aloin pohtimaan jos lopettaisinkin sairaanhoitaja-koulun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelija

Vieras
olen pohjakoulutukseltani lähihoitaja.nyt sh koulua olisi enää vuosi jäljellä.opinnäytetyöstäni ei tule mitään valmista ja tuntuu suurenmoiselta pakkopullalta.lääkelaskuista en ole päässyt läpi vaikka kuinka olen yrittänyt.aloin pohtimaan jos kuitenkin tekisin vain lähihoitajan töitä.melkein sama palkka (sh 2100 lähihoitaja 1900), vastuuta lähihoitajana olisi vähemmän,voisin samantien aloittaa työt ja lopettaisin tuon pakkopullalta tuntuvan kouolun.

tiedän että melko tyhmää tässä vaiheessa mutta minusta ammatti lähihoitajana ei olisi huono vaihtoehto.

haukkukaa pystyyn,kunhan joku kommentoisi

No jos sinulla tosiaan vain vuosi jäljellä, niin harkitse nyt sitten todella tarkkaan!
Ja miksi ihmeessä lähihoitajan työ olisi jotenkin huono? Jos se työ kiinnostaa enemmän niin toki teet sitä! Mutta mieti nyt sitä yhtä vuotta kuitenkin, ettet sitten kadu :)

Teet päätöksen, joka vaikuttaa loppuelämääsi. Jossain vaiheessa esim. jos haluat ulkomaille töihin, sairaanhoitajilla on kyllä vientiä ja hyvä palkka.

Itse en jättäisi tuossa vaiheessa enää kesken. Et voi koskaan tietää, mihin maailma muuttuu ja kuinka arvokkaaksi nuo sh:n paperit vielä osoittautuu.

Itse olen hoksannut sen että paras on tehdä niin kuin parhaaksi näkee ja tuntee. Jos tunnet että olosi paranee huomattavasti niin jätä kesken ja voithan sinä varmaan myöhemmin jatkaa loppuun sh-koulutuksen jos siltä tuntuu? Voihan se asia pyöriä päässä/"harmittaa" jonkin aikaa lopettamisen jälkeen, mutta tiedät kuitenkin että itsesi parhaaksi sen teit.

Tsemppiä pohdiskeluun =)

mietin vaan tuota vastuuasiaakin,en tiedä olisiko minusta loppupeleissä siihen että ottaisin niin paljon vastuuta ihmisistä.