11-hoidot

Mörkötys Ihan uskomaton tilanne sinulla..voimia! Mä oisin (monta km kokeneena) aivan hermoraunio.

MT79 Tuo sun plussatesti kuva on niin ihana, oon tuijottanu sitä jo monta kertaa ja haaveillu samanlaisesta...ONNEA!!!!!:flower:

ON Mut voi sitten laittaa piinailijoihin...2kpl 7-soluista alkiota siirrettiin ja virallinen testipäivä on 27.10. Vähän kyllä masensi kun alkiot eivät olleet kuulemma lähteneetkään jakautumaan niin hyvin kuin aluksi näytti. Eli vielä en tiedä monta saadaan pakkaseen..niitä vielä viljellään ja huomenna voi soitella ja kysellä saatiinko pakkaseen mitään. Mutta näillä mennään!

• Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Tänään soitin veritestin tuloksen ja se oli vain 54 :( Hoitaja sanoi, että on liian matala, mutta viikon päästä katsotaan uudelleen. Tajusin vasta myöhemmin, että olen ensi viikon reissussa, enkä siis pääse uusintaverikokeeseen. Täytynee huomenna soittaa ja kysyä miten tehdään.

Olo jatkuu entistä huonovointisempana, mikä toisaalta antaisi toivoa. Rinnat on myös alkaneet kihelmöidä. Kun olen haeskellut tietoa hCG-arvoista pp14 kohdalla, niin useimmilla noin matalat arvot on tarkoittaneet keskenmenoa tai kemiallista raskautta :( Jäädään siis odottelemaan edelleen.

Voi MT79 :( Meinasin onnitella jälkijunassa mut nyt toivotan jaksamista ja toivoa että arvo lähtis vielä nousuun!

Mulla ei vieläkään menkkoja. pitääköhän mun soitella sinne polille. eihän tää normiakaan ole kun on pregnylkin laitettu? nyt kuitenkin jo pp 16..

Mörkötys Halit ja tsempit epävarmaan tilanteeseen. :hug: Niin piinaavaa :(

MT79 No höh, eikä! Mutta onhan vielä toivoa, että kamu on vain myöhään kiinnittynyt. Mustakin sun viivat näytti kyl testissä aika vahvalta.

Ainakin kun vertaa mun tänään pp 6 iltapissistä tekemään superhaaleaan haamujen haamuun... Kirkkaassa valossa katsoen näkyi ehkä jotain viivantapaista..? Mistähän sain päähän taas testata näin aikaisin? Uutta testiä sit ehkä viikonloppuna. Saapa nähdä, mihin suuntaan tää tällä kertaa kääntyy. En nyt vielä yhtään pompi innosta.

Mörkötys kylläpä nyt pisti jännitysnäytelmän! Pidetään peukkuja, että olisikin kaikki kunnossa! Mutta myönnön että itsekin olisin ihan rikki tuossa tilanteessa. Ei auta kuin odottaa ja toivoa!!! :heart:
MT79 mäkin veikkaisin nyt kyllä myöhäistä kiinnittymistä! Eli toivoa on vielä!
Kaarne nyt on sellainen plussa-aalto että kyllä se vielä sinutkin matkaan nappaa!
MAM2 onnea siirrosta! Plussajunassa on vielä tilaa! =)

Mörkötys, kylläpä jännittää sun puolesta! Sormet ja varpaat pystyssä!

Kaarne, toivotaan että sulla viiva sen kuin vahvistuu päivien edetessä!

tarantellah, toivotaan että sun tilanne myös saa selkiyttä!

MAM2, onnea kyytiläisille ja toivotaan että pakkaseen saatte myös monta!

ON: Kiitos ystäväiset kannustuksesta. Mä oon koko illan selaillut netissä juttuja ja todennut, että matala hCG ei hyvää lupaa. Mulla oli pp2 selvä kouraisu/vihlaisu, jonka oletan liittyneen kiinnittymiseen. Olen siis epäileväinen myöhäisen kiinnittymisen teorialle. Mutta ei kai tässä muu auta kuin vielä pitää toivoa yllä, kun ei minkäänlaista vuotoakaan ole ilmaantunut.

Lauantaina on meillä kotona isot juhlat tiedossa, kyllä sit harmittaa jos tuleekin oltua selvin päin "turhaan" :laugh: Toivottavasti kukaan ei ala kysellä mitään, kun en osaa tosiaan vastata suuntaan tai toiseen.

