filuuri onnea ja iloa, ja miljoonasti tarrasukkia!! :kiss:
muoks. nyt on aikaa kommentoida enemmän...
moonchaser näyttäs joo olevan vähän väliä testipäivät jollakin, kohta tarttee lisää väkeä tänne kun nää kaikki meinaa täältä plussata pois

Mä luotan siihen että oma oireisto kertoo kannattaako edes alkaa testailemaan. En viittis turhaan jännäillä joten toivon ettei kuumemittari ja iltaolot tee mulle tepposiaan... etkö sä meinaa jännäillä lainkaan tässä kierossa? Eihän ne ovikset aina näyttäydy tikuissa, ymmärtääkseni...ja km saattaapi lykätä ovista, niin se mulla tekee ainakin. Elokuun ovis on ollu n. kp14, sen jälkeen n. kp24.
Molly voipi olla että liian aikaisin olit liikkeellä testin kanssa. Mulla muuten on tänään ollut paljon repäisykipuja, kiristelyitä ja jomotuksia alavatsalla enkä ole edes vielä ovuloinut, niitä tuntemuksia voi satunnaisesti tulla kenelle vaan vaikkei joka kierrossa niitä olisikaan. Sen olen huomannut muidenkin teksteistä tällä palstalla. Edelleen liputan aamulämpöjen mittailun puolesta, se on semmoinen oire jota ei pysty laittamaan mielikuvituksen piikkiin. Tsemppiä, toivo ei onneksi ole vielä menetetty. Kaikilla ei tosiaankaan tule sitä plussaa kuin vasta dpo14.
morebabies kirja pois ja takas piinailemaan!

Mua ei ainakaan hedelmällinen olo ole vielä huijannut, saas nähdä kuin käy tässä kierossa..
runttipulla ja mimosan, testit kehiin ja kuvia näytille

opcorn:
ON: ovis tulla jolkottaa.. oksettava olo, ruoka ei maistu, pää jomottelee, niskoja särkee, alavatsaa kiristelee ja jomottelee ja repäisykipujakin tullut, kosteaa on ja olo on tosiaan kovin hedelmäinen.. mä jännitän jo valmiiksi r-testien tekoa vaikkei o-plussakaan ole vielä näyttäytynyt

Eilen aamulla tuli hyvinkin tumma viivapari.. säännölliset talletukset on ollu käynnissä viime viikosta asti, lämpöjä seurailen tiiviisti. Innolla odotan liittymistä piinailijoiden joukkoon :saint: kroppa onneksi reagoi vahvasti kaikkiin hormonimuutoksiin joten voin skipata testien teon jos ei olot vihjaa raskaudesta. Ja kätevästi n. viikko oletetun oviksen jälkeen on gyne joka saapi mulle kertoa oonko ovuloinut ja sitä myötä katella sitten sitä testaamista.