"Työttömyys- ja toimeentulotuki vain Suomen kansalaisille "

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannatan:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24842076]Kielitaitoa voi opiskella lähtömaassa ja tulla vasta sitten Suomeen kun kieli on hallussa ja ammattitaidolle riittää kysyntää.[/QUOTE]

Onneksi sinä et päättämässä noista asioista :) Tietenkin äiti ja lapsi haluavat elää lapsen isän kanssa ja heille siitä maksettakoon heille kuuluvat etuudet :)

[QUOTE="vieras";24842118]Onneksi sinä et päättämässä noista asioista :) Tietenkin äiti ja lapsi haluavat elää lapsen isän kanssa ja heille siitä maksettakoon heille kuuluvat etuudet :)[/QUOTE]

Lapsi ja äiti voivat asua muuallakin kuin Suomessa lapsen isän kanssa.

[QUOTE="vieras";24842168]Lapsi ja äiti voivat asua muuallakin kuin Suomessa lapsen isän kanssa.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä heidän pitäisi muuttaa muualle kun lapsen isä asunut ikänsä missä on ja siellä on työt, velaton asunto jne?

[QUOTE="vieras";24841971]Vaikka lentokoneella ja sopivan maan kohdalla heitettäisiin mamu laskuvarjolla varustettuna ulos lentokoneesta.[/QUOTE]

Onko ihmiset oikeesti näin tyhmiä? Vai luuletko ihan tosissas, että näin tullaan vielä joskus toimimaan? Eih...

[QUOTE="vieras";24842211]Onko ihmiset oikeesti näin tyhmiä? Vai luuletko ihan tosissas, että näin tullaan vielä joskus toimimaan? Eih...[/QUOTE]

No voishan sen laskuvarjon jättää pois jos niin kovasti haluat.

[QUOTE="vieras";24842241]No voishan sen laskuvarjon jättää pois jos niin kovasti haluat.[/QUOTE]

Joo tämänmoista toimintaa voit joutua "hieman" odottelemaan :) Mutta mitäs muutakaan sulla olis kun aikaa. Nimittäin ei ainakaan aivosoluja.

Huvittavaa miten ihmiset suu vaahdossa selittävät täällä näitä teorioita, ja luulevat, että ne oikeasti ratkaisisivat jotakin. Miksi ihmeessä ulkomaalainen mies ei saisi olla täällä vaimonsa ja lapsiensa kanssa, miksi sen suomalaisen vaimon pitäisi muuttaa sinne miehen kotimaahan? Ajatuksena varmaan se, että ei pidä mennä naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Miksi? Onko suomalaiset miehet niin ihania, että pitää löytää se kumppani juuri omanmaalaisista? Itse ainakin juuri laivalla ollessa kiitin luojaani, että minulla ei ole suomalaista miestä. Se meno oli aivan älytöntä. Sääliksi kävi heidän vaimojaan. Pokailivat umpi jurrissa nuoria naisia, vaikka vasurissa kiilsi sormus. Ei sillä, ei kaikki sellaisia ole, mutta kaikki tämä löpinä mamuista ja suomen nostaminen jalustalle saa kyllä karvat nousemaan pystyyn. Tavikset selittää täällä toinen toistaan "järkevämpiä" ideoita millä saadaan suomi suomalaisille. Voiko enää jutimpaa olla? Miksi pitäisi olla niin sisäsiittoinen. Joo, kyllä maahanmuuttopolitiikassa on parantamisen varaa, mutta en käsitä näitä urpoja jotka selittävät, että kaikki mamut vaan takaisin kotimaihinsa. HAH. Se kertoo ainoastaan siitä, miten teillä ei ole mitään todellista käsitystä asioista, tai sitten olette muuten vaan ihan helvetin urpoja. Nojoo, ihan viihdyttäväähän tämä on. Saa entistä enemmän varmuutta sille, että suomessa on aivan älyttömästi ei niin älyllisiä ihmisiä. ;) Jään innolla odottamaan vastauksia, ja ei, en odota niiden olevan kovin tasokkaita :)

