Kuinka usein teillä harrastetaan suuseksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myy"

Vieras
Ihan ekana pahoittelut jos/kun tämmöinen aloitus on jo olemassa. En vaan jaksanut alkaa ettimään.
Elikkäs, kuinka usein teillä on suuseksiä? Luin jostain iltasanomista jutun, mistä sai sellaisen käsityksen, että aika harvat harrastaa suuseksiä. En nyt jaksa etsiä sitä juttua, mutta kiinnostais vaan tietää että kuinka harvinaista se oikeasti on. Eli miten on kaksplussalaisten laita? Onko suuseksi muka niin harvinaista? Itsellä se on lähes jokapäiväistä. Miehen kanssa annetaan mielellään suuseksiä puolin ja toisin ja erittäin mielellään otetaan sitä vastaan.. :P

• Tykkää
Reactions: JaskaH
[QUOTE="vieras";25139997]Joskus. Mä en tykkää olla saavana osapuolena, mutta miehelle annan ihan mielelläni. Muttei kyllä joka seksikerta ole suuseksiä.[/QUOTE]

Saanko udella syytä? Miksi et tykkää olla saavana osapuolena? Niin ja kiitti vastauksesta. :)

Todella harvoin! Itse en tykkää olla saaja, mutta mies tykkää nuolemisesta, niin välillä saa sitä tehdä vaikka omat halut vähän laskee siitä.

Ja suihin otan silloin kun muistan/tajuan antaa :D Mutta miehen mielestä liian harvoin siis, ehkä kerran kuussa sitten, hän haluais ainakin kerran viikossa.

Ehkä mun sitten vaan pitää hyväksyä tämä asia, että kaikki ei siitä tykkää. :D Itsestä se tuntuu vaan niin uskomattoman hyvältä, kun mies leikkii ja kiusaa kielellään.. :P Mutta onneksi meitä on moneksi. :)

• Tykkää
Reactions: JaskaH
Ei ole lapsia, ja ymmärrän kyllä hyvin että lapset varmasti vaikuttaa myös vanhempien seksielämään. Tosin tämäkin varmasti vaihtelee ja riippuu ihmisistä. Tiedän vanhempia, joilla on vilkas seksielämä. Mutta kuten sanoin, tämä varmasti riippuu niin monesta asiasta.

No, miellä ainakin alun pupuvaihetta lukuunottamatta on ollut ihan yhtä väsähtänyttä kuin ennen lapsia. Itseäni kylläkin kiinnostaa ihan entiseen malliin... =)

Viikottain ja useitakin kertoja, mutta ei ehkä ihan joka kerta seksiä harrastaessa, jos himottaa niin paljon ettei leikitä vaan aletaan rakastelemaan , mutta kuuluu osana meijän esileikkiä useimiten.
Molemmat saa ja antaa suuseksiä. :p

Viimeksi muokattu:
Viikottain. Mutta mies ei ole kamalan innostunut saamaan eikä antamaan suuseksiä. Mutta esim. telkkaria katsoessa mä saatan suukotella/nuoleskella miestä samalla. Silleen ohimennen ja puolihuolimattomasti. ;) Tykkään olla antavana osapuolena enemmän kuin saavana.

mutta ne partnerit jotka jo on tutustunut toisiinsa harrastaa sitä. Kokeillaan jotian muuta. Ei kaikki halua suu seksiä! joistakin vaan se ei tunnu mukavalta. Seksi: eka kerta jonkun uuden kanssa on aina haparointia. Katellaan mitä osaat ja miten.