Pakotin eilen itseni innostumaan sänkyyn miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juupeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juupeli"

Vieras
Meillä on mennyt viime aikoina todella huonosti. Läheisyys on kadonnut, samoin seksi ja yhtes puhumiseen ja kaikkeen yhteiseen.
Eilen juttelimme asioista kunnolla ja illalla päätin, että tänään mennään sänkyyn, vaikka ei yhtään kiinnostanut! Mutta kummasti vain alkoi homma luistaa ja oli parasta seksiä ikinä. Koko ilta kuherreltiin niinkun pahaiset teinit ja olen rakastunut mieheeni taas uudelleen! :)

• Tykkää
Reactions: Jaska-
MITEN teit sen?????
Meillä on kanssa ollut aika hiljaista makuuhuoneen puolella jo pidempään.

Itseltäni on vaan KAIKKI halut ihan kadoksissa. Ei kertakaikkiaan vaan seksi kiinnosta. Ei oman miehen kanssa, mutta ei kyllä sytytä kukaan muukaan. Olen ikäänkuin jossain "seksuaalittomassa" tilassa.

Yritän välillä pakottaa itseni siihen, eikä se pahalta tunnu, mutta ei hyvältäkään. En vaan pääse jotenkin hommaan mukaan ollenkaan. Saatan jopa kostuakin, mutta aivot ei pääse mukaan.

Olemme jutelleet asiasta mieheni kanssa ja mieheni yrittää ymmärtää, mutta... Pidemmän päälle saan kyllä syyttää vain itseäni, jos mies eksyy vieraaseen sänkyyn. Enkä missään tapauksessa halua miestäni menettää. Hän on IHANA isä ja LOISTAVA, kiltti puoliso. Mutta miten minä saisin itseni uudestaan kiinnostumaan seksistä.

MITEN teit sen?????
Meillä on kanssa ollut aika hiljaista makuuhuoneen puolella jo pidempään.

Itseltäni on vaan KAIKKI halut ihan kadoksissa. Ei kertakaikkiaan vaan seksi kiinnosta. Ei oman miehen kanssa, mutta ei kyllä sytytä kukaan muukaan. Olen ikäänkuin jossain "seksuaalittomassa" tilassa.

Yritän välillä pakottaa itseni siihen, eikä se pahalta tunnu, mutta ei hyvältäkään. En vaan pääse jotenkin hommaan mukaan ollenkaan. Saatan jopa kostuakin, mutta aivot ei pääse mukaan.

Olemme jutelleet asiasta mieheni kanssa ja mieheni yrittää ymmärtää, mutta... Pidemmän päälle saan kyllä syyttää vain itseäni, jos mies eksyy vieraaseen sänkyyn. Enkä missään tapauksessa halua miestäni menettää. Hän on IHANA isä ja LOISTAVA, kiltti puoliso. Mutta miten minä saisin itseni uudestaan kiinnostumaan seksistä.

Muutin omaa asennettani. Väkisin. Yleensä mies on aika aktiivinen esileikeissä. Eilen päätin, että minä otan ohjat käsiini. Eli rohkeasti vaan mies aloilleen ja teet mitä sun täytyy tehdä. :D Alussa oikeasti jouduin "esittämään" , että jee tää on niin kiihkeetä. Mutta kun pakottaa sen muurin alas miehen ja sinun väliltä, niin kyllä se halu sieltä tulee. Mies huomasi myös muutoksen ja oli ihan erilainen, kuin ennen.
Sanoisin siis, että unohda kaikki. Siis kaikki arjen asiat. Ajattele vain miestäsi ja sitä miten paljon häntä rakastat. Viettele miehesi uudelleen! Uskon, että kun huomaat miehesi reaktion, niin se saa sinutkin heräämään! :) Tsemppiä!

Yhteistyössä