Hyviä vinkkejä palelemisen estämiseen? *laihisvilu kiusaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä olen NIIN kyllästynyt tähän loputtomaan palelemiseen :(. Tälläkin hetkellä mulla on sukat, villasukat ja neulepaita. Kädet ja jalat silti ihan jäässä. Paleleminen kait liittyy laihduttamiseen ja laihtumiseen, mutta varsinkin jalkojen paleleminen on superärsyttävää. Eikä auta mikään. Välillä muut tuskailee miten kuuma meillä on (kun on takassa poltettu puita reilummin) ja mä valitan miten kylmä mulla on.

Loppuuko tää perhanan paleleminen vasta sitten kun laihis on ohi??

Syö! Mä en oikeasti tajua näitä sun ja muiden ihmedieettejä, laihdutaan ja sitten taas lihotaan ja samalla kärsitään. Mä olen oikeasti hillitön läski, syön nyt 1500-1600 kaloria päivässä, paino tippuu 500-1000g viikossa eikä TODELLAKAAN ole nälkä.

[QUOTE="vieras";25032518]Syö! Mä en oikeasti tajua näitä sun ja muiden ihmedieettejä, laihdutaan ja sitten taas lihotaan ja samalla kärsitään. Mä olen oikeasti hillitön läski, syön nyt 1500-1600 kaloria päivässä, paino tippuu 500-1000g viikossa eikä TODELLAKAAN ole nälkä.[/QUOTE]

Mä taas en yksinkertaisesti pysty laskemaan mitään hemmetin kaloreita, hermo menee :D. Eikä mulla oo nälkä, en kärsi millään lailla. Mutta palelen, eikä sillä ole tekemistä syömisen kanssa. Just äsken söin ja silti palelen.

[QUOTE="vieras";25032537]Turkilmas on epämiellyttävä typerys. Mene pois. Hus!![/QUOTE]

Mun mielestä sä olet kyllä mua typerämpi :). Ei siksi, että et tykkää musta, vaan siksi, että kiusaat itseäsi avaamalla aloituksiani. Arvaa lähdenkö pois täältä siksi että sinä haluat? Niinpä, en todellakaan :). Joten kiusaa itseäsi jatkossa vähemmän ja ignooraa mun viestit kokonaan.

Onko sulla joku erikoinen dieetti menossa? ihan siis uteliaisuuttani vain kysyn (itekin laihdutan) ja kylmä on....:xmas:

Juu, 5 viikkoa vissiin olen dieetannut :). En ole varma, mutta siis reilun kuukauden kuitenkin. Noudatan löyhästi Dukanin dieettiä tai pikemminkin karppaan melkoisen tiukasti.

Ihanaa että on palelukavereita, vaikkakaan tää ei olekaan yhtään ihanaa...

[QUOTE="...";25032575]tee 100 kyykkyyn ylös-liikettä? :D[/QUOTE]

Mä luulen kanssa että liikunta ylipäätään vois auttaa. Mutta laiska mikä laiska... paitsi että lenkille olen (taas) kohta lähdössä :). Harmi vaan että ihan sellaista liikuntamäärää tuskin jaksan, jolla pitäis itsensä lämpimänä koko ajan...

En ole laihiksella mutta paleltaa silti. Muut menee ilman sukkia ja kevyillä vaatteilla mutta ite oon villasukat jalassa viltin alla ja juon kahvia. Ja siis yleensäkkin paleltaa ja jalat on aina kalikat. Iltaisin joskus ei uni tuu kun varpaita paleltaa. Tuo kyykkyyn ylös-liike kyllä vois auttaa. Taidan kokeilla!

[QUOTE="ööö";25032597]En ole laihiksella mutta paleltaa silti. Muut menee ilman sukkia ja kevyillä vaatteilla mutta ite oon villasukat jalassa viltin alla ja juon kahvia. Ja siis yleensäkkin paleltaa ja jalat on aina kalikat. Iltaisin joskus ei uni tuu kun varpaita paleltaa. Tuo kyykkyyn ylös-liike kyllä vois auttaa. Taidan kokeilla![/QUOTE]

Joo, tuo nukkumaanmeno on ihan karmeeta kun paleltaa niin paljon. Pakko pitää villasukat jalassa ja kääriytyä tiukasti vällyjen väliin. Muut nukkukoot alasti, mulla on mahdollisimman lämmin pyjama ja villasukat :D.

Mä en ole ennen näin palellut, alkoi melkein välittömästi kun aloitin laihiksen :(

[QUOTE="ööö";25032597]En ole laihiksella mutta paleltaa silti. Muut menee ilman sukkia ja kevyillä vaatteilla mutta ite oon villasukat jalassa viltin alla ja juon kahvia. Ja siis yleensäkkin paleltaa ja jalat on aina kalikat. Iltaisin joskus ei uni tuu kun varpaita paleltaa. Tuo kyykkyyn ylös-liike kyllä vois auttaa. Taidan kokeilla![/QUOTE]

se auttaa. verenkierto lähtee liikkeelle ;)

Mä taas en yksinkertaisesti pysty laskemaan mitään hemmetin kaloreita, hermo menee :D. Eikä mulla oo nälkä, en kärsi millään lailla. Mutta palelen, eikä sillä ole tekemistä syömisen kanssa. Just äsken söin ja silti palelen.

