miksi mies käyttäytyy näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heini"

Vieras
olen ymmälläni..meillä on pitkän aikaa mennyt hyvin ja nyt yhtäkkiä mieheni ei ole enää halunnut minua.. olen nyt kuukauden ylitte odottanut jotain aloitetta seksin suhteen,ei mitään...itse olen yrittänyt ja saanut vain kuulla,ettei kuulemma normaaliin suhteeseen kuulu seksi joka viikko tai ees joka kuukausi!mitä hittoa? tähän asti on kyllä kelvannut ja mies on ollut se jolle seksi on ollut tärkeämpää..ollaan kohta kuus vuotta yhtä pidetty,enkä ennen ole miehen suusta tuollaista kuullut! mietin juu pettämistä,mutta sanoo että ei mua petä..hän ei vaan halua seksiä ja piste..ja on oikeen vihaisena siitä.. mitä tää on?

Onko miehelläsi stressiä ja väsymystä? Mun mies on nyt "vanhemmiten" eli 35v-> alkanut reagoida stressiin ja väsymykseen niin, ettei seksi kiinnosta. Kunhan on saanut nukutta ja levättyä tarpeeksi, sitten taas alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa. Eli voisi olla ihan sitä teilläkin?

Nuorena kyllä maitti missä kunnossa tahansa ;)

no juu...mun mies on mun mielestä kuitenkin vasta nuori...27-v ja työstressiä en nyt usko olevan,kesällä sitä kyllä oli,kun kauppa kävi,mutta nyt on hiljentynyt jonkun verran eikä sellaista stressiä työstä,eikä kyllä rahastakaan..
tuntuu vaan niin pahalta tulla joka kerta torjutuksi :(

mä en kyllä tiedä missä välissä hällä olisi toinen nainen,töissä käy tässä kodin vieressä ja töistä tulee aina kotiin... sitä kyllä itsekin epäilen,mutta mies sanoo että ei mua pettäisi..

[QUOTE="heini";24833348]mä en kyllä tiedä missä välissä hällä olisi toinen nainen,töissä käy tässä kodin vieressä ja töistä tulee aina kotiin... sitä kyllä itsekin epäilen,mutta mies sanoo että ei mua pettäisi..[/QUOTE]
Ei se sitten petä, jos kerta sanoo niin.

• Tykkää
Reactions: emppu75 ja Joxu
no en sitä noin tarkottanu...lähinnä sitä että missä välissä...illat on aina meidän kanssa kotona ja muuten tuossa parinkymmenen metrin päässä töissä...

[QUOTE="nuppis";24833515]Ei sillä ole juuri väliä, että miksi. Tuollainen "mies" kannattaa laittaa kiertoon.[/QUOTE]
Se siitä, ylä- ja alamäessä tukemisesta. Ei ihmekään, että puolet liitoista päättyy eroon.

Ihmisillä on vaan välillä kausia, ettei mikään huvita. Tää vuoden aika on viä ihan omiaan lisäämään sitä. Ootko yrittäny jutella sun miehen kanssa? Anna aikaa ja varmaan helpommin sanottu kuin tehty. Oon sitä mieltä, että kannattaa jutella ja kerrot miltä tuntuu, avoimesti, hermostumatta, ei mitään syyllistämistä ja naputtamista. Noistakin asioista kannattaa jutella, jää muuten hiertää välejä aika ikävästi jos jättää hautumaan noi asiat. Voiskohan sun miehes olla masentunu? Sitä ei meinaa välttämättä huomaa ite ja joskus ei myöskään lähipiirikä välttämättä huomaa. Mutta, toivottavasti saatte asiat kuntoon :).

En tiedä onko yleistä nuoremmille miehille, mutta voiko olla että sillä on vaan ongelmia saada erektiota..? Silloin sopisi tuo suuttuminenkin asiaan, varmaan turhauttaa siinä tilanteessa muutenkin..

Ei kai se toinen nainen ole aina ainoa vaihtoehto. Voihan se olla, että sitä ei vaan nyt innosta jostain syystä..

internettiä kyllä käyttää ja puhelinkin on nyt niin tärkeä että... ei ilman vois olla.erektio-ongelmaa ei ole,seisoo aina kun vähän silittelen miestä..hivelen siis kädellä vaikka miehen käsivarsia..niin johan pomppaa...eli ei ole se ongelmana..äsken justiin mies lähti ovet paukkuen pihalle,kun mut on kuulema hemmoteltu pilalle,kun ajattelen että seksiä harrastettaisiin avioliitossa ja vielä useammin kuin kerran kuukaudessa.. mua satuttaa toi paljon,koska ei ole tuollainen ollut koskaan mulle..

meillä mies oli tavannut toisen ja seksi meillä väheni,eron koittaessa sano ettei ole pettänyt meidän yhdessäolon aikana mutta kaiken jälkeen mitä olen saanut eron jälkeen kuulla niin en tiedä mitä uskoa.Saattoihan puhua totta mutta seksi ei vaan kiinnostanut kun oli iskenyt silmänsä jo toiseen ja halusi pistää poikki jotta voi vapaasti sitten ilaman pettämistä olla toisen kanssa.Pisti kyllä sen seksin vähnemisen mun piikkiinn vaikka mä olin meistä se joka oli lähes kokoajan ollu halukas mutta toista ei aina innostanu.

Että syy voi olla toinen nainen tai sitten sillä vaan haluton kausi vaikee sanoa,koittakaa jutella.

Ihan yhtälailla miehillä voi olla kausia kun ei vaan huvita..

Että ei se heti tarkoita että vieraissa käydään tms..tarvii kun sopivasti stressiä, vähän univelkaa tai muuten vaan huonosti nukuttuja öitä jne.. niin on halut hukassa..

[QUOTE="vieras";24834262]Kun kerta puhelinkin on tärkeäksi tullu, niin valitettavasti tuo viittaa pahasti siihen pettämiseen. :/[/QUOTE]

joo tää on aika selvä juttu jos noin on,meil mies laitto puhelimen jopa kiinni asti yöksi ja kanto sitä taskussa jatkuvasti ku ennen se loju vaan pöydällä,jopa vessaan ja suihkuun piti ottaa puhelin mukaan.Kerran sitten katoin sinne puhelimeen ja....no arvaatte varmaan.Ero tuli.