Olenko liian paksu näillä mitoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk

Vieras
pituus 169 senttiä ja paino 72 kiloa (ei ole nyt muita mittoja). Itse tunnen olevani paksu, on vähän joka puolella löysää ja rullautuvaa, pullistelevaa, vähän kaksoisleukaa, mut en nyt mikään lihava ole. Olen myös luonnostani jäntevä ja lihaksikkaampi kuin monet naiset ja kuntosalilla käyn, mutta sehän ei sinänsä laihduta. Vai johtuuko tämä vain siitä, että kun oma vartaloihanteeni on huomattavasti hoikempi, niin tuntuu pahalta olla näin iso? 10-15 kiloa pitäisi laihdutella pois. Häpeän itseäni tällaisena:(

No et sinä niin paksu ole, että sun häpeissäsi täytyisi olla. Samalla tavalla pyöeähkö kuin minäkin, paino ja pituus melko samat.
Reeniä, reeniä niin muutama ylikilo saa kyytiä. Ja kyllä se salilla käynti laihduttaa, jos siellä tosissaan duunia tekee.
Täytyy tietenkin huolehtia että ruokavalio kunnossa, eikä liikaa herkkupäiviä.
Tsemppiä!

Olet hiukan paksu vain, et pahasti, mutta realistisesti sen verran, että tosiaan sen 10-15 kiloa laihempana näyttäisit kyllä parmmalta varmasti ja olokin olisi parempi:) Mutta tuollaisen määrän kilojahan sulattelee nopeasti pois, tsemppiä. Jatka salilla käyntiä, ota lisäksi vähän aerobista ja syö hyvin, älä herkuttele liikaa, niin keväällä olet kaunis n. 60-kiloinen.

älä hyvä ihminen usko näitä kun sanoo ,että laihduta 10 tai 15 kg.

JOs ny väkisin haluat laihduttaa, niin enintään 5 kg, mun mielestä ei yhtään.

Justhan jossain luki että pari kiloa ylipainoiset (siis oikeasti vain muutaman kilon ylipainon puolella olevat) ovat kaikkein terveimpiä!

[QUOTE="www";24919638]älä hyvä ihminen usko näitä kun sanoo ,että laihduta 10 tai 15 kg.

JOs ny väkisin haluat laihduttaa, niin enintään 5 kg, mun mielestä ei yhtään.

Justhan jossain luki että pari kiloa ylipainoiset (siis oikeasti vain muutaman kilon ylipainon puolella olevat) ovat kaikkein terveimpiä![/QUOTE]

No just joo taas:D

Kyllä mä tuntisin itseni paksuksi noilla mitoilla :( Olen pari senttiä pidempi ja painoin tuon verran kun menin synnyttämään... Mulle raja menee jossain 65 kilossa, parhaiten mulle sopii joku 60 kg. Mut riippuu tosi paljon ruumiinrakenteesta. Laihallakin voi olla löllöä!

Ap, olen yhtä pitkä kuin sinä ja 20 kg kevyempi. Tiedän kyllä että voisin muutaman kilon saada lisää, mutta en osaa kuvitellakaan itseäni 20 kg painavampana, tuntisin oloni tosi paksuksi ja raskaaksi.

Mä olen saman pituinen ja painan 58 kg. Minä harrastan liikuntaa, joten ylimääräistä ei kauheasti löydy. Silti pitäisi kuulemma pudottaa ainakin 6 kg.

Nää jutu on aika yksilöllisiä. Itsellä samat mitat kuin aloittajalla, ja melko paljon lihasta. Olin juuri sellailsessa "kehonkartoituksessa", ja minulle optimaaliseksi painoksi laskettiin 62-66 kg. Kehoni rasvaton paino on 50,2 kg, eli vähän ihmetyttää, millä perusteella sinun pitäisi pudottaa ainakin 6kg?
Mutta sekä ap, että minä ollaan vähintäänkin tukevassa kunnossa.

Jos oma ihanteesikin on hoikempi, niin silloin olet todennäköisesti liian paksu. Se, oletko muiden silmään paksu riippuu muiden silmästä:D Joidenkin mielestä varmasti olet pikkuisen tukevassa kunnossa ja joidenkin mielestä taas oikein sopiva. Omasta mielestäni olet hieman tukeva.

Ja kun sanot, että on löysää ja rullautuvaa, niin eiköhän se kerro tarpeeksi. Olosi ja itsetuntosi paranisi kummasti, jos laihduttelisit sen kymmenisen kiloa.

Mä olen nyt 170cm ja 74kg (hiljattain synnyttänyt). En ole kovin pyöreä, vaatekoko on 40. Olen oikeasti tosi isoluinen, sekä liikkunut aina paljon.
Painoin hääpäivänäni 58kg. Silloin posket olivat lommolla, olin tikkulaiha ja vaatekoko 34.

Todella paljon rippuu ihmisen rakenteesta että mikä on ihannepaino ja mikä näyttää hyvältä.
Ei oikein auta arvostella pelkkien numeroiden perusteella.

Yhteistyössä