Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Hiuslisäkkeitä,kestoripsiä, kynsiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="A.p";24899308]Meinaatko sä,että tunnistat että jollakin on nuo? Mistä tiedät että ei ole käyttänyt valkaisevaa hammastahnaa? Tai omista ransaat ripset? Et kyllä erota leikin alta kestopigmentointeja.

Ja en nyt puhu sit "tehty Thaimaan matkalla" toimenpiteistä.[/QUOTE]

No kyllä se nyt vaan tunnistaa kun sillä on kaiken alle näkevä feikintunnistuskatse. :D

[QUOTE="Tiina";24899334]Niin ja hampaiden valkaisusta kysyin toissa vkolla hammaslääkärillä, mutta hamppi sanoi, että mun hampaiden väri on hyvä nykyiselläänkin...[/QUOTE]
Niin mullakin sanoi, niin valkaisin niitä sitten itse. Tosin vaan muutaman kerran laitoin sitä ainetta, enkä niin pitkää kuuria, kuin paketissa luki. En ole sen koommin kelaillut hampaideni väriä.

En nyt sitten tiedä, kannattiko se edes, toivottavasti ei mennyt hampaat miksikään. ei hammaslääkäri kyllä mitään ole sanonut, että olis joku vialla.

No kyllä se nyt vaan tunnistaa kun sillä on kaiken alle näkevä feikintunnistuskatse. :D

crazy-eyes.jpg

[QUOTE="Heidi";24898795]Miksi kukaan haluaa oikeassa elämässä erottua tuollaisena pellenä?

Ymmärrän, että jos haluaa julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä, niin erottua pitää, vaikka sitten muovibarbiejäljitelmänä, jota kaikki muut taivastelevat.[/QUOTE]

Kai sitä voi olla luonnollisen huoliteltu, vaikka olisikin lisäkkeitä ym. Ei kaikkea tarvitse överiksi vetää.

Freud Marx Engels & Jung - En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa

Olen kulkenut noissa kaljakuppiloissa
Ja vanhat silmät verestää.
Tietämättä, minkä taakseen jättää,
Aina löytää erestään.

Tässä viskimaassa olen unelmaani
Aina turhaan perännyt.
Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa,
Monen vierestä oon herännyt.

refrain:
Eiks oo kumma, kuinka likööri ja enkelikööri
Saa vaihtaa näkökulmaa mut.
niitten vieressä oon aamut.

Ja kun pidellen päätäni vierestä näätäni
Herään, mietin, mitä taas tein,
Ja kuinka monta aamua odottaa mua
Samanlaisin haastein.

Kun mä aloitan illan, olen valikoiva.
Kahden jälkeen mikä tahansa käy.
Miksi aamuisin muita ei näy?

refrain

refrain2:
Ja mun ainoa aatteeni, olenko vaatteeni
Kaikki jo kerännyt.

refrain

refrain2

Kun katsoo sanakirjasta, niin kyllä tolla high maintenance -termillä on kaikissa merkityksissään aika negatiivinen lataus, siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaa käyttää itsestään ko. termiä. Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen sanakirjassakin ekana mainittu merkitys eli vaativa/hankala nainen erityisesti parisuhteessa. Ulkonäköön liittyvänäkin termiin liitettiin sellaisia määreitä kuin "ei tyytyväinen ikinä ulkonäköönsä" ja "arvostelee muita ulkonäön perusteella". Mielenkiintoista olisi tietää, millaisissa yhteyksissä suomalaisissa naistenlehdissä kyseistä termiä on käytetty.

P.S. Siinä, että joku haluaa laittautua, ei ole siis minusta mitään pahaa. Kommentoin vaan mielestäni erikoista termin valintaa aloitukseen.

Ap, onko tää high maintainance woman-nainen sama kuin white trash mamma? Ainaskin noi kauneusniksit sopisi kuvaukseen.

Ja joo, mä en oo high maintainance woman -nainen, mä omistan kaksi kiinteistöa ja törsään rahani niihin sekä perheeseeni. Vai oonkohan mä kuiteskin vähän high maintainance , kun teetin miehellä suurperheen ja ostatin talon ja maatilan?

Mö voin suositella kaikille kotiäideille ja muillekin toki ripsipidennyksiä ! Aamulla kun herää niin on ready to rock :D Ja kun pidätte kulmatkin huollettuina niin jotenkin se vaan piristää kun aamulla katsoo peiliin.

[QUOTE="vieras";24899979]Mitähän tuo ripipidennysten liima mahtaa tehdä niille omille ripsille?[/QUOTE]

Ripsethän kasvaa ja vaihtuu ihan niin kuin hiuksetkin joten jos ne jotenkin kärsii niin kasvavat pian entiselleen.

