varmasti tosi mielissään kun kuulevat.
Voi että osaa ahdistaa. Oma vika tietty kun ei pitkin vuotta seurattu tuota kulutusta mutta ketuttaa silti