Onko mahdollista laittaa tänne pysyvä musalinkkiketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kastanja

Jäsen
01.01.1970
996
0
16
Helsinki
Tuli Venakko Milannan aloituksesta mieleen, että meillä jokaisella on varmaan omat lempibiisimme, ja musiikki josta diggaamme. Sehän voi vaihdella eri aikakausina. Mutta olisiko ylläpidon toimesta mahdollista perustaa tänne osio, johon kaikki niin halutessaan voisivat linkittää musaa josta pitävät - joten ne jotka haluavat löytää jotain uutta, tai joita kiinnostaa mistä musasta toiset diggaavat, voisivat mahdollisesti löytää sen tältäkin foorumilta toisten laittamien musalinkkien kautta?

Allekirjoittaa:

Kastanja

Viimeksi muokattu:
Turhauttavaa keskustella itseni kanssa. Tarkoittaako tämä

A) Nimimerkkini Kastanja ei ole tunnettu, olen siis varsin mielenkiinnoton
B) Aihe, josta kirjoitin, ei kiinnosta ketään (tänään, vaikka on lauantai?)

Joka tapauksessa sinnikkäästi linkitän ekan :

[video=youtube;-pumthUVlio]http://www.youtube.com/watch?v=-pumthUVlio&ob=av2e[/video]

Mä en vastannu koska en halunnu olla niin negatiivinen. Mut mun mielestä ei pitäis, musaketjuja on pilvin pimein ja niitä tulee koko ajan lisää. Ne riittää. Jokainen voi sit vapaasti merkkailla niitä ketjuja ja ottaa linkit talteen yms. Mut ehdottele vaan suoraan ylläpidolle jos siltä tuntuu, anna mennä. :)

Mmh..toisaalta hyvä idea jos siis oma osio mut pelkkä yks ketju niin ei ehkä hirveen..ku sit se ketju paisuis miljuunan pitkäksi eikä sitä jaksaisi selaa läpi. Jos yllikselle ehdottaa et tulis suosikit kohta. Okei voishan sen koneellekkin mut aina ei oo kotikoneela ni ois hyvä jos sais profiilinsa sisään laitettua suosikiksi.
Mut mie pistän yhen etnobiisin silti..:)
YouTube - Broadcast Yourself.
Fnaire

Viimeksi muokattu:
Sehän ei voisi paisua ylipitkäksi, jos esim. kahden viikon välein vanhimmat linkit poistuisi. Mä mistään profiilisuosikeista tiedä, olen vanhanaikainen....

Mutta kiitti Jätkä neuvoista, joo etsin ohjeita käyttäjille....:ashamed:

[video=youtube;ay_fw54W2Fg]http://www.youtube.com/watch?v=ay_fw54W2Fg&ob=av2e[/video]

Viimeksi muokattu:
Vai onko teknisesti liian vaikea säätää että SUOSIKKIketju ei paisu ylipitkäksi?

Että supistuu vanhimmasta päästä tarvittaessa?

Mä mistään tiedä, luulis näiden tietävän paremmin...

Vai pitääkö se SUOSIKKIketju säätää niin, että näkyy vain niille jotka niin haluavat ja tarvittaessa? Profiiliinsa lisätä suosikeiksi?

No eikö siitä pitäisi olla silloin selvä MAINOS?

Että ne, keitä ( k31tä) asia kiinnostaa, tietävät sen tehdä jo mainonnan perusteella?

Allekirjoittaa

Kastanja

[QUOTE="vieras";25111171]Ei. Luotetaan noihin Lunaticin perinteisiin disko-ketjuihin vaan. Tulee enemmän viikonloppuolo.[/QUOTE]

No voi jestas. Olet(te) uusia ehdotuksia vastaan? No linkittäkäähän mulle Lunaticin (yhden käyttäjän) perinteisiä diskoketjuja, niin näen minäkin miten musamakuni rikastuu---

Viimeksi muokattu:
No voi jestas. Olet(te) uusia ehdotuksia vastaan? No linkittäkäähän mulle Lunaticin (yhden käyttäjän) perinteisiä diskoketjuja, niin näen minäkin miten musamakuni rikastuu---
Lunatic perinteisesti alottaa ne ja sit kaikki on tietysti ihan villinä messissä. Perjantaisin on kovimmat bileet. Nytkin on käynnissä lauantaidisko. Mene Lunaticin profiilista hakemaan jos ei näy.