MT79 Kyllähän tästäkin ketjusta jokunen on saanut hyvin matalan hCg-arvon pp14 ja silti on kaikki jatkunut hyvin=) Mulla oli viimeksi pp14 hCg 52 ja silloin hoitaja sanoi että se on ihan hyvä arvo siirtopäivästä laskettuna. Jospa se arvo lähtis sulla huimaan nousuun!

Mä en kyllä jaksa uskoa enää. Raskausoireetkin on yön aikana hävinneet kuin tuhka tuuleen :( Mulle hoitaja sanoi, että 14 päivää siirrosta hCG:n viitealaraja on 68, mutta 200-300 pintaan se yleensä on normaalissa raskaudessa. Mitä todennäköisimmin hCG:llä 54 alkio ei oo jatkanut elämäänsä.

Kuulostaa Niz lupaavilta oireilta.

Mä tein pissasta uuden testin ja viiva oli haalistunut. En oikein jaksa muuta kuin itkua tuhertaa ja odotella lopullista iskua, eli ens viikon veritestiä ja vuodon alkamista. Ja sit takaisin jonon hännille, voi blaah. Pakkanen on tyhjä. Huomenna pitäis järjestää 20 hengelle juhlat, arvatkaa onko intoa :ashamed: No, ei auta muu kuin nauttia ystävien seurasta ja yrittää iloita siitä että elämässä on muita juhlimisen aiheita :flower:

MT79 Voi ei! !:hug: Voimia ja tsemppistä juhlien järkkäilyyn.

Minä vielä elän toivossa että olis joku kuitenkin tarrannut lujasti kiinni. Ensi viikolla se nähdään onko vielä toivoa vai ei... Ei ole ainakaan kunnon menkkavuotoa tai kipuja saapunut vielä.

Viimeksi muokattu:
Saas nähdä bongaanko ovista ollenkaan tässä kierrossa...
Tiistaina oli kp10, jolloin alkoi olla jo ovislimaa. Tuona päivänä kävin kontrolliultrassa PAS:oa varten, jossa todettiin johtofollikkelin olevan kooltaan 11mm. Lääkäri pyysi aloittamaan ovistestien tekemisen eilen.
Eilisessä kp12 ja tämänpäiväisessä kp13 testissä haamut, eikä tämänpäiväinen haamu ollu yhtään vahvempi ku eilinen. Ovislimatkin ovat muuttuneet valkovuodoksi, jotenka...? :confused:

Sintu74, mulla oli vähän samat kuviot, kp 10 11 mm follikkeli, ja hyvät limat, ja tänään oli ovisplussa, kp 17!!!
Älä heitä kirvestä kaivoon.

Hyvä että kuitenkin ovuloin omassakin kierrossa, mutta harmi vaan kun osui lauantaille tuo ovisplussa, kun tuskin päästään siirtoon :(.

Sintu74 Mulla on ainakin aina niin, että kunnon ovislimat tulee n. viikon ajan ennen ovista, ja ennen ovisplussaa limat jo alkaa selvästi vähetä. Ja aina oon sen ovisplussan kuitenkin löytänyt - n. pari päivää ns. kananmunaliman jälkeen. Eihän ne limat välttämättä kerro niin tarkkaan sitä ovisajankohtaa. Lienee yksilöllistä sekin. Tsemppiä!

Oviksen metsästäjille: Jos ovis näyttää aina osuvan huonolle päivälle, kannattaa kysyä lääkäriltä Pregnyliä oviksen aikaistamiseen. No, julkisella puolella tuskin innostuvat tästä, mutta ainakin VL:n lääkäri suostui tähän, kun näytti siltä että ovis osuu aina huonosti. Ja siinä kierrossa kun näin tehtiin, meillä saatiin toistaiseksi paras lopputulos. Mulla kyllä ovis tulee aina aika myöhään, munarakkula kasvaa aina tosi isoksi, ja limiskin näyttää olevan jo hyvissä ajoin ns. valmis. Riippuu siis tietenkin ultranäkymistä, voiko Pregnyliä käyttää tuohon tarkoitukseen. Ainakin mun järjellä ajatellen luonnokierto + Pregnyl olis parempi lähtökohta kuin kokonaan lääkkeellinen kierto.

