Toi yks palstalaisista on nykyisen kumppanini exä, ja saatana sentään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermomenee.com
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25165785:
öhkömönkiäinen on vertaimevä hämähäkkieläin, jolle kelpaa ruuaksi niin koiran, kissan kuin ihmisenkin veri.

Siis onko sama kuin se verta imevä hämähäkkilaji, josta kesällä uutisoitiin, että luuraavat röllykkämahoineen sänkyjen alla, hyi yäk.

Ei perse näitä itämaan viisaita tietäjiä, puhuvat harmaana keskenään ja ilman oikeita tuntomerkkejä, silti ovat varmoja että kuka on kyseessä vaikka eihän tälläkään palstalla ole kuin tuhansia käyttäjiä päivän aikana. Oha se varma että kyseessä on just se Kylli-Elmeri, nih!!!

Hirveetä paskaa sanon ma.

[QUOTE="vieras";25165874]Elä ota niin tosissaan :)[/QUOTE]

Onko jossain joku mittari mistä katsotaan miten mihinkin kommenttiin "saa" suhtautua? Jos ei käytetä hymiöitä, tai muita huumoriin viittaavia tehostekeinoja, tai lyödä selkeästi yli kommentilla niin aika paha sitä on ottaa mitenkään huumorina. Vai pitääkö olla myös ajatustenlukija ennenkuin saa kommentoida typeriin kommentteihin mitään? Onko harmailla yksinoikeus tähän toimintaan tai ylipäätään typerään käytökseen?

Onko jossain joku mittari mistä katsotaan miten mihinkin kommenttiin "saa" suhtautua? Jos ei käytetä hymiöitä, tai muita huumoriin viittaavia tehostekeinoja, tai lyödä selkeästi yli kommentilla niin aika paha sitä on ottaa mitenkään huumorina. Vai pitääkö olla myös ajatustenlukija ennenkuin saa kommentoida typeriin kommentteihin mitään? Onko harmailla yksinoikeus tähän toimintaan tai ylipäätään typerään käytökseen?

Hei muru, nyxän exän nyxän kaiman kummin vessakopin pyörittäjän saksanpaimenkoiran kaveri oli kuullut että nyxä pettää exää sen kaverin naapurin kanssa. Ja siitä piti repiä vähän reaktioita, ou mai gaad.

Got that? :D

Mun eksän nyksä käy täällä :)

Mutta mua ei kyllä oo lyöty, eikä mulla oo eksästä mitään muutakaan pahaa sanottavaa (paitsi että se oli mulle vähän liian rauhallinen ja tylsä loppupeleissä).

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25165957:
Hei muru, nyxän exän nyxän kaiman kummin vessakopin pyörittäjän saksanpaimenkoiran kaveri oli kuullut että nyxä pettää exää sen kaverin naapurin kanssa. Ja siitä piti repiä vähän reaktioita, ou mai gaad.

Got that? :D

elä sinä siellä pilaa hyvää hetkeä huumorilla häh? :D

joko sait muutettua?

LoL..

AP, tiietään, et exät ja nyksät ärsyttää ylikaiken...
Tekis usein mieli jopa läppästä. Mut näitä alotuksia..

Se muuten on hyvin selkee merkki, et jotain on jossain, jos pitää käydä pälyilemässä exiä, ellei olla ihan selkeästi hyvät ja kaverilliset välit.

Uusimmat

Yhteistyössä