lompakon löytäjälle palkkio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miun pikkusisko oli saannu 50 egee...

kukkaron omistaja oli opiskelja ja palkkion maksoi hänen vanhemmat.. Sillä sisko meni autolla kyseiselle paikkakunnalle. ja matkaa oli 20km Kukkarossa oli meinaa osote tiedot yms..
Onneks oli disel auto käytössä :D

No vitosen voisin antaa, mulla ei lompsassa ole rahaa että ei tule houkutusta sitä sen takia olla palauttamatta että pullakahveet on ihan passeli. Yleensähän sanotaan että 10% arvosta.

käteistä ei lompakossa ollut kuin kolikkotaskussa joten ihan hiluja vaan. Mutta silti säästyin niin suurelta vaivalta kun ei tarvi kortteja alkaa kuolettamaan/uusimaan ym

Tää nyt on hieman nolo kommentti, mut entäpä palkkio siinä tapauksessa, jos lompakossa ei yhtään rahaa. Mistäs noi prosentit sitten otetaan? Niin ja tilikin tyhjänä.

50 euroa on ihan hyvä määrä. Sen verran vittumaista hommaa uusia x+1 määrä kortteja. Jos lompakko katoaisi menisi siinä kuitenkin ajokrotti, pankkikortti, luottokortti, matkavakuutus ja muutama muu, niin kyllä noiden uusimisessakin aikaa menisi.

50 eur. Ei mun lompakossa rahaa ole mutta pari pankki- ja luottokorttia, ajokortti, kelakortti, liiton jäsenkortti, kauppojen bonuskortit (Plussa ja S) ja ties mitä bonus- ja leimakortteja.

Jos vie poliisiasemalle niin löytäjä saa 10%. Antaisin varmaan about 20% jos ei tarttis kyttikseltä asti hakea lompakkoa :D

Löytäjä saa 10% jos vaatii löytöpalkkiota. Mutta esim. kun mun käsilaukku katosi, ja se toimitettiin poliisiasemalle, niin löytäjä ei halunnut palkkiota, joten en myöskään maksanut mitään.

Kerran tiputin lompakon ja sitten ystävällinen herra soitteli perään (oli finderillä katsonut puhelinnumeron). Annoin hänelle 20 euroa.

20 tai jopa 50 euroa on pieni raha siitä vaivasta, jonka joutuisi näkemään kun kortit pitäisi uusia. Esim. ajokortin uusiminenkaan ei ole ilmaista ja passikuvatkin maksaa jo toistakymppiä.

Yhteistyössä