Hemmetti tota miestä... ja huomenna isänpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Voi hitto että ottaa toi mies aivoon. Lähti eilen työkaverien kanssa keilaamaan ja lupasi tulla ajoissa kotiin, kun aamulla oli pojan jäkispeli (lupasi viedä sinne) ja heti perään mun lähisukulaisen 85v syntymäpäivät. No mites kävikään, konttasi sitten kotiin viideltä aamulla ja herätti koko talon.. Aamulla "hyvin" nukutun yön jälkeen jouduin pikkusiskon kanssa viemään pojan peliin ja sieltä hirveellä kiireellä kotiin vaihtamaan vaatteet ja laittautumaan synttäreitä varten. Myöhästyttiin tietty ja jouduin nolona selittelemään että mies oli sairastunut. Ei mitään madollisuutta ollut saada miestä mukaan, koska nukkui koko päivän ja välillä oksentaa.

Ei kuulemma muista loppuillasta mitään, ei edes sitä että millä ja kenen kanssa on kotiin tullut. Mitään anteeksipyyntöä en ole koko päivänä saanut.

Huomenna on isänpäivä eikä todellakaan tee mieli laittaa mitään. Hitto kun sen pitää tehdä tällaista, ei jaksa :(

No positiivista on se ettei tollasta tapahdu usein. Vaikka takuulla ottaa päähän! Kaikki me mokaillaan joskus. Eihän sun tarvi erityisesti mitään laittaa huomiseks, annat vaan iskän ja lasten nauttia päivästä. Ja nauti itekin äläkä tee liikaa.

mun mies meni tupakalle ja hävisi. Tuli neljän aikaan kotiin, valutti löysät koko matkan vessaan ulkoovelta ja löytyi sieltä yltäpäältä paskassa. Ihan mukava yllätys....

[QUOTE="kiva";25016434]mun mies meni tupakalle ja hävisi. Tuli neljän aikaan kotiin, valutti löysät koko matkan vessaan ulkoovelta ja löytyi sieltä yltäpäältä paskassa. Ihan mukava yllätys....[/QUOTE]

Voi ei.. onko tämä totta? Kuka ne ripulit siivosi?

[QUOTE="kiva";25016516]ikävä kyllä on. Ja uskomatonta mutta totta, pari tuntia aikaisemmin sairas lapsemme oksensi ylleni. Ja ihan itse sai mies siivota.[/QUOTE]

Voimahalit sulle, ei näiden miesten kanssa ole helppoa :(

On ihan tavallista että mies viipyy tupakalla muutaman tunnin ja sitten ripuloi kolmeen metriin. Kyseessä on heijaste tyypillisestä metsästäjä/sotilas-geenirypästä kantavan yksilön vietistä. Metsästäjätoverit pyysivät hänet retkelle. Pyyntö useimmiten riittää laukaisemaan vietin. Sisäänkäynnin ripuloiminen on hämäys hajujälkiä seuranneita saalistajia varten.

Oletan että miehesi äänesti persuja ja pelkää ja vihaa homoja ja ulkomaalaisia?

Isänpäivää kuuluu juhlistaa silti, vaikka tajuan kyllä olotilan, ettei juuri huvittaisi.
jospa löytäisit ison ihmisen sieltä jostain sisuksista, ja purisit hammasta ja tekisit hyvän isänpäivän ja sitten vaikka illalla kertoisit miehelle miltä tuntuu ja että anteeksipyyntö olisi hyvä alku eteenpäin tuollaisen mokan jälkeen.

Ja jos tälläisiä on enemmän kuin kerran vuodessa, alkaa olemaan merkki alkoholismista jolloin terapia olisi paikallaan.

No nyt mä tajuan miksi mun sinkkuus ei lopu.
Siksi, kun mulle nuo ylläolevat jutut ei todellakaan ois normaalia eikä ok, enkä mä halua elämääni miestä siksi, että ois vaan joku. Joku, jolta sitten nielis kaikenmaailman karvaisen käytöksen, ihan vaan siksi, ettei tartte olla yksin. Mä oon vahvempi (kuin te).

Hyvää isänpäivää todellakin.

• Tykkää
Reactions: Minskii
No voi hyvää päivää.. ehkä sun miestäs ei kiinnosta jotkut sukujuhlat? Mun mies ei ikinä tule mihinkään sukujuhliin mukaan, ja itsekkin vältän niitä loppuunasti. JA mitä dokaamiseen tulee, niin.. jos ei kerran tota usein tee niin miksi siitä pitää tehdä tollanen numero?! Mun mielestä on ihan sama onko joku hemmetin isän/äitienpäivä, toista voi muistaa muulloinkin!

