Saanko mä verotoimistosta uuden verokortin soittamalla?

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Tarvisin uuden verokortin, kunnen sitä alkuperästä mistään löydä. Netistä mä en sitä tilaa, se on vittumainen projekti. Kaks kertaa oon sen joutunut netin kautta tilaamaan, eikä ikänä enää. Mä en jaksa laskea ja miettiä niitä kaikki kohtia erikseen, kaivaa miljoona lappua ja lukua jostain, jne... Ja mä nyt vaan tarvisin sen kortin. Mä tiedän veroprosenttini kyllä, mutta kun se ei työnantajalle kelpaa sellasenaan, vaikka ilmottasin tulorajankin (mikä ei mitenkään tuu täyteen tän vuoden aikana enää). Hmph. Eli saanko mä sen postilla, jos soitan verotoimistoon, että lähettää mulle kopion siitä mun nykyisestä?

ET SAA, ellei sulla ole niitä tietoja.

Sulla pitää olla jsut tarkka tieto että paljonko olet tienannut tähän mennessä, ja paljonko maksanut veroja ja mitäk äon vähennykset, eli ensiasunnon velan korko ja liiton maksut ja eläkevakuutuksen maksut ja KAIKKI.
Helpompi se on netissä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24943632:
Hankalaksi menee, kun oon töissä :/

Piru, mistähän mä sitten jatkasin sen vanhan ettimistä...

Sulla pitää siellä verotoimistossakin olla ne tiedot.

Katso nyt vaan tilinauhoistasi paljonko olet tienannut tänä vuonna ja paljonko olet maksanut siitä veroa ja arviooi kuinka paljon tänä vuonna tienaat.
Jos et tiedä vähennyksiä, niin sitten tulee ihan vähän isompi prosentti, mutta saat ne siten palautuksina takaisin.

Yhteistyössä