Mikä ois paras tapa lähettää ASTIASTO?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en itse tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en itse tiedä

Vieras
Mä oon vähän neuroottinen enkä oikeen nyt tiedä miten tuo astiasto pitäs pakata, että se pääsee perille ehjänä. Kyseessä 12-hengen astiasto. Mihin ne ois paras pakata? Ja miten? Ja onkohan edullisempaa lähettää postin vai matkahuollon kautta?
 
Itse laittaisin Matkahuollon kautta särkyvänä tavarana. Pakkausmateriaaleja saa ostaa Postista (eiku Itellasta) ja Matkahuollon pakettipalvelusta. Muistelen, että Matkahuolto on hiukan halvempi. Lähetyskulut voit tarkistaa netistä, ja vaikka soittaa ja kysäistä pakkaustarvikkeitten saatavuutta ja hintoja.
 

Yhteistyössä