isyystestiin "pakottaminen".. kauan kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talvikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talvikko

Vieras
Eli meillä sellanen tilanne että muksun isä ei suostunut isyystestiin vapaaehtoisesti ja minä hänet siihen kuitenkin haluan. Eli oikeuden kautta mennään.. tietääkö kukaan kauan se suunnilleen kestää? Lastenvalvoja sano että kun oikeusteitse lähtee mitä tahansa asiaa selvittämää nii niissä kyllä kestää..
Nyt on noin puolisen vuotta kulunu!

Ja taas yksi raukkamainen äiti joka on väenväkisin sen lapsen hommannut vaikka toinen ei halua. Mies parat voikun pian tulisi sellainen oikeus miehillekkin että he voivat päättää itse ovatko isiä vai eivät ihan niinkuin me naisetkin. Raukkamaoista. lapsi pitäisi olla kahden aikuisen ihminen yhteinen päätös eikä mikään nyt oon paksuna ja pakotan sut isäks meininki. järki hoi älä jätä

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Tepadj
[QUOTE="nainen";24858369]Ja taas yksi raukkamainen äiti joka on väenväkisin sen lapsen hommannut vaikka toinen ei halua. Mies parat voikun pian tulisi sellainen oikeus miehillekkin että he voivat päättää itse ovatko isiä vai eivät ihan niinkuin me naisetkin. Raukkamaoista. lapsi pitäisi olla kahden aikuisen ihminen yhteinen päätös eikä mikään nyt oon paksuna ja pakotan sut isäks meininki. järki hoi älä jätä[/QUOTE]

Sitä miestä tuskin on kukaan raiskannut :D kyllä se vaan niin on että kannattaa miettiä mihin niitä siemeniään kylvää koska aina on mahdollisuus tulla raskaaksi koska mikään ehkäisy ei todellakaan ole 100 varma...niin makaa kuin petaa..

Alkuperäinen kirjoittaja älä tosiaan jätä;24858377:
Sitä miestä tuskin on kukaan raiskannut :D kyllä se vaan niin on että kannattaa miettiä mihin niitä siemeniään kylvää koska aina on mahdollisuus tulla raskaaksi koska mikään ehkäisy ei todellakaan ole 100 varma...niin makaa kuin petaa..
Eli miestä pitää rankaista jos ehkäisy pettää?

Ihme vastauksia! Kukaan teistä ei varmasti tiedä mikä tilanne ap:llä ja tällä isällä on, joten suuta soukemmalle. Valitettavasti en osaa vastata tähän miten kauan isyyden selvittämiseen menee. Toivottavasti joku osaa.

Tiedän tapauksen,jossa isyyden vahvistusta piti odottaa yli vuoden. Ensin mies saatii oikeuteen, mutta ei mennyt labraa kuin poliisin avustuksella. Kun isyys oli vaihvistettu, odotettiin oikeudelta seuraavaa aikaa, jossa elatustukiasiat puitiin. Varaudu siis pitkään odotoukseen.
Jaksamista raskaassa tilanteessa!

Joo, en minä kyllä ymmärrä tuollaista naista joka miehen sinne pakottaa! Jos hän ei vapaaehtoisesti mene, niin eik se jo kerro että ei koko penskaa halua?? MIKSI se isyys on väkipakolla tunnustettava, kun sinä itse siitä olet vastuussa.

Mä en ymmärrä miks isä pitää pakottaa isyys testiin?? Jos hän ei halua isä olla niin ei halua? Miks haluat lapsellesi sellaisen isän joka ei sitä oikeasti halua? Miks et vaan annan olla. Mies voi halutessaan tehdä elämäsi todella hankalaksi sitten kun virallisesti on isä. Sinuna antaisin olla.

jossä ämmä pakotti papereihin miehen lapsen isäksi mies päätti että hän ei tyydy kohtaloonsa olla pkotettu isä hän on muuttanut tämän äidin perässä eri paikkakunnille rikkonut lähestymiskieltoaan ja tehnyt äidin ja lapsen elämästä yhtä helvettiä huutaa koilun päiväkosin omankodin mummojan ym ikkunoidenalla ja pihalla koinka vihaa sitä äpärää. että näinkin voi käydä jos isä kokee että hänen elämänsä on pilattu niin hän tekee myös kaikkensa pilatakseen heidän elämän. ja minä vielä äitinä ymmärrän kyseistä isää. ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön mahtaa narmaan akka katua koko projektia

