V
"vieras"
Vieras
Miksi niin monella on käsitys että kerrostalo=köyhyys? Tällä palstalla halveksitaan usein kerrostaloja, että omakotitalo olisi se ainut oikea vaihtoehto. Onko tullut mieleennekään, että kerrostalo ei aina tarkoita kaupungin vuokrakaksiota ghettoalueella, vaan kerrostaloja on myös todella moderneja, ja KALLIITA! Paljon kalliimpia kuin monet omakotitalot. Miksi siis täällä mammojen keskuudessa kerrostalo on joku köyhien juttu, ja jos haluaa olla hyvä äiti on rakennettava se suorakulmion muotoinen kastellitalo joka maalataan pastellin siniseksi/vihreäksi/keltaiseksi?
Toinen juttu mitä ihmettelen on, että omakotitaloasujat aina puolustelevat talovalintaansa sillä, että on kivaa kun on piha missä lapset leikkii. Silti jos menee lähiöön jossa on omakotitaloja, rivareita ja kerrostaloja niin näiden rivareiden ja kerrostalojen pihoilla leikkii jumalaton määrä lapsia, jotka asuvat niissä omakotitaloissa!
Ja kyllä, asun itse kerrostalossa Tampereella keskustassa. Olen tyytyväinen valintaani.
Toinen juttu mitä ihmettelen on, että omakotitaloasujat aina puolustelevat talovalintaansa sillä, että on kivaa kun on piha missä lapset leikkii. Silti jos menee lähiöön jossa on omakotitaloja, rivareita ja kerrostaloja niin näiden rivareiden ja kerrostalojen pihoilla leikkii jumalaton määrä lapsia, jotka asuvat niissä omakotitaloissa!
Ja kyllä, asun itse kerrostalossa Tampereella keskustassa. Olen tyytyväinen valintaani.