Osa joululahjoista jo ostettu, vaan osa vielä puuttuu ja alkaa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghhh ja jaiiikkkssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghhh ja jaiiikkkssss

Vieras
iskeä lievä paniikki, että mitä kaikkea vielä pitäisi ostaa.

Ei haluaisi joka joulu niitä samantyyppisiä lahjoja ostaa, mutta kun pää lyö tyhjää, että mitä muuta voisi ostaa.

Mitä sinä olet jo ostanut tänä vuonna joululahjaksi esim; äidillesi, isällesi, miehellesi, jollekin sukulaisellesi tai ystävällesi?

iskeä lievä paniikki, että mitä kaikkea vielä pitäisi ostaa.

Ei haluaisi joka joulu niitä samantyyppisiä lahjoja ostaa, mutta kun pää lyö tyhjää, että mitä muuta voisi ostaa.

Mitä sinä olet jo ostanut tänä vuonna joululahjaksi esim; äidillesi, isällesi, miehellesi, jollekin sukulaisellesi tai ystävällesi?

Meillä ei osteta lahjoja kuin lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja tänä vuonna;24976999:
Meillä ei osteta lahjoja kuin lapsille.

samoin meillä. Ainoan poikkeuksen teen mieheni kohdalla, jolle olen joka vuosi ostanut lahjan =) Yleensä ostan jonkun kirjan, jos Stephen Kingiltä tulee uusi sopivasti, niin sitten sen.

Mä en ole edes miettiny joululahjoja vielä.. Ja,mulla on tässä marras-joulukuussa "elämäni miesten" lahjarumba: isänpäivä (=mies+oma isä),oman isäni synttärit,miehen ja veljeni synttärit ja joulu.. Ja oon aina ollu sitä mieltä että miehille on paljon vaikeampi ostaa lahjoja kun naisille..

porukoille ja miehen porukoille teetetään aina kalenterit. siskolle teetän miehen maalauksesta taulun. miehen sisarukset haluaa karkkia. kummipojalle en ole viel keksiny mitää, sekä mies on arvotus.

Yhteistyössä