[QUOTE="MINÄ";24897452]jossä ämmä pakotti papereihin miehen lapsen isäksi mies päätti että hän ei tyydy kohtaloonsa olla pkotettu isä hän on muuttanut tämän äidin perässä eri paikkakunnille rikkonut lähestymiskieltoaan ja tehnyt äidin ja lapsen elämästä yhtä helvettiä huutaa koilun päiväkosin omankodin mummojan ym ikkunoidenalla ja pihalla koinka vihaa sitä äpärää. että näinkin voi käydä jos isä kokee että hänen elämänsä on pilattu niin hän tekee myös kaikkensa pilatakseen heidän elämän. ja minä vielä äitinä ymmärrän kyseistä isää. ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön mahtaa narmaan akka katua koko projektia[/QUOTE]

Jestas! Olipa siinä aikuisella miehellä kypsä tapa hoitaa asia. Jos ei oikeasti ole isä, niin se voidaan kumota ja jos taas on niin ainahan voi olla pitämättä mitään yhteyttä. Tuohan on lapseen kohdistuvaa henkistä väkivaltaa ja fyysistä uhkaa. Lapsihan on syytön koko pelleilyyn...

[QUOTE="MINÄ";24897452]jossä ämmä pakotti papereihin miehen lapsen isäksi mies päätti että hän ei tyydy kohtaloonsa olla pkotettu isä hän on muuttanut tämän äidin perässä eri paikkakunnille rikkonut lähestymiskieltoaan ja tehnyt äidin ja lapsen elämästä yhtä helvettiä huutaa koilun päiväkosin omankodin mummojan ym ikkunoidenalla ja pihalla koinka vihaa sitä äpärää. että näinkin voi käydä jos isä kokee että hänen elämänsä on pilattu niin hän tekee myös kaikkensa pilatakseen heidän elämän. ja minä vielä äitinä ymmärrän kyseistä isää. ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön mahtaa narmaan akka katua koko projektia[/QUOTE]

No tässäpä fiksu isä. :) Ja jos tämä on käsityksesi jokaisen miehen toiminnasta, niin vähäpätöisinäpä miehiä pidät.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24858603:
Kuten adoptiokin, outoa minusta on se, että jos ehkäisy pettää ja mies toivoo aborttia, niin minunmielestäni nainen EI saisi lasta haluta silloin, sentakiahan sitä ehkäisyä on käytetty, kun EI haluta lasta... :stick:

Sinäkö päätät mitä nainen SAA haluta? Voi jestas mikä "mies".

Missä oikeusasteessa meette?

Kaupungista riippuu jonon pituudet. Turussa kestää pari vuotta jonottaa käräjäoikeuteen. Saat toki sitten takautuvasti mahdolliset elarit. Kannattaa muuten sanoa miehelle, että jos on pakko mennä oikeuden kautta, ja jos mies häviää, eli joutuu testiin, niin oikeuskulut tulevat hänelle maksettavaksi. Että ehkäpä hänen kannattaisi mennä testiin ilman oikeuden päätöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?;24897752:
On siinäkin äiti. Katuu, kun lapsi pääseekin viettämään aikaa isän kanssa??

antasitko mielissäs lapsen isälle joka on lapsen kans vain sen takia että saa kostettua äitille?? vie lapsen milloin mihinki hoitoon.. noh eihän sillä ole merkitystä. eihän...

Iteppähän tämä äityli lapsen kohtalon päätti pakottamalla isän isäksi!! Ihan oikein XD Terkuin neljän lapsen äiti. Lapsista jokainen tehty sovitysti yhdessä lasten isän kanssa ja elämä hymyilee ;)

[QUOTE="nainen";24858369]Ja taas yksi raukkamainen äiti joka on väenväkisin sen lapsen hommannut vaikka toinen ei halua. Mies parat voikun pian tulisi sellainen oikeus miehillekkin että he voivat päättää itse ovatko isiä vai eivät ihan niinkuin me naisetkin. Raukkamaoista. lapsi pitäisi olla kahden aikuisen ihminen yhteinen päätös eikä mikään nyt oon paksuna ja pakotan sut isäks meininki. järki hoi älä jätä[/QUOTE]

