Ä
äiti x1
Vieras
nyt kun näitä joululahja ketjuja on alkanut tulemaan niin olisi mielenkiintoista tietää mitä te itse haluaisitte saada?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä haluisin Iron fistin korkkarit tai tatuointikoneen tai jotain leivontaan liittyvää.Tai sitten ghd:n suoristusraudan, ne on meidän lähikampaamossa tarjouksessa 199e. Saan tuskin mitään näistä kun mulla on aina liian suuret luulot ittestäni:
![]()
Iron Fistin krokkarit on mielettömän upeita. Harmi, et suurinpiirtein 90% kavereista ja tutuista keillä niitä on, on valittanut, et on paskaa laatua. Korot napsahtaa irti ekalla käyttökerralla ym. ym...
Ei kai?? :O Mulle tuli just postista lappu että mun ekat Iron fistin korkkarit on noudettavissa.Uskaltaakohan niitä sit käyttää ollenkaan, vai pitääkö ne viedä ennen ekaa käyttökertaa jo suutarille vahvistettaviks?
Mistä tilasit? Muutama oli jostain briteistä tilannu, ni olikin sit ollu vähän ongelmallista kenkien palauttaminen ja rahojen takaisin saaminen... Toivottavasti siulla ei ois paskaa paria =) Itsekin haluisin tilata, mut en oo viel uskaltanu. En tiiä, et miten suutari ne sais vahvistettua siististi.... vaikka kyl pitäis tietää...