Nyt alkaa palstatauko, näkemiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SporttisMama

Aktiivinen jäsen
28.04.2011
2 650
0
36
Tää palsta on oikeasti aika ahdistava. Siis en itse henk.koht. ahdistu mut ihmisten jutut alkaa olemaan niin kamalia että parempi poistua takavasemmalle ja nauttia omasta, ihanasta elämästäni. Mulla on asiat hyvin, ja niin kuitenkin suurimmalla osalla suomalaisista, kunhan kaiken sen pessimistisyyden takaa huomaisivat myös niitä positiivisia asioita.
Respect all; nauttikaa niistä asioista mitkä ovat hyvin ja unohtakaa edes hetkeksi ne ikävät asiat. Mä valmistelen muuttoa Helsinkiin ja hyvästelen Espoon, olen muutosta ja kaikesta muustakin niin onnellinen.

Ihmisten jutut alkaa olemaan ahdistavia? Oletko saanut yv:tä, vai mitä tarkoitat?

Tällä palstalla ketjujen aiheet on mun mielestä pysyneet samoina kuin ennenkin, on ruokaa, lapsia, arkea, parisuhteita, vaikeuksia, turhiksia, lässytyksiä ja haukkumisia. Kaikkea löytyy.

Mutta kivaa muuttoa uuteen ihanaan asuntoon teille!

[QUOTE="vieras";24977838]Ihmisten jutut alkaa olemaan ahdistavia? Oletko saanut yv:tä, vai mitä tarkoitat?

Tällä palstalla ketjujen aiheet on mun mielestä pysyneet samoina kuin ennenkin, on ruokaa, lapsia, arkea, parisuhteita, vaikeuksia, turhiksia, lässytyksiä ja haukkumisia. Kaikkea löytyy.

Mutta kivaa muuttoa uuteen ihanaan asuntoon teille![/QUOTE]

No sanotaanko näin että todella törkeää tekstiä, niin eräissä keskusteluissa kuin yv:ssäkin. Jos ihmisen mielestä (vaikka vain netin keskustelupalstalla) on hauskaa/ok tehdä itsari niin että tappaa koko perheen siinä mukana niin adios vaan hemmot. Ehkä joillain on niin synkkää elämässään, silloin pitäisi ihan oikeasti hakea apua. Mut sairasta on vaan ihan vitsinä heittää toiselle ihmiselle moista.
Hyvää jatkoa, paljon oli mukavia ihmisiä palstalla ja hyviä aiheita mut nää viime päiväiset on joidenkin osalta mennyt aika riman alta.

[QUOTE="sporttis";24977856]No sanotaanko näin että todella törkeää tekstiä, niin eräissä keskusteluissa kuin yv:ssäkin. Jos ihmisen mielestä (vaikka vain netin keskustelupalstalla) on hauskaa/ok tehdä itsari niin että tappaa koko perheen siinä mukana niin adios vaan hemmot. Ehkä joillain on niin synkkää elämässään, silloin pitäisi ihan oikeasti hakea apua. Mut sairasta on vaan ihan vitsinä heittää toiselle ihmiselle moista.
Hyvää jatkoa, paljon oli mukavia ihmisiä palstalla ja hyviä aiheita mut nää viime päiväiset on joidenkin osalta mennyt aika riman alta.[/QUOTE]

Multa on mennyt tommoset ihan ohi, mutta ikävää, että mukavia palstalaisia lähtee näiden joidenkin sekopäiden takia. Ja ikävää myös, että jotkut viitsivät alkaa yksäreilläkin kiusaamaan. :(

[QUOTE="vieras";24981033]Voi ei, olit yksi mun lemppari : ( Hyvää jatkoa![/QUOTE]

Jaaha, että ihmiset joilla on elämää kyllästyy tähän palstaan. Jäljelle jää laiskanpulskeat palstamammat joiden elämä on tää palsta ja sen antama sen hetkinen huomio.

Yhteistyössä