Eilen aamulla bongasin digitestillä ovisplussan ja silloin oli siis kp14.
Soittelin Väestöliittoon perjantaina, että mille päivälle sattuu siirto, jos plussaan oviksen viikonloppuna.
Nyt ku ovis sattu lauantaille, niin PAS on ilmeisesti tiistaina. :)

• Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Sintu74 Jee, pääsette siis siirtoon! Onnea matkaan :)

Täällä testattu tänä aamuna ihan yhtä haalean vaalea haamu kuin 3 päivää sitten iltapissasta. Eli se siitä sitten :( Taas kemiallinen. Olishan sen viivan pitänyt kolmessa päivässä vahvistua edes vähän. V***ttaa melkoisesti. Alkoi olla jo lupaavia oireita: painontunnetta alamahassa ja nännien arkuutta. Mutta ei. Pakkanen tyhjä. Syli tyhjä. Mieli tyhjä.
Seuraava hoitokierros tehdään julkisella, Naikkarin infoaika marraskuun lopussa. Eli pääsen piinailemaan seuraavan kerran vasta joskus ens vuoden puolella. Prkl.
Mistä sitä keksisi taas sisältöä elämäänsä? Syksyn kauneus ja kahden aikuisen ihmisen laatuaika ei vaan aina riitä täyttämään tyhjää kohtaa sydämessä. :'(

Sintu74 Jee, pääsette siis siirtoon! Onnea matkaan :)

Täällä testattu tänä aamuna ihan yhtä haalean vaalea haamu kuin 3 päivää sitten iltapissasta. Eli se siitä sitten :( Taas kemiallinen. Olishan sen viivan pitänyt kolmessa päivässä vahvistua edes vähän. V***ttaa melkoisesti. Alkoi olla jo lupaavia oireita: painontunnetta alamahassa ja nännien arkuutta. Mutta ei. Pakkanen tyhjä. Syli tyhjä. Mieli tyhjä.
Seuraava hoitokierros tehdään julkisella, Naikkarin infoaika marraskuun lopussa. Eli pääsen piinailemaan seuraavan kerran vasta joskus ens vuoden puolella. Prkl.
Mistä sitä keksisi taas sisältöä elämäänsä? Syksyn kauneus ja kahden aikuisen ihmisen laatuaika ei vaan aina riitä täyttämään tyhjää kohtaa sydämessä. :'(
Kiitos Kaarne! Onnea todellakin tarvitaan.

Ikävä, että teillä seuraavat hoidot siirtyy noin kauas. :(
Toivotan teille kuitenkin jaksamista ja voimia seuraavaan yritykseen.
Parempaa onnea ensivuodelle ja tärppiä heti ensimmäisestä tuoresiirrosta! :)

Kaarnelle lohtuhalit ja jaksamisia! :hug:

).( Huomenna aion mennä antamaan uusintaverinäytteen hCG:n tarkistusta varten. Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut, mutta ei toisaalta raskausoireitakaan. Toivoisin että nyt tulisi selkeä vastaus tilanteeseen ja pääsisi asiassa eteenpäin. Olen asennoitunut niin, että tämä on tuulimuna, ja edessä on vielä lääkkeellistä keskeytystä tai kaavintaa.

Eilen kaverit tivasivat juhlissa, että olenko raskaana, kun en juo, mutta sanoin lyhyesti että en ole. Sen enempää eivät onneksi tivanneet.

MT79: Toivottavasti veritestin tulos paranisi, oireet palaisivat ja kaikki olisi kuitenkin hyvin, koska vuotoa ei ole ollut. :hug:

Mörkötys: Toivottavasti sinullakin raskaus jatkuu, vaikka oli sitä vuotoa ja pääsisit tuonne plussajunaan. :)

Kaarne: :hug: :(

Muillekin piinailijoille tsemppiä ja plussatuulia. :)

