L
Luuseri
Vieras
Olen mielestäni yrittänyt parhaani, mutta ei silti suju. Mies ei halua mua sex-mielessä eli en kai ole kovin viehättävä. Joskus olisi kiva olla himoittu, mutta en tilaisuudenkaan tullen ole halunnut pettää. Vaikka en tiedä, mies voisi olla tyytyväinen kun pääsisi minusta. Olen yrittänyt olla hyvä vaimo, en nalkuta ja YRITÄN pukeutua kivasti jne. Mutta teenkin kai mieheni elämästä sitten kuitenkin hankalaa ja kurjaa. Työssänikään en ole kummoinen. Pääasiassa yritän olla ymmärtävä ja hyväntuulinen. Sen jotkut kai ajattelevat tarkoittavan, että minua saa mielensä mukaan näpäyttää. Jos puolustaudun, olen kiukuttelija. Lapsikin jankuttaa koko ajan, että äiti on tyhmä. No, kai se pitää paikkansa. Äitini jaksaa aina löytää jotain väärintehtyä, lapset on ruokittu väärin tai puettu huonosti. Rahaa mennyt liikaa, olen tuhlaaja. Vaikka siis itse rahani tuössäkäymällä ansaitsen. Muita sukulaisia ei edes kannata mainita. Miten joku voi alittaa riman kaikessa? Vaikka yrittää? Olen aina iloinnut elämästä, mutta nyt alkaa tuntua siltä että uudet päivät ovat velvollisuuksia, joissa en kuitenkaan voi tuottaa muille iloa. En toisaalta halua tuottaa lapsilleni tuskaa lopettamalla elämäni. Osaako joku kertoa mistä löytyisi sisäinen vahvuus olla tyytyväinen itseensä, vaikka muut eivät ole?...