mitä miehelle 30 v. lahjaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2minuuttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

2minuuttia

Uusi jäsen
23.10.2011
6
0
1
Oisko kenelläkään hyvää ideaa miehelle 30 v. lahjaks. Tykkää avaruus/tiede/historia/seikkailulautapeleistä/kitaransoittamisesta sekä tietysti Metallicasta. Tuntuu et pitäis keksii jotain erityistä :)

Mun mies täyttää ens vuonna 30v ja musta tuntuu, että tulee pettymään jos en keksi jotain spesiaalia, ja tietty haluan keksiä, vaikka ei pettyisikään. Haluaisin ehkä antaa tavaran sijasta ah niin muodikkaan "elämyslahjan".

Mies haluaisi kokeilla oikeaa golfia ja oon ajatellut että voiskohan jossain kunnon kentällä tollanen innokkaasti golfia seurannut ja kaikilla mahdollisilla simulaattoreilla kokeillut, muta ei kuitenkaan koskaan oikeaa golfia pelannut päästä kokeilemaan kierroksen. Musta tuntuu että joku alkeiskurssi tuntuis miehestä vähän haljulta lahjalta, miehethän ei tunnetusti halua neuvoja muilta :D

Sitten yks olis se mikä se nyt on nimeltään sitä värikuulasotaa jossain kunnon paikassa muutaman kaverin ja tietty mun kanssa :D

Mutta kun oon huono järjestämään ihmisille ILOISIA yllätyksiä. Aina joku menee päin vit... hittoa.

Pakko lisätä että mies on siis todella kiinnostunut peleistä ja urheilusta ja lapsekkaasta hauskanpidosta :D ja "aikuisten" lahjat ei hänelle oikein istuis, joten siks mun suunnitelmat voi kuulostaa vähän oudoilta kolmekymppiselle =)

Oisko kenelläkään hyvää ideaa miehelle 30 v. lahjaks. Tykkää avaruus/tiede/historia/seikkailulautapeleistä/kitaransoittamisesta sekä tietysti Metallicasta. Tuntuu et pitäis keksii jotain erityistä :)

-kerro että olet seitsemännen ulottuvuuden neitsyt, jonka houkutteli paikalle miehesi upea kitarasoolo. Vaadi että saat ottaa suihin.
-Ennen kuin homma on valmis, huuda että portti sulkeutuuuuu, ja juokse vessaan.

-Puhdista peräsuoli
-laita sulka päähän
-pistä Reedin ja 'tallican Lulu täysillä soimaan
-kerro miehelle että olet pieni intiaanityttö vain ja antaudut mahtavan Kolumbus keihästäjän kaikille himoille.

Yhteistyössä