Hyviä vinkkejä palelemisen estämiseen? *laihisvilu kiusaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kannustuksesta :). Itse en lähde samalle linjalle vaan ihan vilpittömästi toivotan onnea valitsemallesi laihistielle.

Totta on, että olen koittanut yhtä ja toista laihisjuttua kun olen etsinyt sitä omaani. Yhtä totta on, että kolme vuotta sitten painoin 20 kiloa enemmän kuin nyt, enkä ole kertaakaan päästänyt painoani nousemaan edes lähelle noita lukuja. Eli elämäntapamuutos on jo tehty, aikoja sitten :). Paljon on vielä petrattavaa, mutta ihan luottavaisin mielin tässä olen.

Tietenkin toivon että viimeinkin onnistuisit mutta mä olen "vierestä" seurannut monta vuotta ja blogiasikin lukenut ja kyllä tuli sellainen olo että TAAS mennään kun viimeisimmästä dieetistäsi luin.

[QUOTE="vieras";25032809](en tiedä mitä ainesosia tarkoitat, en ole itse koskaan vielä etsinyt)
Hienoa jos tämä sadas kerta toden sanoo mutta eiköpähän totuus ole että muutaman kuukauden päästä on kiinnostus mennyt ja paino nousee takaisin. Elämäntapamuutos, elämäntapamuutos ;)[/QUOTE]

Ootko sie pitkäänki Turkilmasta stalkannu kun noin tarkkaan erittelet hänen diettinsä ja painonsa?

Turkilmas: mie kans palelen käsistä ja jaloista kun aineenvaihdunta on kiihtyneimmillään, jonkun aikaa kestää ja sitten taas tasaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä ei pääse kirjautumaan;25032976:
Ootko sie pitkäänki Turkilmasta stalkannu kun noin tarkkaan erittelet hänen diettinsä ja painonsa?

Turkilmas: mie kans palelen käsistä ja jaloista kun aineenvaihdunta on kiihtyneimmillään, jonkun aikaa kestää ja sitten taas tasaantuu.

Kyllä mä olen seurannut jo monta vuotta mm. hänen blogejaan.

[QUOTE="vieras";25033010]Kyllä mä olen seurannut jo monta vuotta mm. hänen blogejaan.[/QUOTE]

Ja koet saavasi tajunnanräjäyttävän orgasmin tästä vittuilusta? Vai mitä muutakaan se kommentti siittä kitukuurista ja saaristolaisleivän syömisestä voi olla? Ei se ainakaan kannustusta ja vilpitöntä tukea osoita. En löydä muutakaan syytä tälle sun "kannustukselle" kun sen mielettömän hyvänolon tunteen joka siitä sulle mahdollisesti tulee.

ulkovaatteet päälle ja kävelylenkille. autta laihduttamisessa ja lämpiät. Liikunta vilkastuttaa verenkiertoa. Jos et viitti liikkua, niin kärsi palelusta sitte :-)
Jumppaa, kuntosali, kotityöt, tanssi, uinti, vesijuoksu, haravointi jne......

[QUOTE="vieras";25032902]Tietenkin toivon että viimeinkin onnistuisit mutta mä olen "vierestä" seurannut monta vuotta ja blogiasikin lukenut ja kyllä tuli sellainen olo että TAAS mennään kun viimeisimmästä dieetistäsi luin.[/QUOTE]

Voiko sanoa että on epäonnistunut jos kuitenkin on sulattanut parikymmentä kiloa läskiä matkan varrella? Tottakai olen epäonnistunut sikäli, että edelleen tiputettavaa piisaa. Olen myös epäonnistunut sikäli, että tähän mennessä en ole löytänyt ainuttakaan painontiputuskeinoa, jota jaksaisin pidempään. Mutta siltikään en osaa itse ajatella että olisin täysin epäonnistunut. Olisin sitä silloin jos aina pieleen menneen dieetin jälkeen palaisin vanhaan painooni.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä ei pääse kirjautumaan;25032976:

Toivottavasti tosiaan tasaantuu. Mulla kestänyt jo reilun kuukauden, ärsyttävää...

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyssykäy;25033126:
ulkovaatteet päälle ja kävelylenkille. autta laihduttamisessa ja lämpiät. Liikunta vilkastuttaa verenkiertoa. Jos et viitti liikkua, niin kärsi palelusta sitte :-)
Jumppaa, kuntosali, kotityöt, tanssi, uinti, vesijuoksu, haravointi jne......

Juu, kyllä mä liikuntaa harrastan :). Käyn pari kolme kertaa viikossa kävely- ja hölkkälenkillä, kerran viikossa tanssimassa itämaista tanssia, jumppaan,venyttelen ja tanssin kotona, teen kotitöitä ja pihatöitä. Ja huomaan kyllä että se paleluun hetkeksi auttaakin. Mutta sitten tulee taas vilu, piru soikoon. Tarttis varmaan urheilla aamusta iltaan ettei palelisi :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä ei pääse kirjautumaan;25033083:
Ja koet saavasi tajunnanräjäyttävän orgasmin tästä vittuilusta? Vai mitä muutakaan se kommentti siittä kitukuurista ja saaristolaisleivän syömisestä voi olla? Ei se ainakaan kannustusta ja vilpitöntä tukea osoita. En löydä muutakaan syytä tälle sun "kannustukselle" kun sen mielettömän hyvänolon tunteen joka siitä sulle mahdollisesti tulee.

Olemme ilmeisesti hyvin erilaisia ihmisiä ;) Ei kyllä tullut tajunnanräjäyttävää orgasmia tai mieletöntä hyvänolon tunnetta, sinulle ne ilmeisesti tuttuja on :) Olipa turkilmas netti"tuttu" tai oikea kaveri niin ihan takuulla sanoisin sadan kitukuurin ja vuosien laihdutusyritysten jälkeen että ota jo järki päähän ja lopeta nuo hemmetin kuurit ja tee se kestävä elämäntapamuutos. Ja jos ei elämäntapamuutoksesta, suuresta liikuntamäärästä tms huolimatta paino laske niin sitten lääkäriin. Vaikka yleensä siellä taustalla on jotain muuta kuin fyysistä :D

Hienoa Turkilmas että olet pudottanut painoasi mutta tuskin sinä jatkuvasti aloittaisit uusia dieettejä jos olisit onnistunut elämäntapamuutoksessa pysyvästi. Ja kyllä, pidän sinusta ja aion "stalkata" sinua jatkossakin vaikka vähän jo sääliksi käy tuo jatkuva laihdutus.

Mullaki palelee, vaikken laihiksella ookaan. Kahdet villasukat koko ajan päällekäin ja siltikin ihan jäässä.
Eilen kävin juoksemassa, ku ajattelin, että se ainakin lämmittää, mut valehtelematta vasta 40 minsan kohdalla aloin lämmetä... ja lenkin jälkeen kohta taas vilu :headwall:

Mulla auttaa aina vähäks aikaa, kun hörppii pari mottia vihreetä teetä. Mut ei sekään pitkään...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25033743:
Ota tavalliset sukat pois ja käytä pelkkiä villasukkia.

ei auta tämäkään :(. Juurikin tällä hetkellä pelkät villasukat ja jalat ihan jäässä. Tänään oli päivällä villasukat ja Reinot jalassa. Päällä paksu villatakki ja peiton alla värjöttelin. viluviluvilu...valivalivali :D

Yhteistyössä