sukupuoliveikkaus ultrassa,osuiko oikeeseen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunniee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunniee

Aktiivinen jäsen
10.03.2010
3 323
0
36
tampere
Me ei kysytty esikoisesta että kumpi on tulossa,poika syntyi. nyt odotan toista ja oon ihan älyttömän kärsimätön tietää että kumpi on tulossa. :D mutta siis,sanooko ultraaja mitään jos ei oikeesti kallistu jommankumman sukupuolen puoleen ? tästä ultraaja sanoi että luultavasti tyttö,mutta älä nyt kumminkaan mekkoja vielä osta.. :)

ja onko teillä osuneet oikeeseen nää "ei niin varmat veikkaukset" :)

Ekasta: Tytöltä näyttää, mutta mitään en lupaa (20+1) -> tyttö tuli.
Toikasta: Kyllä tämä nyt tytölle näyttäisi (19+0) Tyttö tämä näyttäisi olevan (34+0) -> tyttö tuli.

Esikoisen tyttöyteen ei varauduttu, toisen jälkimmäisen ultran jälkeen uskalsin pestä esikoisen tyttö-vauvavaatteet laatikkoon ja kotiintulovaatteiksi pakkasin tyttövaatteet.

2 kertaa poikaa veikattu ja 2 poikaa tullut. Viimeksi veikkasi tyttöä hyvin varman oloisena. LA tammikuussa joten silloin saan tietää osuiko tälläkin kertaa oikeaan.

Esikoisesta povattiin poikaa,sanoi kyllä ettei tule tapetteja vaihtamaan jos toisin käy, mut et pojalta tuo kovasti näyttää ja koko raskauden joka ultrassa sanottiin et poika on, poika tuli.

Nyt ei olla kysytty eikä kukaan ole sitä edes möläyttänyt vahingossa.. :D

• Tykkää
Reactions: sunniee
no sitä mäkin kun esikoisesta se ultraaja oikein sanoi että nyt näkyis selvästi että kumpi on tulossa,että haluatteko tietää mut ei silti kysytty :D nyt sit mietityttää et onkohan se nyt sitten tyttö kun ei kerta selviä pojan merkkejä näkyny :D

Poika-arvaukset menevät varmemmin oikeaan. Tyttöarvaukset ovat varovaisempia, koska "mitään einäy", eikä tiedetä, miksi ei näy.

Meillä mennyt näin: 1. "Poikahan täällä" > poika tuli, 2. "En oikein osaa sanoa, kun en varmasti näe mitä näkyy - oiskos tuossa jotain, voi olla napanuoraakin..." > poika tuli, 3. "Joo, poika täällä", 4. Mukana ultraaja ja laite-edustajamies, molemmat": Tyttö on, on niin tasainen siitä kohtaa, näkyy selvästi". Tyttö tuli.

Nyt viidettä odottaessa: "Kyllä täällä pojan merkit näyttäisi olevan - joskus tosin saattaa tytön häpyhuuket olla niin turvoksissa, että voi erehtyä".

Ultraaja sanoi pari kertaa erehtyneensä, ei muistanut kuinka päin erhedykset olivat.

1. ei kysytty. Oli poikaolo --> tyttö tuli
2. tyttöolo rakenneultraan asti, rakenneultrassa näkyi selvä poika --> poika tuli
3. 4 (vai jo 5?) kertaa sanottu että tyttö tulee --> parin viikon päästä selviää varmuudella :heart: . Tällä kertaa ollut kyllä vahva tyttöolo myös

• Tykkää
Reactions: sunniee
mä vielä oireista ja oloista jatkan

1. Poika olo ja oireeton tosi helppo raskaus ja se oli poika
2. Tyttö olo, hankala raskaus, kaikkine pikkuvaivoineen, selkä kipeä, paha olo, paljon painoa lisää jne ja poika tuli
3. taas helpporaskaus, ei juurikaan tullut painoa, eikä ollut vaivoja, poika olo ja tyttö tuli

Mulle ultraaja sanoi että helposti se tyttö "muuttuu" pojaksi. sanoi että "sanotaan että sukupuolielin on pallo, tytöllä siinä pallossa näkyy viiva, pojalla ei.

No mutta
esikoista rv26 sanottiin että on tyttö ja tyttö tuli. (oli poika olo)
Kuopuksesta eräs lääkäri rv15 väitti että poika on. rv26 sanottiin että tyttö ja tyttö syntyi. (alusta asti olin varma että tyttö tulee)

ekasta ei ollut edes mahdollista saada tietää kumpi on tulossa ( ellei ois menny yksityiselle ),mutta olin ns vakiasiakas silloin ä-polilla,niin vanhempi mieslääkäri kysyi kerran,että haluanko tietää kumpi on tulossa..olin jo nähnyt enneunen joten sanoin,että kerro vaan :D tyttö oli tulossa ja tyttö tuli
nyt tästä tokasta kätilö ei luvannut 100% varmasti,mutta tytöltä näytti ( vaikka mulla oli ollut kokoajan poikaolo :O ts erinlainen kun ekassa odotuksessa ) ja viimeksi neuvolalääkäri kysyi ( vkolla 26 ) että onko kerrottu kumpi tulee ja sanoi,että ihan selvästi on tulossa tyttö joten,tyttöä odotetaan :)

Yhteistyössä