S
"syöjätär"
Vieras
En oikein itsekään tiedä, miten tämä näin meni
On tosi paska olo. Vielä viime syksynä painoin 60kg ja nyt 90kg, olen 170cm pitkä. En ole ikinä aiemmin elämässäni ollut ylipainoinen. Viime keväänä oli kova opiskelustressi ja söin siihen, en jaksanut edes pienimmälle lenkille lähteä ja autolla yliopistolle joka päivä. Ennen pyöräilin ja söin herkkuja vain viikonloppuisin. Kesällä ahmin makkaraa ja olutta.
Mä en ole ikinä laihduttanut, en tiedä mihin pitäis ottaa yhteyttä. Tiedän kyllä ravitsemuksesta jotain, mutta liikunnan aloittamisen kanssa tilanne huono. Polvet on kovilla, enkä kehtaa mennä ohjatuille tunneille. En uskalla myöskään ajatella miltä kroppa näyttäisi, kun laihdun takaisin 60-kiloiseksi. Ennen niin ihana kroppani ei varmasti ole muuta kuin kasa löysää, revennyttä nahkaa
Miksi mä tein tämän itselleni...
Mä en ole ikinä laihduttanut, en tiedä mihin pitäis ottaa yhteyttä. Tiedän kyllä ravitsemuksesta jotain, mutta liikunnan aloittamisen kanssa tilanne huono. Polvet on kovilla, enkä kehtaa mennä ohjatuille tunneille. En uskalla myöskään ajatella miltä kroppa näyttäisi, kun laihdun takaisin 60-kiloiseksi. Ennen niin ihana kroppani ei varmasti ole muuta kuin kasa löysää, revennyttä nahkaa
Miksi mä tein tämän itselleni...