Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Hiuslisäkkeitä,kestoripsiä, kynsiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt ihan mutta on mulla hiustenpidennyksiä kolmea eri väriä, joista yhdet laitan joka aamu itse kiinni.
Irtoripset laitan myöskin joka aamu itse kun en halua ripsenpidennyksiä hankkia.
Kynnet on omat mutta pitkät ja lakkaan parin päivän välein.

[QUOTE="a.p";24898426]Mun hiuslisäkkeitä ei ole vedetty.[/QUOTE]

Mistäs sun hiuslisäkkeet sitten on peräisin? Usein ihmishiuslisäkkeet nimenomaan ovat köyhiltä intian naisilta. He eivät rikastu, vaan välikäden yritykset.

Jännä kun suurin osa viesteistä on heti negatiivisia...Onko se muilta pois jos joku haluaa tälläytyä?

Aloitusviestin sävy määrittää myös ketjun sävyä ihan kivasti. Jos asia esitetään neutraalina kysymyksenä, saattaa saada neutraalimpaa vastausta, kun taas asetelmasta 'olen astetta parempi koska olen näinkin hienostunut että ihan high maintenance että katselen tässä vähän alaspäin' lähdetään, on suhtautuminen usein erilainen ;)

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="a.p";24898237]Nainen, joka käyttää paljon rahaa ulkonäköön joka kuukausi.[/QUOTE]

ookke, no en kuulu joukkoon, mulla menee varsin vähän rahaa itseeni, koska omistan luonnostaan pitkät paksut ja hyväkuntoiset hiukset, ripset on myös pitkät, kynnet on huolitellut ja siistit ja ihan omalla viilalla hoidettu, hampaita ei oo tarvinnut valkaista kun ovat valkoiset..botoxiakaan en tartte, kun ei ole ryppyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24898615:
Mut aika usein ne just ei oo hyviä.

Mua häiritsisi hyvissäkin pidennyksissä se sinetti, olis niinku joku riisi päässä. vaikka mulla onkin ohut tukka, niin silti en halua lisähiuksia, just sen takia, että se ois jotain ylimääräistä ja sit mua kävis ahistamaan.

Ohkaisiin hiuksiin sopiikin paremmin teippipidennys, ei tunnu eikä näy riisejä. :) Mulla itselläni on paksu tukka, ja sinetit tällä hetkellä. Itse nään tietenkin koko ajan missä mun oman tukan raja menee, mutta se johtuu sekä siitä että tiedän jo ennestään minkä pituinen tukka mulla on, että siitä kun mulla on liian tarkka näkö hiustenpidennysten suhteen. Suurin osa pidennyksistä näyttää mustakin feikeiltä, mä en inhoa mitään muuta vikaa tukassa niin paljon kuin pidennyksen näköistä hiustenpidennystä.

Aloitusviestin sävy määrittää myös ketjun sävyä ihan kivasti. Jos asia esitetään neutraalina kysymyksenä, saattaa saada neutraalimpaa vastausta, kun taas asetelmasta 'olen astetta parempi koska olen näinkin hienostunut että ihan high maintenance että katselen tässä vähän alaspäin' lähdetään, on suhtautuminen usein erilainen ;)

Just tätä tarkoitin. Aloitus viesti on mielestäni hyvinkin neutraali. Miltä riviltä voi lukea tämän "olen astetta parempi"?

Jännä kun suurin osa viesteistä on heti negatiivisia...Onko se muilta pois jos joku haluaa tälläytyä?

No perhana tietenkin se on niiltä laittautumattomilta pois, kyllähän nt heidänkin miehet mielummin kattelee kauniita naisia kuin niitä petolinnun pehvoja kotonaan. :D

No ei vaan, en mä nää mitään negatiivista (muutamaa viestiä lukuunottamatta) tässä ketjussa, ihmiset vaihtavat mielipiteitään niin kuin kunnon keskustelussa kuuluukin.

[QUOTE="A.p";24898605]Mitkä feikit tunnistaa? Hyviä hiuslisäkkeitä ei ainakaan![/QUOTE]

No kyllähän ne feikit tunnistaa todella helposti ihan vaan siksi, että ulkonäkö on kaukana luonnollisesta. Hiustenpidennyksiä ei tosiaan aina tunnista, mutta esim sulla toi 60cm lisäke niin sen kyllä tunnistaa vaikka ois miten laitettu ja hyvää hiusta jne. Ei vaan näytä luonnolliselta ja miksi pitäisikään? Kantajahan on juuri halunnut MUOKATA ulkonäköään, totta kai se sitten näyttää epäaidolta.