• Tykkää
Reactions: Juukelis
[QUOTE="vieras";24842279]Huvittavaa miten ihmiset suu vaahdossa selittävät täällä näitä teorioita, ja luulevat, että ne oikeasti ratkaisisivat jotakin. Miksi ihmeessä ulkomaalainen mies ei saisi olla täällä vaimonsa ja lapsiensa kanssa, miksi sen suomalaisen vaimon pitäisi muuttaa sinne miehen kotimaahan? Ajatuksena varmaan se, että ei pidä mennä naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Miksi? Onko suomalaiset miehet niin ihania, että pitää löytää se kumppani juuri omanmaalaisista? Itse ainakin juuri laivalla ollessa kiitin luojaani, että minulla ei ole suomalaista miestä. Se meno oli aivan älytöntä. Sääliksi kävi heidän vaimojaan. Pokailivat umpi jurrissa nuoria naisia, vaikka vasurissa kiilsi sormus. Ei sillä, ei kaikki sellaisia ole, mutta kaikki tämä löpinä mamuista ja suomen nostaminen jalustalle saa kyllä karvat nousemaan pystyyn. Tavikset selittää täällä toinen toistaan "järkevämpiä" ideoita millä saadaan suomi suomalaisille. Voiko enää jutimpaa olla? Miksi pitäisi olla niin sisäsiittoinen. Joo, kyllä maahanmuuttopolitiikassa on parantamisen varaa, mutta en käsitä näitä urpoja jotka selittävät, että kaikki mamut vaan takaisin kotimaihinsa. HAH. Se kertoo ainoastaan siitä, miten teillä ei ole mitään todellista käsitystä asioista, tai sitten olette muuten vaan ihan helvetin urpoja. Nojoo, ihan viihdyttäväähän tämä on. Saa entistä enemmän varmuutta sille, että suomessa on aivan älyttömästi ei niin älyllisiä ihmisiä. ;) Jään innolla odottamaan vastauksia, ja ei, en odota niiden olevan kovin tasokkaita :)[/QUOTE]

Jos suomalaiset ja Suomi ovat niin paskoja, niin miksi ihmeessä mamut pyrkivät tänne ja miksi sä asut Suomessa?

[QUOTE="vieras";24842316]Jos suomalaiset ja Suomi ovat niin paskoja, niin miksi ihmeessä mamut pyrkivät tänne ja miksi sä asut Suomessa?[/QUOTE]

Ihan tosissasiko esität noin tyhmän kysymyksen? :D P.s missä kohtaa sanoin suomen olevan paska maa? ;)

[QUOTE="vieras";24842329]Ihan tosissasiko esität noin tyhmän kysymyksen? :D P.s missä kohtaa sanoin suomen olevan paska maa? ;)[/QUOTE]

Ihan tosissani esitin kysymykseni, voisitko vastata?

Joo ja sitten voisi myös huomioida, että lapsilisää, äitiyspäivärahaa ja muita etuuksia jotka liitty lasten hankkimiseen maksettaisiin myös vain suomalaisille, on nimittäin ihan hevetin kiva katella tälleen aina työssäkäyneenä, mitään tukia mistään saamattomana kolmen lapsen yksinhuoltajana, ku somaliämmät kuljettaa kolmostenrattaissa kakaroita ja isommilla on kaikki hineot kosketusnäyttäpuhelimet jne ja tää niiden mamma ei
A) osaa suomea
B) ole tehnyt päivääkään töitä suomessa
C) EI OLE AIKEISSA TEHDÄ TÖITÄ IKINÄ SUOMESSA
D)kuppaa valtion etuuksia koko elämänsä ajan ja kuka maksaa sen, että se levittää leveetä persettään ja synnyttää kakaroita, sen mies vai? Ei muuten maksa, niiden äijät asuu omissa pienissä yksiöissään ja niillä on ainakin kaksi "vaimoa" jotka elää "yksinhuoltajina" JOTTA SAIS MAKSIMITUET KAIKKIALTA. MÄ MAKSAN TÄYTTÄ MAKSUA PÄIVÄHOIDOSTA, bussilipusta jolla meen duunii, veroi 28% joka kuukausi siksi, että nää somalimammat jaksais synnyttää lisää lapsia, jotka ei ikinä opi kunnolla suomea, ei osaa käyttäytyä, ei kunnioita pätkääkään suomalaisia jotka sen kosketusnäyttökännykän maksaa....
Jaa mistä tiedän tämän kaiken, no ihan peruskauraahan tää on LISÄKSI TYÖSKENTELEN PERHETYÖNTEKIJÄNÄ MAAHANMUUTTAJAPERHEISSÄ JA VOIN SANOA ETTÄ KYLLÄ, KYLLÄ VITUTTAA JA RASKAASTI MITEN PÄÄTTÄJÄT EI TÄTÄ PASKAA USKO!!!