Alkuperäinen kirjoittaja silmien pyörittelyä;25017377:
Siksi, kun mulle nuo ylläolevat jutut ei todellakaan ois normaalia eikä ok, enkä mä halua elämääni miestä siksi, että ois vaan joku. Joku, jolta sitten nielis kaikenmaailman karvaisen käytöksen, ihan vaan siksi, ettei tartte olla yksin. Mä oon vahvempi (kuin te).

Juurikin näin!!!!!!! samassa veneessä ollaan ja hitto että ihmiset sietää kaikenlaista, ja mä olen sietänyt myös ex-miehen mahdotonta alkoholinkäyttöä edellisessä suhteessa, mutta nyt mä NAUTIN tästä elämästä, mun ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä enää!!! ja jos sinkkuuteni joskus loppuu ja mies käyttäytyy paskasti, niin mies lentää samantien pihalle jos tuommoista edes vähän tekee.
amen

Tässä nyt oli ap:n mukaan satunnaisesta kerrasta.. ja osa on tunkemassa johonkin aa-kerhoon, ja osa ehdottaa eroa.
Mistäs me tiiämme millanen Justiina ap on?!?

Alkuperäinen kirjoittaja silmien pyörittelyä;25017377:

Ei kaikilla oo tollasia miehiä. Esim. mun mies ei juo juuri koskaan, max 2 kaljaa saattaa juoda joskus saunassa. Itse taas biletän kunnolla muutaman kerran vuodessa...

Tässä nyt oli ap:n mukaan satunnaisesta kerrasta.. ja osa on tunkemassa johonkin aa-kerhoon, ja osa ehdottaa eroa.
Mistäs me tiiämme millanen Justiina ap on?!?

Mun mielestä ongelma on se, että mies oli luvannut viedä lapsensa jääkiekkopeliin.
Ja lapselle annettua lupausta ei peruta kännäämisen takia!
Mies miettiköön käytöstään ja pyytäköön lapseltaan anteeksi

[QUOTE="joku";25017451]Ei kaikilla oo tollasia miehiä. Esim. mun mies ei juo juuri koskaan, max 2 kaljaa saattaa juoda joskus saunassa. Itse taas biletän kunnolla muutaman kerran vuodessa...[/QUOTE]

Joo, no tossa tilanteessa SUN pitäis mennä AA-kerhoon, koska kunnon biletys joskus on tän palstan mukaan alkoholismia.
Osa noista sinkuista on ehkä siks sinkkuja, että miehet ei kestäny kattoo niitä selvinpäin.. :D :D

[QUOTE="niin";25017459]Mun mielestä ongelma on se, että mies oli luvannut viedä lapsensa jääkiekkopeliin.
Ja lapselle annettua lupausta ei peruta kännäämisen takia!
Mies miettiköön käytöstään ja pyytäköön lapseltaan anteeksi[/QUOTE]

Edelleenkään EMME todellakaan tiedä mikä on totuus..

Mies on tehnyt myös saman mutta ennen äitienpäivää :(
Anoppi ja mun äiti olivat tulossa meille lounaalle. ihan totuudenmukaisestu kerroin että mies nukkuu yläkerrassa kun on ollut juhlimassa edellisyönä, en mä ruvennut valehtelemaan .
Jos on pokkaa vetää lärvit tollaisessa tilanteessa niin kestäköön seuraukset. En ikinä peittele alkoholin tuomia ongelmia, lapsena jouduin kärsimään perheenjäsenen alkoholismista joten tein päätöksen että itse en selittele enkä peittele mitään.

Me oltiin eilen miehen kanssa yhdessä lähössä ulos. LAstenhoito peruuntui, joten jäätiin kotiin. olisin antanut miehen mennä, mutta ei halunut.
Mies vihaa kaikenmaailman kissanristiäisiä, kuten isänpäivää.. samoin minä.
Mun mielestä jokainen päivä on yhtä tärkeä.
Annoit kuitenkin ymmärtää, ettei mies usein juo? Jos hän juurikin siksi juo merkkipäivien aikaan, ettei halua osallistua mihinkään kissanristiäisiin?!

[QUOTE="Piiparinen";25017460]Joo, no tossa tilanteessa SUN pitäis mennä AA-kerhoon, koska kunnon biletys joskus on tän palstan mukaan alkoholismia.
Osa noista sinkuista on ehkä siks sinkkuja, että miehet ei kestäny kattoo niitä selvinpäin.. :D :D[/QUOTE]
Piiparinen saa minun ex miehen ihan tarjottimella minun puolestani :) hih, eiköhän ongelma ole sillä joka viinaa kurkusta alas kaataa..

Yhteistyössä