Kannatan. Täällä pyöri välillä 80-luvun musaralli ketju, jossa oli todellisia helmiä pilvin pimein.

Mutta eikö olisi tärkeintä, että tästä OSIOSTA saataisiin pysyvä? Että sinne jokainen voisi linkittää omaa lempimusaa? Tosin oletan, että sielläkin jonkinlaisen moderoinnin pitäisi toimia...mutta millä perusteilla ja miksi, siitä pitäisi modejen lyödä viisaat päänsä yhteen. Että jos kuka tahansa palstaa seuraava saa linkittää mitä tahansa musaa, josta diggaa, niin onko vastuu linittäjällä vai linkin avaajalla, vai ylläpidolla joka ei jouda joka sekunti olemaan paikalla?

Hyväskyttäviä tyylilajeja (Kastanjan ehdotus)

Country
Pop
Rock
Heavy
Gospel

Ja kuka muu mitä keksii?

Tästä pitäisi olla ihan palaveri/äänestys?

Lunatic perinteisesti alottaa ne ja sit kaikki on tietysti ihan villinä messissä. Perjantaisin on kovimmat bileet. Nytkin on käynnissä lauantaidisko. Mene Lunaticin profiilista hakemaan jos ei näy.

Mä en ole sisäpiiriläinen, enkä tuu messiin. Ihan neutraalina aloitin tän ketjun aloituksen ja mielestäni ehdotukseni ei voi olla ihan persiillään, mutta kattelen jossain vaiheessa Lunaticin ketjua...

Ajattelin vain, että tämä olis sellainen osio, joka ei ole kenenkään käyttäjän aloittama-----

Viimeksi muokattu:
Mutta eikö olisi tärkeintä, että tästä OSIOSTA saataisiin pysyvä? Että sinne jokainen voisi linkittää omaa lempimusaa? Tosin oletan, että sielläkin jonkinlaisen moderoinnin pitäisi toimia...mutta millä perusteilla ja miksi, siitä pitäisi modejen lyödä viisaat päänsä yhteen. Että jos kuka tahansa palstaa seuraava saa linkittää mitä tahansa musaa, josta diggaa, niin onko vastuu linittäjällä vai linkin avaajalla, vai ylläpidolla joka ei jouda joka sekunti olemaan paikalla?

Hyväskyttäviä tyylilajeja (Kastanjan ehdotus)

Country
Pop
Rock
Heavy
Gospel

Ja kuka muu mitä keksii?

Tästä pitäisi olla ihan palaveri/äänestys?

Ideasi mukaan siis tänne foorumille tarvittaisiin perustaa kokonaan uusi osio, pelkälle musiikille. No osion lisäys varmastikin ylliksen heppuleilta onnistuisi helpostikin, mutta sehän olisi pelkästään rekisteröityneille käyttäjille (vaatii kirjautumisen, mitä tällä Mitäs nyt?-osiolla ei vaadita)
Uuden pelkästään videoiden linkittämiseen tarkoitetun osion perustaminen tarkoittaisi taas moderoinnin lisääntymistä, säännöt kun eivät ihan välttämättä kaikkia tavoita, vaikka ne niin mukavia muuten onkin.:)

Mitä tulee tuohon linkittäjän vastuuseen, vastuuhan on aina käyttäjällä itsellään mitä jakaa internetissä. Ylläpidolla toki on oma vastuunsa, mitä se antaa jakaa foorumilla. Ja juu, usko pois, ylläpito/moderaattorit eivät todellakaan 'jouda' palstalla joka sekunti päivystämään. Moderaattorithan ovat täysin vapaaehtoisia hommassa.

• Tykkää
Reactions: Wolt

Se et ei heti peesaa jotain uutta ehdotusta ei tarkota et ois sitä ehdotusta vastaan.
Se on mielipide siinä missä muutkin että tykkää henkilön xx ketjuista jne

Vastustan. A ensimmäisenä ja painavimpana syynä
a) ketju muuttuisi tajuttoman raskaaksi
b) Erillinen osio tuskin toimisi. Se kuolisi ja se musaketju tulisi joka tapauksessa mitäs nytille. Tämä on se eniten kaiveltu hiekkalaatikko, jonka reunalla lapsoset eniten leikkivät
c) on aina mahdollisuus lisätä ketjut seurantaan

Uusimmat

Yhteistyössä