Kyllä noita lastenvalvojiakin on erilaisia, edelliseen kertaan verrattuna, nyt oli tosi rento käynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Elatussopimus loppuu vuoden vaihteessa ja piti käydä tekemässä uudet paperit ja itse kävin tänään aamulla tekemässä oman osani ja nyt sitten lähetettiin paperit isän asuinpaikalle ja odotetaan sieltä vastausta. Tällä kertaa lastenvalvoja oli todella mukava ja rento.
Vuosi sitten kun käytiin tekemässä tän hetkiset sopimukset ja isyydentunnistus, niin silloinen virkailija oli kuin sitruunan syönyt ja toisteli isälle koko ajan, että oletko sinä nyt ihan varma että allekirjoitat isyydentunnistuksen ja tiedätkö mitä se tarkoittaa jos allekirjoitat ilman dna-tutkimusta, ihan kuin minä olisin joku syöjätär.
Tosin tällä virkailija oli mulle tosin puolituttu, että tuli vähän juteltua muustakin kuin tuosta elatussopimuksesta.

Me oltiin vielä avoliitossa ja käytiin siis isyydentunnustuksessa. Oltiin varauduttu vaikka mihin, kun oltiin kuultu vaikka mitä juttuja. Olikin tosi rento ja mukava valvoja, juteltiin lähinnä kaikkea muuta mukavaa ja koko tunnustusjuttu meni siinä sivussa.

Niin käytiinhän me esikoisenkin kohdalla isyydentunnistuksessa ja se oli sellainen peace of cake-juttu, silloinen virkailija ei kyseenalaistanut mitään, mutta kun ollaan noita elatuspapereita tehty, niin se virkailija on aiemmin ollut ihan kaamea ja olen tuntenut itseni ihan kakkosluokan kansalaiseksi ja kyseessä on sen paikan pomo kaiken lisäksi. No nytpä tiedän kenelle jatkossakin haluan varata ajan ja kenelle en.

Yhteistyössä