Pakko hehkuttaa: Miehen taiteiluista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Mun oma rakas ukkoni on sellaienn "pöytälaatikkotaiteilija" joka julkaisee taidettaan netin taidesivustoilla. Nyt on sitten alkanut mennä töitä kaupaksi, jo useampikin työ on ostettu tulostettavaksi yheltä sivustolta, ja nyt yhdeltä palstalta pyydettiin lupa että sai laittaa hänen työnsä näyttelyyn New Yorkiin :D Mies on niin onnellinen, kun hänen työnsä on huomattu, ja mä oon hänestä kanssa ylpee :)

Kuulostaa tosi hyvältä! Olisitko halunnut laittaa linkkiä, missä voisi nähdä jotain töitä? Saisi mahdollisesti lisää ostajia töilleen ;) Toki ymmärrän, jos et halua linkkiä laittaa :)

:D Kiitos onnitteluista! Ois niin hienoo jos mies vois saada tuloja tuosta omasta intohimostaan ja voisi vähentää "ruokarahatyötunteja". Ainakin hän tosta saa boostia ja toivon että hän uskaltaa laittaa rohkeammin portfoliota vaikka jonnekin kuvituksia kaipaaville kustantamoille yms. Ja onhan se hienoo kun voi laittaa portfolioon kuvan New Yorkin näyttelystä ja kertoa tekevänsä kuvituksia Kanadaan :D

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";24830418]Kuulostaa tosi hyvältä! Olisitko halunnut laittaa linkkiä, missä voisi nähdä jotain töitä? Saisi mahdollisesti lisää ostajia töilleen ;) Toki ymmärrän, jos et halua linkkiä laittaa :)[/QUOTE]

Uskaltaisinkohan.. toivottavasti mies ei tuu käymään palstalla tänään :)
Otin pois ennen miehen kotiin tuloa, on niin ujo...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24830466:
Oho! Hienoa! Miten miehesi työt siis ovat esillä? Hänellä on siis joku oma nettisivu...?

Niitä on useammallakin foorumilla, sellasilla kuin Aukea ja Deviant Art, mutta tuolta Red Bubblesta on nyt tullut noita kiinnostuneita kontakteja ja siellä niitä töitä voi ostaa pienellä hinnalla. Ja sieltä pyysivät luvan työn esillelaittoon New Yorkin näyttelyyn, se siis tulostttiin sinne. Näppärää kun taidekin voi olla sähköistä ja siirtyä ja levitä nopeasti pitkin maailmaa.

Viimeksi muokattu:
En viitsi laittaa linkkiä, jos ap poistaa myöhemmin tuon linkin, mutta tykkäsin tuosta keltataustaisesta kuvasta.. äiti ja lapsi aamiaisella :D Ja pöllöstä.. tuo pöllö sopisi tosi hyvin esim. jonkin pussilakanan kuvaksi, eikö??

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";24830474]En viitsi laittaa linkkiä, jos ap poistaa myöhemmin tuon linkin, mutta tykkäsin tuosta keltataustaisesta kuvasta.. äiti ja lapsi aamiaisella :D Ja pöllöstä.. tuo pöllö sopisi tosi hyvin esim. jonkin pussilakanan kuvaksi, eikö??[/QUOTE]

Heh.. se on tehty kun esikoinen oli tissi-ikäinen ja mun rinnat ihan kipeenä. Ei oo mun muotokuva enkä polta, mut fiilikset se sai hyvin vangittua :)

Heh.. se on tehty kun esikoinen oli tissi-ikäinen ja mun rinnat ihan kipeenä. Ei oo mun muotokuva enkä polta, mut fiilikset se sai hyvin vangittua :)

On kyllä hyvin vangittu juuri se tietty tunnelma :D Piirtääkö miehesi sarjakuvia myös? Jotenkin tuosta tyylistä tulee mieleen sarjakuvat. Tosin esim. juuri tuo tietty kuva kävisi ihan yksinään johonkin lehteen, on juuri sellainen että yksi kuva riittää kertomaan kaiken :)

Yhteistyössä