Osa läheisistäkin on ihmetelly tyttären raivareita ja muutama lapsellinen kaveri sanonu, että eivät ole koskaan nähny lasta joka raivois tossa mittakaavassa kuin meijän tytär. Oon ite joskus aikoinaan hoitanu jonkin verran lapsia ja saman ikäsiä kuin oma tytär. Kyllähän nekin hermostu, mutta ei kyllä ihan tällä tavalla kuin meijän tytär. Kaippa se tästä aikanaan helpottaa, muuten tytär on ilonen, tytöks aika villi ja leikit tahtoo mennä välillä liiankin rajuiks ja sitten, onkin tahtia vähän rauhotettava ja siirtyy seuraavaan paikkaan huseeraamaan

. Muille lapsille ei ole koskaan tehny pahaa, silittelee, halii ja käy suukottelemassa. Kaverin lapsen kanssa leikkivät pitkään kaksin, eli tutkivat yhessä leluja ja välillä käytiin kaverin kanssa kurkkimassa mitä tekevät. Aikuisia vierastaa jonkin verran, lähelle ei saa tulla kukaan läheisistäkään. On mun perään aika kovasti ja jos vessaankin meen yksin, niin tytär vetää järkyttävät raivarit. On tullu itelläkin muutamaan otteeseen mietittyy, että onkohan tolla tytöllä kaikki hyvin. Meijän elämä pyörii pelkästään tytön ympärillä ja kaikki keskustelut melki on tyttärestä ja hänen raivareista. Mies nyt pääsee huilaamaan kavereille, mutta mä en pysty etes tällä erää ajatteleekka, että lähtisin jonnekkin ilman tyttöä. Tytär huutaa mun perään ja ei suostu juomaan kun isä juotavaa tarjoo.