Mutta jaksat tonkia mitä ihmeellisimpiä ohjeita netistä ja noudattaa niitä pilkun tarkasti. Ookke :xmas: En minäkään laske kaloreita. Merkkailen kiloklubiin kun jaksan /muistan mutta kun on tullut rutiinit ruokailutottumuksiin niin ei tarvitse laskea mitään. Ja herkkujakin mahtuu ja silti paino putoaa. :)

[QUOTE="vieras";25032652]Mutta jaksat tonkia mitä ihmeellisimpiä ohjeita netistä ja noudattaa niitä pilkun tarkasti. Ookke :xmas: En minäkään laske kaloreita. Merkkailen kiloklubiin kun jaksan /muistan mutta kun on tullut rutiinit ruokailutottumuksiin niin ei tarvitse laskea mitään. Ja herkkujakin mahtuu ja silti paino putoaa. :)[/QUOTE]

No se on vaan paljon mielenkiintoisempaa se tonkiminen ja kokeileminen :). Koitin tuota Kiloklubia ja näppylöitä nousi heti. En vaan kertakaikkiaan jaksa eritellä syömisiä, etsiä niitä hemmetin ainesosia (kun valmiita ohjeita ei tunnu koskaan löytyvän) jne. Mutta hienoa jos sulle sopii tuo ja olet tyytyväinen.

Mulle sopii tää nykyinen touhu ehdottomasti parhaiten tähän mennessä kokeilluista. Tykkään tästä yksinkertaisuudesta vallan kamalasti. Enkä kuitenkaan noudata pilkuntarkasti vaan oikeastaan hyvinkin pitkälti fiilisten mukaan. Senpä vuoksi sallin itselleni myös niitä herkuttelupäiviä ja kuten sinullakin, myös mulla silti paino putoaa :).

No se on vaan paljon mielenkiintoisempaa se tonkiminen ja kokeileminen :). Koitin tuota Kiloklubia ja näppylöitä nousi heti. En vaan kertakaikkiaan jaksa eritellä syömisiä, etsiä niitä hemmetin ainesosia (kun valmiita ohjeita ei tunnu koskaan löytyvän) jne. Mutta hienoa jos sulle sopii tuo ja olet tyytyväinen.

Mulle sopii tää nykyinen touhu ehdottomasti parhaiten tähän mennessä kokeilluista. Tykkään tästä yksinkertaisuudesta vallan kamalasti. Enkä kuitenkaan noudata pilkuntarkasti vaan oikeastaan hyvinkin pitkälti fiilisten mukaan. Senpä vuoksi sallin itselleni myös niitä herkuttelupäiviä ja kuten sinullakin, myös mulla silti paino putoaa :).

(en tiedä mitä ainesosia tarkoitat, en ole itse koskaan vielä etsinyt)
Hienoa jos tämä sadas kerta toden sanoo mutta eiköpähän totuus ole että muutaman kuukauden päästä on kiinnostus mennyt ja paino nousee takaisin. Elämäntapamuutos, elämäntapamuutos ;)

[QUOTE="vieras";25032809](en tiedä mitä ainesosia tarkoitat, en ole itse koskaan vielä etsinyt)
Hienoa jos tämä sadas kerta toden sanoo mutta eiköpähän totuus ole että muutaman kuukauden päästä on kiinnostus mennyt ja paino nousee takaisin. Elämäntapamuutos, elämäntapamuutos ;)[/QUOTE]

Lisään vielä että on taas melkoinen kitukuuri kun saaristolaisleivänkin syönti on retkahdusta. Huoh...

[QUOTE="vieras";25032809](en tiedä mitä ainesosia tarkoitat, en ole itse koskaan vielä etsinyt)
Hienoa jos tämä sadas kerta toden sanoo mutta eiköpähän totuus ole että muutaman kuukauden päästä on kiinnostus mennyt ja paino nousee takaisin. Elämäntapamuutos, elämäntapamuutos ;)[/QUOTE]

Kiitos kannustuksesta :). Itse en lähde samalle linjalle vaan ihan vilpittömästi toivotan onnea valitsemallesi laihistielle.

Totta on, että olen koittanut yhtä ja toista laihisjuttua kun olen etsinyt sitä omaani. Yhtä totta on, että kolme vuotta sitten painoin 20 kiloa enemmän kuin nyt, enkä ole kertaakaan päästänyt painoani nousemaan edes lähelle noita lukuja. Eli elämäntapamuutos on jo tehty, aikoja sitten :). Paljon on vielä petrattavaa, mutta ihan luottavaisin mielin tässä olen.

Yhteistyössä