Vähän eri kuulturia teille tänne:D ****(Venäläistä musiikkia)****

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiina";25109770]Ai ok, sinä tapaat "ystäviä" vain biletyksen merkeissä..? Sinulla on varmaan tosi hyviä ystäviä.
Selittää kuitenkin paljon.[/QUOTE]

ei, kyllä olin tavaut jopa vielä viikko sitten, en vaan nyt pystyy joka päivää tapamaan ketään, mä haluan vaan olla:)

[video=youtube;wOem06X3uVo]http://www.youtube.com/watch?v=wOem06X3uVo[/video]

Kun tämä oli hitti, oli rakkautemme melko tuore vielä ja kävin ekan kerran miehen kotimaassa. Hän siis syntynyt romaniassa mutta isä venäjältä, äiti ukrainasta...osaa kaikkia niitä kieliä mutta puhuu lapsellemme romaniaa :)

Sori Milanna kun linkitän sun ketjuun, mutta hyvä mieli kuunnella musaa nyt!:heart:

Ehdotin tässä just äsken voisko tänne perustaa ns. pysyvän musalinnkiosion jonnekin? Minne kaikki saisi linkittää musaa josta tykkää!!! Olis hyvä juttu mielestäni. Kun ei sitä näin mammana enää välttämättä löydä uutta musaa josta tykkäisi...josku ihan hämmästyttää mitä kaikkea hyvää musaa sitä maailmassa onkaan:flower:

on se hyvä että löytyy ihmisiä jotka ei lannistu vaikka kateelliset ja pienimieliset kaataa paskaa niskaan.

Moni suomalainen akka makais sikiö asennossa sängyn alla itkien jo osasta siitä mitä tämä venäläinen akka on jo kestäny paskaa.

Vaikka ihan vittuillen kirjottais teille suomalaisille akoille niin nostan silti hattua tälle venakolle. On selvästi venakolla ongelmia mutta toivottavasti pääsee niistä yli, kenelläpä meistä ei ongelmia olisi.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
Siis 14 viikkoa :O
No penteles!
Miten sä olet sen raskauden kanssa jaksanut entä lapset?
miten töiden kanssa käynyt jaksanut pyörittää?

No ihan jees jaksanut, oli vaan masentava aihe(ongelma) joka oli aiheton, ainakin toivottavasti oikeasti näin:D. Ei mulla ole työtä enää, mutta uusi sunnitelmia on paljon, ihan ok lasten kaa jaksanut, myös apua on, koska en paljon ole kotona, nyt ainakin käyn joka päivää ajamassa autoa, treenan itsea inssia varten, myös miehen kanssa kaikenlaisia proektia

on se hyvä että löytyy ihmisiä jotka ei lannistu vaikka kateelliset ja pienimieliset kaataa paskaa niskaan.

Moni suomalainen akka makais sikiö asennossa sängyn alla itkien jo osasta siitä mitä tämä venäläinen akka on jo kestäny paskaa.

Vaikka ihan vittuillen kirjottais teille suomalaisille akoille niin nostan silti hattua tälle venakolle. On selvästi venakolla ongelmia mutta toivottavasti pääsee niistä yli, kenelläpä meistä ei ongelmia olisi.

Mä kyllä kestään paska:D koska se menee mulle yhdestä korvasta sisään toisesta ulos, en mä tyhmistä välitä, ne jotka kiusa, ovat lapselliset

• Tykkää
Reactions: Kastanja

Yhteistyössä