Empä tiedä ottaisiko eron miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Mulla itsellä on kaikki hyvin, laihtunut 13 kg, vielä 10 kg pois ni avot. Vakituinen työpaikka, muutenkin elämä hyvin mallillaan. Mies ei helli mua koskaan, ei halaa, ei ota kontaktia juuri kun äksyilee välillä, on ok. Alkoi muuttumaan enemmän tämmöiseksi kun otin tosissani vihdoin että alan laihduttamaan ja niin alkoi tapahtumaan. Luulisi että se on onnellinen mun puolesta. Oon sille tällä vk joka päivä sanonut et pissikö taas sun aamumuroihin joku :D En vaan tajua sitä. Lähdenkö todella lätkimään sen takia kun ei ole hellyyttä ja läheisyyttä, sitä kaipaan hirveesti. Yhdessä ollaan 10 v oltu, 8 v poika on.

No joo. Ensin mainitset että sinulla on kaikki hyvin koska olet laihtunut ja sinulla on vakituinen työpaikka ja sitten vasta sen jälkeen otat esille asian jota mies ei tee juuri sillä tavalla kuin sinä haluat. Iso punainen lippu nousee tässä vaiheessa. Mikä sinun tavoitteesi oikein on? Lähteä lätkimään koska olet laihtunut ja "menee hyvin" ja et saa tarpeeksi huomiota vai se että saat parisuhteesi sellaiseksi että se jatkuu ja kestää ja molemmat ovat onnellisia?

Luulen että kannattaa miettiä voisitko tehdä itsekin jotain sen parisuhteen eteen. Kaikki ei tule automaattisesti. Veikkaan että olet huomionkipeä ja koet että ansaitset jotain erityiskohtelua nyt kun olet laihtunut ja kuvittelet että sitä huomiota saa aidan takaa yllin kyllin.

Viimeksi muokattu:
No joo. Ensin mainitset että sinulla on kaikki hyvin koska olet laihtunut ja sinulla on vakituinen työpaikka ja sitten sen jälkeen otat esille asian jota mies ei tee juuri sillä tavalla kuin sinä haluat. Iso punainen lippu nousee tässä vaiheessa. Mikä sinun tavoitteesi oikein on? Lähteä lätkimään koska olet laihtunut ja "menee hyvin" ja et saa tarpeeksi huomiota vai se että saat parisuhteesi sellaiseksi että se jatkuu ja kestää ja molemmat ovat onnellisia?

Luulen että kannattaa miettiä voisitko tehdä itsekin jotain sen parisuhteen eteen. Kaikki ei tule automaattisesti. Veikkaan että olet huomionkipeä ja koet että ansaitset jotain erityiskohtelua nyt kun olet laihtunut ja kuvittelet että sitä huomiota saa aidan takaa yllin kyllin.

No en todellakaan odota laihtumisen myötä että mies lähestyisi. Itse en tee sitä enään kun se sanoo aina ei jaksa tai jotain vastaavaa. Ni mitäpä sitä itse yrittää. Kyllä varmasti miehelle tulee pelko perseen alle ku rupeen ehdotteleen muuttoa, mutta tuskin tämä suhde silläkään muuttuisi.

Yhteistyössä