Jos jollain on esim. hiustenpidennykset tai geelikynnet tai joku juttu niin eipä se nyt erityisen feikiltä näytä, mutta toi arsenaali mitä vaikkapa sinulla on niin kyllä sen valitettavasti huomaa kauas.

Nääh, mulle ulkonäkö ei oo niin tärkeä, että pitäisi ihan hirveästi keinotekoisesti paranella. Riittää kun pistää meikkiä naamaan, ja omat hiukset ojennukseen. Suurimmaksi osaksi olen lenkkiasussa/ulkopuvussa liikenteessä, joten muu tyyli sen mukaan :D Ja kotona mua ei oo kahtomassa kuin laps.
Ripsipidennyksiä olen joskus pikaisesti ajatellut, mutta vain sen takia ettei tarviis meikata silmiä sitten. Mutta en voi laittaa, mulla on niin kauhean herkät silmät.

No hyvä sitten. Vaikka kaikkihan tietää, että suurin osa kulutushyödykkeistämme valmistetaan kolmannen maailman selkänahasta, niin silti hiusten vieminen vielä kaupan päälle tuntuu tarpeettomalta.

Mun hiuslisäkkeet eivär ole 3. maailman selkänahasta revittyjä. Olen itse ne ostanut luovuttajalta.
Sitäpaitsi aasialaiset hiukset eivät edes sovi hyvin suomalaiseen hentoon hiuslaatuun. Ne näyttää heti feikeiltä.

Ohkaisiin hiuksiin sopiikin paremmin teippipidennys, ei tunnu eikä näy riisejä. :) Mulla itselläni on paksu tukka, ja sinetit tällä hetkellä. Itse nään tietenkin koko ajan missä mun oman tukan raja menee, mutta se johtuu sekä siitä että tiedän jo ennestään minkä pituinen tukka mulla on, että siitä kun mulla on liian tarkka näkö hiustenpidennysten suhteen. Suurin osa pidennyksistä näyttää mustakin feikeiltä, mä en inhoa mitään muuta vikaa tukassa niin paljon kuin pidennyksen näköistä hiustenpidennystä.
Ahistais kyl se teippikin tuolla tukassa. Miten se muka ei näkyisi sieltä, jos tukka on ohut... Brr, inhon väreet vaan menee ku ajatteleekin, että jos pitäs omaan päähän ottaa.

ookke, no en kuulu joukkoon, mulla menee varsin vähän rahaa itseeni, koska omistan luonnostaan pitkät paksut ja hyväkuntoiset hiukset, ripset on myös pitkät, kynnet on huolitellut ja siistit ja ihan omalla viilalla hoidettu, hampaita ei oo tarvinnut valkaista kun ovat valkoiset..botoxiakaan en tartte, kun ei ole ryppyjä.

Kyllä se ikä vielä sinuunkin iskee. Mutta nauti nyt kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24898728:
Ahistais kyl se teippikin tuolla tukassa. Miten se muka ei näkyisi sieltä, jos tukka on ohut... Brr, inhon väreet vaan menee ku ajatteleekin, että jos pitäs omaan päähän ottaa.

Mua ärsytti eniten se, että kun mies (entinen tietenki) silitteli mun päätä, niin se oli täynnä möykkyjä! :D

On mulla kynnet joskus ollu, enää ne ei sovi sen enempää työhön, kuin vapaa-aikaankaan.

Tukan kanssa sama homma. Tukka saa olla tasan sen verran pitkä, että sen saa huolettomasti sutaistua jollekin ponnarille tai sykerölle, eikä mielellään kovin paksukaan. Se niistä lisäkkeistä siis...

Kestoripset mulla on. Koska ne on helpot, ei haittaa menoa, eikä mun tarvitse varsinaisesti rahalla maksaa laitosta tai huolloista mitään.

Mun käsitys itseni hemmottelusta ei ole se, että käyttäisin paljon rahaa, aikaa ja vaivaa ulkonäkööni.
Jos joku taas kokee sen omakseen, niin hienoa, toivon vilpittömästi että sillä ihmisellä riittää rahaa ja aikaa toteuttaa haluamansa.
(Sen lisäksi toivon, ettei kukaan tällainen high-whatever-woman erehdy katsomaan mua säälivästi kassajonossa, kun lompsin paikalle paskaisissa farkuissa ja reino-tossuissani. Olen homssuisuudesta huolimatta ihan onnellinen.)