Ihan näin naisena epäilen suuresti että miten nainen voi hairahtua suojaamattomaan seksiin. Jos niin käy menisin ite kipin kapin apteekkiin hoitamaan asian pois päiväjärjestyksestä, jos siis en haluaisi lasta. Eli nämä "vahingossa" raskaaksi tulleet naiset aiheuttavat lähinnä itsessäni sen fiiliksen, että jonkin sortin toivetta on ollut tullakin raskaaksi.
Eräs tapaus panttasi yli abortintekoajan ja iloitti sitten isäehdokkaalle, että raskaana ollaan ja sitten itkee että haluaa lapselleen isän. Eipä siinä mitään, varmasti on mukava lapselle selvittää, että itse on keplotellut itsensä raskaaksi ja sitten pakottanut isän tunnustamaan isyytensä verikokein ja oikeuden kautta.
Turha itkeä kun isä ei halua olla lapsen elämässä.
Mun mielestä miehet voi olla niin tyhmiä, että painavat paljaalla kaikkea mitä siis tarjolla on, mutta naisen tulisi olla skarpina näissä jutuissa JOS siis ei halua lasta.
Itselläni on tasan kerran pettänyt ehkäisy ja apteekkiin marssin.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Missä oikeusasteessa meette?

Kaupungista riippuu jonon pituudet. Turussa kestää pari vuotta jonottaa käräjäoikeuteen. Saat toki sitten takautuvasti mahdolliset elarit. Kannattaa muuten sanoa miehelle, että jos on pakko mennä oikeuden kautta, ja jos mies häviää, eli joutuu testiin, niin oikeuskulut tulevat hänelle maksettavaksi. Että ehkäpä hänen kannattaisi mennä testiin ilman oikeuden päätöstä.

mies ei saa tulojen perusteella maksutonta oikeudenkäyntiä. Tällaisena äitinä ketuttais eniten se, ettei mies oikeesti halunnut/halua lasta. Se riipaisisi eniten. Jos mies haluaa kävelee sossuun käsikädessä äidin kanssa tunnustamaan isyytensä.

Lakiin olisi saatava pikaisesti muutos siten, että miehen kanta raskauden jatkamiseen kirjataa ja kielteisellä kannanotolla vapautuu elatusvelvollisuudesta.

Jos väenb vängällä pitää pentu saada, niin nainen kantakoot itse tämän mielihalunsa kustannukset.

Ap:lle: älä herran jumala tähden enää sekstaile kenenkään miehen kanssa. Suomessa tilanne tällä hetkellä ei enää kestä valtaa määrää yh-äitien elättämistä.

siis jos se mies ei näköjään halua isäkis niin älä pakoa,voi todella tehdä elämästäsi helvettiä!!!!kun hän ei isä halua olla niin nauti siitä että saat yksinhuoltajuuden!miä jos isä rupeekin vahvistuksen jälkeen vaatimaan sulta vaikka mitä!!muuttaa vaikka ulkomaille ja lapsi sinne pari kertaa vuodessa/tai vko vko tapaamisia ja sitten lapsi menee ties missä koska sen ajan on isän vastuulla ja isä voi halutessaan hoidattaa lapsen muilla ymym.

itselläni kävi niin että erosin lapsen isästä juuri ennen lapsen syntymää 10v suhteen jälk.sillon kaikki tosi ok kunnes kun vauva oli 3kk hän muutti uudennaisen luokse,vaati ties ja mitä,alkoi kamalat valehtelut,lapsella pelaaminen,vko vko ehdotukset,haki tapaamisiin jos haki,ilmotti kun olisi pitänyt jo hakea ettei hae..äitipuolet vauhtui muutaman kk välein,aina leikittiin perhettä jne.

5v sitä kesti kunnes sain miehen luopumaan huoltajuudesta kun ei ollu lastaan enään vuoteen edes nähnyt,nyt on ihana rauha,ravataan lapsen kanssa ties missä psygologeilla koska kaikki tämä jätti todella jälkensä!!

mieti siis mitä oikeasti haluat!!

Yhteistyössä