ihhoon synttäreitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
Varsinkin omiani!! Kun aina sama ongelma miehellä. Mun lahja. Vaikka sanon että älä osta mitään. Kun pahamieli vaan tulee kun niissä lahjoissa ei ole mitään henkilökohtaista. Ostaa aina jotan mikä hyödyttää kokoperhettä, tai häntä itseään. Esim, nyt toi kameran. Olihan se hiemo.
Mutta hitto en mä käytä erillistä kameraa ollenkaan, kun pelään että se häviää ja harvoin mustan ottaa semmosta mukaan. Kännykässä on kamera käytän sitä jos käytän kun puhelinkin on mukana ihan välttämättömistä syistä kuitenkin. Ja mun puhelimessa on hyvä kamera, tosi tarkka.
Eli nyt taas kävi niin että hän itse halusi uuden "lelun" ja ajateli pääsevänsä halvemmalla kun antaa sen olvinaan minulle lahjaksi. Tietäen että en käytä sit kuitenkaan ja saa sitä itse sitten käyttää.

Voin olla kiittämätön mutta vituttaa!!!!! Kun olisin tyytynyt johonkin rasvapurkkiin. Tai hajuveteen ja miten olisin ollut onnellinen :) koska se on vain minulle itselleni. Tai sit ei mitään.

Viimevuonna oli navigaattori....

Nyt en pystynyt näyttelemään tyytyväistä. kun olen sanonut että en halua tommoista ja silti se tuli!!! Nyt meni ovet paukkuen makkariin. HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ....

Mä inhoon siksi omia synttäreitäni, kun ei ole ketään, kenen kanssa juhlia. Olen kateellinen niille, joilla on kavereita joiden kanssa mennä baariin tai jopa sellaisia kavereita, jotka päättävät porukalla järkätä synttärisankarille jotain hauskaa. Itse vain niuhotan synttärini himassa. :(

mä inhoon siksi omia synttäreitäni, kun ei ole ketään, kenen kanssa juhlia. Olen kateellinen niille, joilla on kavereita joiden kanssa mennä baariin tai jopa sellaisia kavereita, jotka päättävät porukalla järkätä synttärisankarille jotain hauskaa. Itse vain niuhotan synttärini himassa. :(

ei mullakaan niitä liikoja ole. Mutta ei ole onneksi tarvinnut yksin synttäreitä viellä viettää. Mutta viimevuonna oli kyllä tylsä juttu kun ne 2 parasta ystävää ei päässeet paikalla, tänävuonna onneksi toisin. Ei mullekkaan mitään kimppalahjoja, saatika yllätys bileitä oo koskaan tehty. Ite oon kyllä järjstellyt moniakin. Ois kyllä kiva :)

Paras keino saada mieheltä toivomasi lahja on kirjoittaa toive lapulle esim. "Escadan se ja se parfyymi 50ml". Miehet ovat aika putkiaivoja ja jos pyydät ostamaan vain "jotain hajuvettä", ovat sormi suussa kosmetiikkaosastolla ja lopulta päätyvätkin kodinkone/elektroniikkaosastolle.

Minun mies samanlainen, mutta kun olen laittanut selkeät toiveet lahjastani, niin on jopa osannut ostaa sellaisen. Ja uhkaus tietty perään, että kotiin ei ole tulemista jos ei ole toivetta ostanut!

Yhteistyössä