No kyllähän ne feikit tunnistaa todella helposti ihan vaan siksi, että ulkonäkö on kaukana luonnollisesta. Hiustenpidennyksiä ei tosiaan aina tunnista, mutta esim sulla toi 60cm lisäke niin sen kyllä tunnistaa vaikka ois miten laitettu ja hyvää hiusta jne. Ei vaan näytä luonnolliselta ja miksi pitäisikään? Kantajahan on juuri halunnut MUOKATA ulkonäköään, totta kai se sitten näyttää epäaidolta.

Jos jollain on esim. hiustenpidennykset tai geelikynnet tai joku juttu niin eipä se nyt erityisen feikiltä näytä, mutta toi arsenaali mitä vaikkapa sinulla on niin kyllä sen valitettavasti huomaa kauas.

Anteeksi kun puutun tähän väliin mutta mistä sä tiedät kuinka feikilta tai luonnolliselta ap näyttää? Eihän me olla kukaan nähty kuvaa hänestä. Ripsienpidennyksen yleensä kyllä tunnistaa, mutta ei hiustenpidennys muutu sen epäluonnollisemmaksi jos se on tehty 10cm "normia" pidennystä pidemmällä hiuksella. Pidennyshiusten standardipituus on 50cm, ja kyllä mä tunnen monta ihmistä jolla on omakin tukka noin pitkä. Ja se nyt ei ainakaan voi näyttää luonnottomalta.

Botoxiakaan ei oo pakko tunkea naamaa niin täyteen ettei oo enää muuta kuin yks ilme ihmisellä, ja kestopigmentoinneista ei voi kukaan ohikulkija sanoa onko ne aamulla piirretyt vai kököttääkö ne naamassa joka ikinen päivä, ellei sitten tunne ko. henkilä niin hyvin että hänet näkee ensimmäisenä aamulla kun hän on herännyt.

En ole.

Minulla ei ole tekokynsiä - ne näyttävät usein hassuilta ja toisinaan rumiltakin

Minulla ei ole tekotukkaa - pidennykset näyttävät usein juuri siltä mitä ne ovat: tekotukalta

Minulla ei ole kestopigmentöintejä naamassani. Miltä näyttää kestoeyeliner, jos ei käytä ripsaria? :O Eikö se ole kauhean näköistä, kun on pelkkä rajaus ilman ripsaria? Ainiin, mutta sitä varten pitääkin sitten olla tekoripset. Joo, en ole ottamassa. En jaksaisi istua hoitolassa hoidattamassa niitä jatkuvasti.

Siinä syitä, miksi en ole "high mainentenance woman -nainen".

Pukeudun hyvin, meikkaan silloin kun jaksan, laitan tukkaani ja näytän huollitelulta. Kaikki tämä ilman, että kuluttaisin siihen paljoakaan aikaa ja rahaa.

Kyllä se ikä vielä sinuunkin iskee. Mutta nauti nyt kuitenkin :)

Ei vanhenemista tarvitse peitellä. Se vasta kamalaa onkin, Botox-naamainen viisikymppinen joka kammoaa ikääntymistä. Harmaahapsinen nainen joka hymyilee niin että iho on rypyssä, on ihailtava näky. Jos verrataan feikkeihin.

Ja vanhenemiseen voi vaikuttaa omilla valinnoillaan: ei polta, liikkuu ja syö terveellisesti, nukkuu hyvin ja on onnellinen. Geeneille ei mitään voi, mutta ei vanhuus ole synonyymi rumuudelle.

Jos jollain on esim. hiustenpidennykset tai geelikynnet tai joku juttu niin eipä se nyt erityisen feikiltä näytä, mutta toi arsenaali mitä vaikkapa sinulla on niin kyllä sen valitettavasti huomaa kauas.[/QUOTE

Mun omat hiukset on noin 50cm pitkät. Kukaan ei tiedä, että mulla on hiuslisäkkeet. Kynnet näyttää ihan kuin niissä olisi kynsilakkaa ja omat kynnet on. Mistä musta huomaa, että olen feikki?

Yhteistyössä