Kiitoksia asiallisista vastauksista. Kyllä tiedostan että mulla on pakkoneuroosi kuten arvelittekin, kiitos myös ettei tullut veetuiluja. Ja haluan oppia käymään nopeammin, siksi kysyn tapoja miten teette.
Mutta eikö kukaan pese sitä "peppuvakoa" ihan saippuoimalla käsin? Ja kyllä oikesti kysyn, tähän tää neuroosi suurelta osin liittyykin. Olen siis suolistosairas ja vessakäyntejä päivässä voi olla useita ja tulee likainen olo. Ja tämän pesun (on aine joka sopii siis alapääpesuun) jälkeen siis pesen kädet hyvin, ennekuin siirrryn jalkoja saippuoimaan.
Voi olla tietysti vaikea ymmärtää tätä, mutta kun koko ikänsä on tämä suolivaiva ollut niin...en voi kuvitella etten pesisi erikseen. Ymmärsin nyt niin, että moni jättää kokonaan peppunsa pesemättä???
Eihän se riitä että selästä sinne vesi valuu...
Ja kyllä pyyhin aina niin etti paperiin enää jää mitään, joten, please ei veetuiluja p'skasesta p'rseestä. Sitä se ei ole, mutta haluan pestä tai olo likainen. Oikeesti ettekö pese koskaan erikseen?
Mä haluan eroon tästä, mutta sitä päivää tuskin tulee. Kun en kyllä vieläkään osaa ajatella että VOI peseytyä jossain 5min vaikka jättäsin koko alapään pesemättä.
Jos vielä saisi vastauksia, ja ei niitä veetuiluja, tiedän kyllä neuroosini