Kukaan ollut Pam-liittoon nyt lähiaikoina yhteyksissä? päivärahahakemus kestänyt jo 2kk..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaa ja odottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaa ja odottaa

Vieras
olen soitellut sinne nyt pariin otteeseen ja lupailevat hoitaa asiani kuntoon, kuitenkaan mitään ei ole tapahtunut ja alkaa tässä vähän säästötkin olemaan finaalissa ja kauhulla mietin, että jos rahat ei kilahda viikon sisään tililleni, niin en saa maksettua laskuja, enkä ostettua ruokaa...
eli kuinka kauan teillä muilla on kestänyt saada liitosta rahaa? ja mikä on kohtuullinen aika odottaa sitä ansiosidonnaista? tuntuu jotenkin turhalta maksaa tämän työttömyyden jälkeen kalliita maksuja liittoon, kun rahojen saaminen kestää niin helkkarin kauan.

jos teet ensimmäisen hakemuksen, pamissa menee noin kolme kuukautta ennen kuin rahat on tilillä. jatkohakemuksen kun teet, eli sen seuraavan sitten, niin siihen menee noin pari viikkoa.
ite oli joskus pamissa, mutta vaihdoin YTK: n listoille, paaaaaljon halvempi, ja rahat tulee tosi äkkiä, jatkohakemuksen kun tekee netissä on rahat viikon päästä tilillä :)

olin työttömänä viimeksi tossa kevätttalvella 2kk jakson, joten ei ole ihka ensimmäinen hakmeus.. ennen kyllä tullut ihan siedettävässä ajassa nuo rahat, mutta nyt joku tökkii ja pahasti

minä laitoin ihan ekan hakemuksen sinne ja sieltä sanottiin että ekan hakemuksen käsittely kestää 2-3viikkoa ja nyt on mulla se 3 viikkoa täynnä ja soitin tänään et mikä kestää niin tällä viikolla saan päätöksen + rahat

jos teet ensimmäisen hakemuksen, pamissa menee noin kolme kuukautta ennen kuin rahat on tilillä. jatkohakemuksen kun teet, eli sen seuraavan sitten, niin siihen menee noin pari viikkoa.
ite oli joskus pamissa, mutta vaihdoin YTK: n listoille, paaaaaljon halvempi, ja rahat tulee tosi äkkiä, jatkohakemuksen kun tekee netissä on rahat viikon päästä tilillä :)

pamissa on sama jos laittaa netin kautta jatkohakemuksen tiistaihin klo 14:00 mennessä on rahat tilillä saman viikon perjantaina, et taitaapi tulla viel nopeemmin pamissa :)

Mielestäni ei viime vuonna kestänyt kuukausia ensimmäisen hakemuksen käsittelykään. Tällä hetkellä laitan hakemuksen aina maanantaisin ja rahat on tilillä keskiviikko aamuna. Itse laitoin s-postia kyllä pamiin, koska minulla tuli työttömyyden alkuun sairaslomakin. Olisikohan mun kyselyt nopeuttaneet käsittelyä. Oliko sinulla kaikki tarvittavat paperit jo alusta saakka liitossa?

Yhteistyössä