mistä voi johtua yhtäkkinen näläntunteen loppuminen??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nälätön

Vieras
aiemmin mulla oli ihan rehellinen NÄLKÄ aamulla herättyäni, päivällä, iltapäivällä ja illalla. maha murisi ja mourusi ja jos ei syönyt niin tuli tosi huono olo, toisinaan oli pakko vaan maata kaksinkerroin sohvalla.

nyt, ilman mitään selitystä, mulla ei ole ollut nälkä varmaan neljään päivään!!! syön aamulla töissä n.klo8 ja klo12 (siellä helppo muistaa kun on ruokatauot....) mutta sitten saatan illalla havahtua joskus kahdeksan aikaan, että en ole syönyt mitään sen 12 jälkeen eikä ole yhtään nälkä...

sunnuntaina tajusin illalla nukkumaan mennessä, että olin syönyt yhden pizzapalan joskus päivällä.

ei vaan ole nälkä eikä se ruoka ole yhtään mielessä o.O

ja mitään muutosta ei ole tapahtunut, sama työ, sama terveys (?), en ole raskaana, en syö mitään muuta lääkettä kun samoja e-pillereitä mitä oon syönyt melkein 7vuotta...

mikä hitto voi viedä ruokahalun tällä tavalla? :/

mulla ollu pari pvää hieman samaa..outoa koska tosiaan mulla yleensä aina nälkä :/ tullu vaan stoppi et vois olla ihan hyvin syömäti,ei ruokahalua

joo, ihan omituista.
ennen (eli vielä viime viikolla!) söin ihan syömisen ilosta ja oli muka koko ajan nälkä. Usein töissä otin lisää ruokaa ihan vaan kun oli niin hyvää ja mielitekoja oli melkein koko ajan, varsinkin ns.roskaruokaan.

Tänään huolestuin taas lisää, kun meillä oli töissä kaalikääryleitä ja ne on mun ehdotonta herkkua kun tekevät ne itse töissä enkä itse ikinä kotona jaksa sellaisia vääntää, joten odotan aina kaalikäärylepäivää kun kuuta nousevaa :D
ja kappas kun tänään ei tehnyt yhtään mieli syödä niitä ja lopulta sain kaksi syötyä puoliväkisin. Tämä tapahtui 12 aikaan päivällä. Sen jälkeen olen käynyt koiralenkillä ja kavereiden kanssa pikashoppailulla ja mulla ei edelleenkään ole nälkä, enkä tässä välissä ole syönyt mitään.

onko mulla joku kasvain tai joku muu sairaus, alan tulla vainoharhaseks...

Yhteistyössä