ON: Puregonin pistelyä on ollut nyt jokunen päivä. Muita oireita ei ole ollut kuin Suprecurin aiheuttamien oireiden katoaminen. Olen yrittänyt pikku hiljaa alkaa töissä hiljentämään kävelyäni, koska minulla on paha tapa porhaltaa paikasta toiseen. Juomisenkin kanssa on vähän muistamista, koska sanottiin että nyt pitäisi jo juoda se 1,5 litraa päivässä ja en ole tottunut niin paljoa juomaan. Äskenkin muistin, että en ole tänään juonut kuin jotain 6 dl, joten nytkin on vesilasi tuossa vieressä :whistle: Pikkuisen jännittää ensi viikko ja varsinkin sitten kun selviää, koska on punktio. Huolestuttaa miten työpaikassa, jossa olen töissä vielä pari viikkoa, suhtaudutaan, kun ilmoitan, että olen viimeisellä viikolla kolme päivää pois. Onneksi pomo vaikuttaa rennolta ja mukavalta, joten toivon, että ei tule ongelmia. Ajattelin ilmoittaa jo perjantaina ne päivät, jotta voivat varautua siihen.

Sintu74, mulla oli vähän samat kuviot, kp 10 11 mm follikkeli, ja hyvät limat, ja tänään oli ovisplussa, kp 17!!!
Älä heitä kirvestä kaivoon.

Hyvä että kuitenkin ovuloin omassakin kierrossa, mutta harmi vaan kun osui lauantaille tuo ovisplussa, kun tuskin päästään siirtoon :(.

Kyllä teki pääsette varmasti tiistaina siirtoon, ku huomenna soitat heti aamusta klinikalle ja kerrot ovisplussan sattuneen lauantaille.
Ollaan mahdollisesti yhtäaikaa piinailemassa, että onko tärpänny. =)

Pikaisesti omaa napaa.

Mulla alkoi perjantai yönä uudelleen aivan hillitön vuoto, siis verta tuli enemmän kuin yleensä ekana kuukautisvuoto päivänä. Sitä vaan holahti ja holahti, olin jo kauhuissani et onko lähdettävä lääkäriin et onko jotain räjähtänyt. Menkkajuilintaa oli koko sen vuodon ajan myös, joskin keskittyi pienemmälle alueelle kuin normi menkkakipu. Aamulla vuoto sit taas hiipui. En tiedä mitä mun kroppa temppuilee, en tiedä olenko raskaana vai en. Testi näytti ainakin vielä vahvat viivat mutta en jaksa noilla vuodon määrillä uskoa et vois olla "kaikki hyvin". Ei auta taas kun odottaa ja jatkaa vielä lääkkeitä ja testailla taas muutaman päivän päästä uudelleen... Pitkittyvä piina.

Onko mitään muutosta tapahtunut? Anyone?

Täälläpäin ei mitään.. tänään siis pp5/DPO9
Eilen sain jonkunmoisen kohtauksen, kun yhtäkkiä oli vähän kummallisen huono olo, päänsärkyä, sellaista erilaista menkkakipua.. vilu/kuuma,
lämmöt tosi koholla +37,2. (Norm. 36,6)
Toisaalta suht samat oireet kyl ennen menkkojakin, joten revi nyt siitä sitten!
Sitä vaan yrittää kytätä omaa kehoa.. kuin hullu. Tää on niin tyhmää koko seuranta-touhu! Mutku ei voi toisinkaan!

Voi kun ei tekis enää mieli kahvia ja voisi vaikka oksentaa joka päivä koko kuukauden!!!
Tätähän me halutaan!:)

pp19 oli hCG ollut 2136, lääkäri sanoi sen olevan sillä hilkulla. Vuoto+matala hCG, ei paljon toivoa. Huomenna viel uusinta verikoe jotta nähdään laskeeko arvo vai nouseeko. Todella turhautunut fiilis:|

MT79 Milloin saat tuloksen ?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörkötys;24842936:
pp19 oli hCG ollut 2136, lääkäri sanoi sen olevan sillä hilkulla. Vuoto+matala hCG, ei paljon toivoa. Huomenna viel uusinta verikoe jotta nähdään laskeeko arvo vai nouseeko. Todella turhautunut fiilis:|
Mun mielestä sulla ei pitäs olla vielä hätää.
Mulla oli viime hoidossa pp21 hCG arvo 194 ja se oli merkki tuulimunasta.
pp18 ois hCG:n pitäny olla 1380, jotta raskaushormoni ois noussu normaalin rajoissa. Eikös tuo sinun hCG-arvosi ole vielä siis ihan ok?
Älä heitä vielä toivoasi. Tsemppiä huomiseen verikokeeseen! =)

Yhteistyössä