Mulla on niin paha olla, etten saa nukutuksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fortunate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fortunate

Aktiivinen jäsen
07.11.2010
8 015
1
36
Toinen yö putkeen kun vellon tässä pahassa olossa, ei pysty nukkumaan eikä kyllä oikein tekemään muutakaan.
Ja kaikenlisäksi poden tätä pahaa oloa siksi, että mahdollisesti (aika varmasti) eräällä toisella ihmisellä on tosi paha olla..Hullua.

Eipä tähän mikään taida auttaa, haluttais vaan keskustella sen ihmisen kanssa, mutta se ei ole mahdollista. Ääh, tää mun tunteilu on jo fyysistä.

Turhis, mutta pakko oli vaan jonnekin avautua jos tää paha olo vaikka sillä helpottais.

[QUOTE="vieras";25044030]Olen samassa tilanteessa, ollut jo vähän pidemmän aikaa. Kurjinta siinä on juuri se, ettei voi käsitellä sitä mitenkään.[/QUOTE]

Niinpä. Todella epätoivoinenkin olo tuon takia, ettei voi käsitellä. Kai se täytyy antaa vaan ajan kulua, ehkä se helpottaa..

Tsemppihalit sulle.

No voi. Kuulostat tosi vahvasti empaattiselta ihmiseltä, mikä on tietenkin sinällään hyvä asia. Mutta valvominen ja sureminen on varmaan aika syvältä.

Se tässä hassua onkin, kun en ole aiemmin ollut kovinkaan empaattinen.
Nykyään kyllä olen vähän liiankin.. Ehkä siksikin nämä tunteet on vaikeampia käsitellä kun ne on niin uusia ja voimakkaita.

Se tässä hassua onkin, kun en ole aiemmin ollut kovinkaan empaattinen.
Nykyään kyllä olen vähän liiankin.. Ehkä siksikin nämä tunteet on vaikeampia käsitellä kun ne on niin uusia ja voimakkaita.

Muutos on kasvua ja kasvu on hyvästä. Vaikkei aina niin miellyttävää. Yleensä tunnetilojen kanssa oppii elämään, ja hallitsemaan niitä niin etteivät ole kohtuuttomasti pois omasta jaksamisesta.

Voimia, ja koita saada nukuttua. Mun on ainaki pakko yrittää kammeta petiin, luento odottaa aamulla kympiltä |O

Niinpä. Todella epätoivoinenkin olo tuon takia, ettei voi käsitellä. Kai se täytyy antaa vaan ajan kulua, ehkä se helpottaa..

Tsemppihalit sulle.
En olisi jotenkin ajatellut, että voisi tulla tällainen olo tai tietysti osannut ajatella, että suree toisen puolesta, mutta että siinä olisi ihan oma sävynsä. Mutta kai tämä tosiaan jossakin vaiheessa helpottaa. Jaksamisia sinne myös.

Yhteistyössä