Maksaako pph enemmän kuin päiväkoti? Onko ruotsinkielisiä perhepäivähoitajia paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äittä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse luotan päiväkotiin enemmän. Periaattessa pph voi tehdä neljän seinän sisällä mitä lystää, päiväkodissa on kuitenkin muitakin aikuisia..

niinpä. Luotan enemmän että henkilökunta puuttuu toisensa tekemiseen, ei esimerkiki sido tai teippaa ketäään kiinni lapsista tuoliin. Tai nuoremmat hoitajat tulijat puuttua kauan päiväkodissa olleitten tätien käyttäytymiseen lapsia kohtaan...

Mulla on niin syvä luottamus päiväkotiin. Johan oikeuskin näytti ettei siellä voi tapahtua mitään pahaa.

mä en ymmärrä miksi täällä parjaatte niin paljon perhepäivähoitajia, suurinosa varmasti pitää tosi hyvää huolta lapsistanne!!Missä ympyröissä te liikutte kun pelkäätte että koulutettu pph tekisi pahaa lapsille??

Kunnallinen pph maksaa sen saman kuin päiväkoti, ja kun omat lapseni ovat olleet sekä päiväkodissa että perhepäivähoidossa niin todellakin haluan että omat lapset ovat jatkossa perhepäivähoidossa. Sairasteluja huomattavasti vähemmän, lapset viihtyvät paremmin.

Yhteistyössä