Oli muuten todella kaunis nainen työkkärissä. Siis virkailija.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tänään olen ekaa päivää virallisesti työtön ja sen "kunniaksi" kävin työkkärissä ilmoittautumassa työttömäksi työnhakijaksi. Voi pojat sitä virkailijaa, jonka kanssa asioin. Aivan mielettömän kaunis!!! Pitkä tumma nainen, vähän isokokoinen mutta todella kauniisti, pitkät paksut ja mustat hiukset, ruskeat silmät. Jotenkin vaan niin upea ilmestys ettei voinut jättää tuijottamatta.

Jäin vain miettimään, että tuon näköinen nainen kuuluisi ehdottomasti kuviin ja katalogeihin näyttämään miten isokokoinenkin nainen voi olla TODELLA upea! Veikkaan että naisen ulkoinen olemus ei jättäisi ketään kylmäksi :)

Jäin myös miettimään, että voiko ventovieraalle ihmiselle tuollaisessa tilanteessa sanoa että pitää toista todella upeana? Ei kait, mutta olis ihan hirveästi tehnyt mieli. Sain just ja just pidettyä mölinät mahassani, mutta enpä pystynyt hillitsemään tuijottamistani :D

[QUOTE="...";24939544]Taas Turkilmas on anelemassa yhteiskunnan almuja itselleen. Tekisit töitä kuten me muut.[/QUOTE]

:D :D

Taas?? Ihan kuule elämäni ensimmäistä kertaa olen työttömänä ja odottelen tällä viikolla tietoa viime viikon työhaastattelun tiimoilta :). Veikkaan että töitä olen tehnyt enemmän kuin sinä, tai mistäs minä tiedän minkä ikäinen olet. Työelämässä olen kuitenkin ollut 15-vuotiaasta saakka, kaikki opiskelutkin hoitanut töiden lomassa. Eipä siis osunut, saati uponnut kommenttisi :D

[QUOTE="...";24939544]Taas Turkilmas on anelemassa yhteiskunnan almuja itselleen. Tekisit töitä kuten me muut.[/QUOTE]

Tässä syy miksi pysyttelen harmaana palstalla, ihmiset LUULEVAT aina tietävänsä kaiken kun muutaman jutun lukevat nimimerkilliseltä henkilöltä... :D Tai vaikka lukisivatkin monta juttua mutta silti ihan naurettavaa tuommoinen.

Ap:n juttuun että itsekin olen kerran nähnyt sellaisen naisen että herranjestas. Täysheterona vaan töllötin tätä naista, Ruskeat silmät ja musta pitkä paksu tukka, sattumoisin jumppatuntini ohjaaja, puoliksi latino ja puoliksi suomalainen :D

Jäin myös miettimään, että voiko ventovieraalle ihmiselle tuollaisessa tilanteessa sanoa että pitää toista todella upeana? Ei kait, mutta olis ihan hirveästi tehnyt mieli. Sain just ja just pidettyä mölinät mahassani, mutta enpä pystynyt hillitsemään tuijottamistani :D

Tietysti voi sanoa. Ajattele omalle kohdalle, jos vieras ihminen kehuu. Siis varsinkin jos se on nainen, itse ainakin tulen tosi hyvälle tuulelle. Sitä jotenkin arvostaa enemmän kun toinen nainen laittaa merkille, kai miesten kohteliaisuuksiin on enemmän tottunut (vaikkei niitäkään nyt siis oikealta ja vasemmalta sada aamusta iltaan). Olen asiakaspalveluammatissa ja joskus joku nainenkin on ohimennen sanonut kohteliaisuuden ulkonäöstä, joko ihan kokonaisuudesta tai yksittäisestä seikasta. Siinä on kuule päivä pelastettu ja jaksaa taas kuunnella niitä vähemmänkin kivoja mielipiteitä. :)

Voi sanoa, olisit vielä iskeny silmää, ja lipaissu huulias. Noh, se olis ehkä menny liiotteluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24939707:
Voi sanoa, olisit vielä iskeny silmää, ja lipaissu huulias. Noh, se olis ehkä menny liiotteluksi.

:laugh::laugh:

Apua älkää! Mä oon töissä, enkä voi nauraa täällä työpisteelläni yksikseni.

(Näin sieluni silmin tuon tapahtuman :D).

Yhteistyössä