[QUOTE="vieras";24842345]Ihan tosissani esitin kysymykseni, voisitko vastata?[/QUOTE]

No niinkuin jo aiemmassa viestissä kysyin, niin kysyn uudelleen, missä kohtaa sanoin suomen olevan paska maa? ;) Tästä voidaan taas tulla tulokseen, että kun en suinkaan ole sanonut koko suomen olevan paska maa, niin miksi lähtisin maasta, jossa minun on hyvä asua? Sanoin vain, että täällä elää myös hyvin paljon tietämättömiä juntteja. Sitten kysymykseen miksi mamut tulevat tänne? Ettei vaan olisi siksi, että heidän kotimaassaan on huonot oltavat, nälänhätää, sotaa yms. Tänne tulee ihmisiä myös työnperässä, joidenkin puolisot asuvat täällä, ja he muuttavat perheensä luo ym. ym. ym... Kaikki maahanmuuttajat kun eivät ole niitä somaleita ja muita islaminuskoisia. Ei sillä, että minulla olisi heitä vastaan mitään, mutta monet maahanmuuttoa vastaan olevat tuntuvat ajattelevan maahanmuuttajan olevan aina islaminuskoinen, tai vähintäänkin musta. (=tietämättömyyttä, sivistymättömyyttä. Mene ja tiedä.)

[QUOTE="vieras";24842398]No niinkuin jo aiemmassa viestissä kysyin, niin kysyn uudelleen, missä kohtaa sanoin suomen olevan paska maa? ;) Tästä voidaan taas tulla tulokseen, että kun en suinkaan ole sanonut koko suomen olevan paska maa, niin miksi lähtisin maasta, jossa minun on hyvä asua? Sanoin vain, että täällä elää myös hyvin paljon tietämättömiä juntteja. Sitten kysymykseen miksi mamut tulevat tänne? Ettei vaan olisi siksi, että heidän kotimaassaan on huonot oltavat, nälänhätää, sotaa yms. Tänne tulee ihmisiä myös työnperässä, joidenkin puolisot asuvat täällä, ja he muuttavat perheensä luo ym. ym. ym... Kaikki maahanmuuttajat kun eivät ole niitä somaleita ja muita islaminuskoisia. Ei sillä, että minulla olisi heitä vastaan mitään, mutta monet maahanmuuttoa vastaan olevat tuntuvat ajattelevan maahanmuuttajan olevan aina islaminuskoinen, tai vähintäänkin musta. (=tietämättömyyttä, sivistymättömyyttä. Mene ja tiedä.)[/QUOTE]

Se tuli harvinaisen selväksi tekstistäsi, että Suomi ja suomalaiset ovat paskoja. Mitään positiivista et ollut keksinyt.

Huomaatkos, mamut tulevat tänne koska muualla on huonommat oltavat kuin Suomessa ja silti sä jaksat valittaa.;)

[QUOTE="vieras";24842409]Se tuli harvinaisen selväksi tekstistäsi, että Suomi ja suomalaiset ovat paskoja. Mitään positiivista et ollut keksinyt.

Huomaatkos, mamut tulevat tänne koska muualla on huonommat oltavat kuin Suomessa ja silti sä jaksat valittaa.;)[/QUOTE]

Ihanaa miten luulet, että voit tulkita tekstiäni omien tarkoitustesi mukaiseksi ;) No se on sinun ongelmasi ei minun. Minä tiedän kuitenkin itse hivenen paremmin, mitä mieltä olen asioista. Mutta elä toki harhaluuloissasi, niinhän teillä on tapana tehdä kun muita argumentteja ei löydy, toisten sanojen vääristely on helmpompaa ;)

[QUOTE="vieras";24842424]Ihanaa miten luulet, että voit tulkita tekstiäni omien tarkoitustesi mukaiseksi ;) No se on sinun ongelmasi ei minun. Minä tiedän kuitenkin itse hivenen paremmin, mitä mieltä olen asioista. Mutta elä toki harhaluuloissasi, niinhän teillä on tapana tehdä kun muita argumentteja ei löydy, toisten sanojen vääristely on helmpompaa ;)[/QUOTE]

Kerro toki mikä tekstissäsi oli positiivista Suomea ja suomalaisia kohtaan.

