e-pillerit ja verenvuoto, onko kellään ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
mulla on vuosia ollut käytössä diane novan halvempi versio cypretyl.

Pillereitä on jäljellä nyt viikko vielä ennen seuraavaa taukoa. Aamulla oli housuissa kirkasta verta, ihan kun olisi kuukautiset alkanut :O

onko vastaavaa ollut kenelläkään, mistä voisi johtua? Ei huvittaisi mennä lääkäriin kun täällä terveydenhuolto ei pelaa ollenkaan.

Oisko vaan jotain välivuotoa, kyllä sellasta saattaa aina joskus olla. Mullakin oli kerran, tosin sitten parin kuukauden päästä pillerit ei sopinut enää ollenkaan ja piti vaihtaa merkkiä.

Mä en huolestuis pienestä välivuodosta. Siinä vaiheessa kun itse menin lääkäriin, vuodin jo kuin seula kymmenettä päivää ja olin jo oikeesti huolissani. Syynä oli kuitenkin vaan e-pillerit, joitten hormonitaso ei enää riittäny, olin syöny niitä melkeen 10 vuotta.

[QUOTE="hmm";25118917]Oisko vaan jotain välivuotoa, kyllä sellasta saattaa aina joskus olla. Mullakin oli kerran, tosin sitten parin kuukauden päästä pillerit ei sopinut enää ollenkaan ja piti vaihtaa merkkiä.

Mä en huolestuis pienestä välivuodosta. Siinä vaiheessa kun itse menin lääkäriin, vuodin jo kuin seula kymmenettä päivää ja olin jo oikeesti huolissani. Syynä oli kuitenkin vaan e-pillerit, joitten hormonitaso ei enää riittäny, olin syöny niitä melkeen 10 vuotta.[/QUOTE]

jos hormonitaso ei riitä niin voiko sillon tulla helpommin raskaaksi vaikka söisi pillereitä?

voi apua :O

Mulle tuli, yaz-pillereitä syön. yhtäkkiä kesken laatan alkoi ja 3 viikkoa kesti, sit ku viimein sain lääkäriin ajan (oli jo olo aika huono), niin loppui... Peruin lääkärin joten syy jäi selvittämättä. Epäilen, et oli jälleen keskenmeno, samanlainen juttu oli keväällä. Jostain syystä pillerit ei enää ilmeisesti riitä mulle ehkäisyksi.

Mulle tuli, yaz-pillereitä syön. yhtäkkiä kesken laatan alkoi ja 3 viikkoa kesti, sit ku viimein sain lääkäriin ajan (oli jo olo aika huono), niin loppui... Peruin lääkärin joten syy jäi selvittämättä. Epäilen, et oli jälleen keskenmeno, samanlainen juttu oli keväällä. Jostain syystä pillerit ei enää ilmeisesti riitä mulle ehkäisyksi.

en tiedä soittaisinko huomenna lääkärin. täällä on niin huono terveydenhuolto nimittäin että ei kiinnostaisi mennä :(

No toi kuulostaa kyl vähä kummalt... Kokeile yksityistä gyneä tms.? Niil taitaa ultrakin olla... Ei tarvi kunnallisen kautta mennä ja odotella ikuisuutta..

muuten menisin mutta ei ole varaa tällä hetkellä :/

kunnan puolella on kyllä täällä sekin tapa että laitetaan sit sairaalaan istumaan useiksi tunneiksi ja silti ne ei saa siellä mitään aikaseks. ei oikein jaksais nyt sellaista, joulun alla on muutakin tekemistä.

ärsyttää kun tuntuu että olen alati sairas :O koko ajan tuntuu olevan jotain ja pitäis juosta lääkärissä.

Mä en välttämättä huolestuis jos yhden kerran on välivuotoa, seuraisin tilannetta ja jos jatkuu niin varaisin sitten ajan.

Mulla oli pillereistä välivuotoa useita kuukausia, samoista pillereistä joita ennen raskautta söin ilman sivuoireita 10v, nyt sitten raskauden ja imetyksen jälkeen ei näköjään enää käynyt. No, mulla varmaan muitakin syitä kun pillerit, sillä papassa havaittiin solumuutoksia ja bakteerivaginoosi, edelleen tutkimukset kesken.

Yhteistyössä