[QUOTE="vieras";24900021]Joillekin tekee. Juuri luin naistenlehdestä toimittajan kertomuksen, jossa omat ripset katkesivat ripsenpidennysten takia. Nyt sitten joutuu odottelemaan omien kasvua takaisin. Jutussa luki myös, että hän on kuullut ystäviltään useita samanlaisia kokemuksia.[/QUOTE]

Tuskin ripsen kasvu nyt niin hirveen kauan kestää. Mä en laittas, koska en oo hirveen innostunut vaan siitä, miltä ne pidennökset näyttää. Ne on muilla ihan nätit, mutta en mä itselleni ole innostunut ottamaan. Ei innosta ollenkaan.

[QUOTE="vieras";24900004]Eli et ole joutunut kierteeseen, jossa joudut jatkuvasti laittamaan tekoripsiä?[/QUOTE]

Ripsipidennykset olleet parisen vuotta ellei yli. Taukoja on siinä välissä ollut, kun laiskuus jne iskenyt.

Ap, onko tää high maintainance woman-nainen sama kuin white trash mamma? Ainaskin noi kauneusniksit sopisi kuvaukseen.

Ja joo, mä en oo high maintainance woman -nainen, mä omistan kaksi kiinteistöa ja törsään rahani niihin sekä perheeseeni. Vai oonkohan mä kuiteskin vähän high maintainance , kun teetin miehellä suurperheen ja ostatin talon ja maatilan?

En ole ap, mutta ei mielestäni ole sama kuin wt. High maintenance voi myös olla mainitsemasi wt-mamma, mutta viittaa enemmän kuitenkin tyyliin ja kulutusmieltymyksiin (pinnallisuuteen).

Sanoisin kuitenkin, että high maintenance on rikas, paitsi että "huoltaa" itseään jatkuvasti, niin on myös varaa merkkivaatteisiin, koruihin ja kenkiin :) ja hienoon autoon tietysti. Esim. julkimot. Tätä puolta ei ap maininnut.

Voit siis myös olla rikas ilman, että olisit high maintenance, jos ostat mieluummin vaikka kirjoja kuin merkkilaukkuja.

[QUOTE="vieras";24900047]En ole ap, mutta ei mielestäni ole sama kuin wt. High maintenance voi myös olla mainitsemasi wt-mamma, mutta viittaa enemmän kuitenkin tyyliin ja kulutusmieltymyksiin (pinnallisuuteen).

Sanoisin kuitenkin, että high maintenance on rikas, paitsi että "huoltaa" itseään jatkuvasti, niin on myös varaa merkkivaatteisiin, koruihin ja kenkiin :) ja hienoon autoon tietysti. Esim. julkimot. Tätä puolta ei ap maininnut.

Voit siis myös olla rikas ilman, että olisit high maintenance, jos ostat mieluummin vaikka kirjoja kuin merkkilaukkuja.[/QUOTE]

Mä taas sanoisin, että high maintenance woman on sellainen, joka on yhdessä rikkaan miehen kanssa tai sitten ei niin rikkaan, mutta olettaa miehen ylläpitävän hänen kulutusjuhlaansa :-) Lisäisin siis tuohon ylläolevaan parisuhteessa hankalaan/vaativaan naiseen määritteen "kalliiksi käyvä tyttöystävä".

[QUOTE="vieras";24900324]Laita vaan hiuksista kuva, ja laitatko niistä ripsistäkin? Mä haluisin nähdä miltä ne näyttää :)[/QUOTE]

En oikein osaa ottaa lähikuvia tuolla kameralla. Tässä on linkki, miltä näyttää ripsienpidennykset:
xtremelashes.fi - Kuvagalleria

Ne ei todellakaan näytä siltä kun s-marketin tekoripset liimataan kiinni.

[QUOTE="a.p";24898237]Nainen, joka käyttää paljon rahaa ulkonäköön joka kuukausi.[/QUOTE]

En jaksanut millään lukea ekaa sivua pidemmälle näitä vastauksia, mutta haluaisin vaan todeta, että kun olen ensimmäisiä kertoja kuullut high maintenance-nimitystä käytettävän jostain ihmisestä (oli jenkki), tuo nimitys kattoi kyllä paljon muutakin kuin ulkonäön.. Siis tämä ihminen halusi JOKA asiassa tahtonsa läpi ja tietysti sai sen myös - ruokailut joka ilta ravintolassa, tietysti miehen laskuun, vaimolle uusi auto, tietysti miehen laskuun, vaimo käy kaiken maailman kosmeettisissa hoidoissa ja leikkauksissa, miehen laskuun, vaateostokset luksusvaateliikkeissä, miehen laskuun, mies tekee kotityöt, että vaimo saa levätä, lapsella on hoitaja, ettei vaimon tarvitse liata käsiään missään päivittäisissä asioissa.. Joka tavalla talous pyöri vain ja ainoastaan naisen ympärillä ja nimenomaan miehen rahoilla.

Joten tietääkseni tuo high maintenance käsittää muutakin kuin ulkonäön.
Mielestäni ripsipidennykset, suihkurusketus ja rakennekynnet eivät edes ole mitenkään "high maintenance"! Ihan tavallistahan toi on, turha kuvitella olevansa jotenkin erityisen tärkeä tai muuten vaan supermahtava ihminen noiden seikkojen vuoksi..

Yhteistyössä