"Unohdit" kommentoida jälkimmäistä lausettani.;)

Joo ja sitten voisi myös huomioida, että lapsilisää, äitiyspäivärahaa ja muita etuuksia jotka liitty lasten hankkimiseen maksettaisiin myös vain suomalaisille, on nimittäin ihan hevetin kiva katella tälleen aina työssäkäyneenä, mitään tukia mistään saamattomana kolmen lapsen yksinhuoltajana, ku somaliämmät kuljettaa kolmostenrattaissa kakaroita ja isommilla on kaikki hineot kosketusnäyttäpuhelimet jne ja tää niiden mamma ei
A) osaa suomea
B) ole tehnyt päivääkään töitä suomessa
C) EI OLE AIKEISSA TEHDÄ TÖITÄ IKINÄ SUOMESSA
D)kuppaa valtion etuuksia koko elämänsä ajan ja kuka maksaa sen, että se levittää leveetä persettään ja synnyttää kakaroita, sen mies vai? Ei muuten maksa, niiden äijät asuu omissa pienissä yksiöissään ja niillä on ainakin kaksi "vaimoa" jotka elää "yksinhuoltajina" JOTTA SAIS MAKSIMITUET KAIKKIALTA. MÄ MAKSAN TÄYTTÄ MAKSUA PÄIVÄHOIDOSTA, bussilipusta jolla meen duunii, veroi 28% joka kuukausi siksi, että nää somalimammat jaksais synnyttää lisää lapsia, jotka ei ikinä opi kunnolla suomea, ei osaa käyttäytyä, ei kunnioita pätkääkään suomalaisia jotka sen kosketusnäyttökännykän maksaa....
Jaa mistä tiedän tämän kaiken, no ihan peruskauraahan tää on LISÄKSI TYÖSKENTELEN PERHETYÖNTEKIJÄNÄ MAAHANMUUTTAJAPERHEISSÄ JA VOIN SANOA ETTÄ KYLLÄ, KYLLÄ VITUTTAA JA RASKAASTI MITEN PÄÄTTÄJÄT EI TÄTÄ PASKAA USKO!!!

Vain perussuomalaisia äänestämällä tähän hulluuteen tulee muutos.

[QUOTE="vieras";24842447]Kerro toki mikä tekstissäsi oli positiivista Suomea ja suomalaisia kohtaan.

"Unohdit" kommentoida jälkimmäistä lausettani.;)[/QUOTE]

Tietääkseni tämän keskustelun tarkoitus ei ollut kehua suomalaisia, vai? En tullut tänne kertomaan miksi suomi on mielestäni hieno maa. Ja et ole nähtävästi kykenevä ymmärtämään mielipidettäni vaan haluat väkisin väittää minun vihaavan suomea, joten antaa olla :D Ja en kokenut tarpeellikseksi kommentoida jälkimmäistä kommenttiasi, siksi en siihen mitään sanonut. Sinulla on kyllä aika heikot argumentit, ei voi muuta sanoa. :D

Mä toivoisin että työnantajat olisivat vähemmän ennakkoluuloisia ja soisivat maahanmuuttajillekin työpaikkoja. Nehän ei ole meiltä suomalaisilta pois, sillä maahanmuuttajathan tekevät mielellään niitä(kin) töitä jotka ei meille suomalaisille kelpaa. Siinä säästyisi valtiolta rahaa kun ei tarvitsisi maksaa työttömyyskorvauksia.

Turvapaikan saaneille ja kiintiöpakolaisille pidetään kotoutumiskatselmus 3 vuoden maassaolon
jälkeen. Kotoutumiskatselmuksessa varmistetaan, että henkilön kielitaito, työllistyminen
ja sopeutuminen ovat edistyneet asianmukaisesti. Mikäli maassaolon edellytyksiä ei enää ole
(tilanne kotimaassa on rauhoittunut, kielitaito ei ole asianmukaisella tasolla tai kotoutuminen on
muuten epäonnistunut tai henkilö on syyllistynyt rikoksiin), henkilö palautetaan kotimaahansa.
Tämä menettely tarjoaisi kiintiöpakolaisille todellisen kannusteen kotoutumiseen ja työllistymiseen.

Tästä kohdasta olen samaa mieltä, olen nimittäin katsonut vierestä henkilöä, joka haki turvapaikkaa, sai vuoden oleskeluluvan ja on jo toista tai kolmatta kertaa lomalla kotimaassaan, jossa omien sanojensa mukaan (ja maahanmuuttoviraston, sillä miksi muuten olisi saanut oleskelulupaakaan) joutuu tapetuksi. Sellaisia vekkuleita nämä meidän turvapaikanhakijat (ja maahanmuuttovirastolle menee aika helposti läpi itse tehdyt vammat ja murteen huijaaminen).

Yhteistyössä