Ylireagoinko - fb:n kaveripyynnöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Huomasin että miehelle oli tullut facebookissa kaveripyyntö itselleni tuntemattomalta naiselta. Mieheni mukaan nainen on hänen entisen työkaverin (noin 10 vuoden takaa) ex-vaimo. Ei kuulemma ole ollut kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä koskaan. Suuttui kun ihmettelin miten tuntematon ihminen yhtäkkiä lähettää kaverikutsun.

Enkä siis ole naispuolisia kavereita vastaan, miehelläni on paljon naisia fb-kavereina esim. lapsuudesta, opiskeluajalta ja työelämästä. Jotenkin vaan se sai ärsyyntymään, että tuntematon nainen yrittää mieheni kaveriksi. Pakko siinä jotain olla taustalla, mutta mitä?

Kertokaa nyt että ylireagoinko kun ärsyynnyin asiasta?

Mitä tuosta... Mullekin on tullut monia kaveripyyntöjä ihmisiltä, joita en edes tunne ja joiden kanssa en ole ollut koskaan missään tekemisissä enkä tiedä, miksi he pyytävät minua kaveriksi. Varmaan he ovat luulleet minua joksikin toiseksi henkilöksi tai klikanneet vahingossa.

Heh :) Just ihmettelin mun miehelle, kun lauantaina baarissa juttelin pitkästä aikaa erään vanhan tutun (miehen) kanssa ja nyt sitten eilen fb ehdotti häntä minulle kaveriksi. Ja ei mennyt kauaa kun sain kaveripyynnön, jonka toki hyväksyin. Ei tullut mieleenkään että mun mies olisi voinut suuttua!!

Miten siis joku voi suuttua, jos pyyntöä ei ole ede hyväksytty? Tai vaikka oliskin, voi apua :D Ei se nyt varmaan treffeilee ollut sen työkaverinsa vaimon kanssa lähdössä...

[QUOTE="vieras";25172933]Mitä tuosta... Mullekin on tullut monia kaveripyyntöjä ihmisiltä, joita en edes tunne ja joiden kanssa en ole ollut koskaan missään tekemisissä enkä tiedä, miksi he pyytävät minua kaveriksi. Varmaan he ovat luulleet minua joksikin toiseksi henkilöksi tai klikanneet vahingossa.[/QUOTE]

Minuakin on useempi täysin tuntematon pyytänyt kaveriksi, aina löytyy joku yhteinen kaveri. Siellä joku hamsteri kerää kaikki mahdolliset tyypit kaverikseen :D Miä en valitettavasti hyväksy ihmistä josta en ole koskaan kuullutkaan..

Mä en tunne puoliakaan mieheni fb-kavereista eikä hän minun.

Toisaalta en myöskään itse hyväksy ihmisten kaveri-pyyntöjä joiden kanssa en ole missään tekemisissä ja toivoisin kyllä ettei miehenikään kun hänellä on fb:ssä muutama kuva lapsestamme.

[QUOTE="vieras";25173012]Mä en tunne puoliakaan mieheni fb-kavereista eikä hän minun.

Toisaalta en myöskään itse hyväksy ihmisten kaveri-pyyntöjä joiden kanssa en ole missään tekemisissä ja toivoisin kyllä ettei miehenikään kun hänellä on fb:ssä muutama kuva lapsestamme.[/QUOTE]

Kai kuljetat lasta ulkonakin huppu päässä?

• Tykkää
Reactions: Jarnuska
Kävin muuten ihan mielenkiinnosta katsomassa, meillä on miehen kanssa 36 yhteistä kaveria miehen 300:sta ja mun 400:sta kaverista. Eli aika monta kertaa olisin saanut suuttua, kun hän olisi saanut kaveripyynnön "tuntemattomalta naiselta"...

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;25173060:
Kävin muuten ihan mielenkiinnosta katsomassa, meillä on miehen kanssa 36 yhteistä kaveria miehen 300:sta ja mun 400:sta kaverista. Eli aika monta kertaa olisin saanut suuttua, kun hän olisi saanut kaveripyynnön "tuntemattomalta naiselta"...

Ei ollut kyse siitä, että nainen on minulle tuntematon, vaan siitä että mieheni mukaan hänkään ei tunne naista. Sitä ihmettelin, että miksi miehelleni tuntematon ihminen haluaa olla hänen kaverinsa. Ja ok, myönnän että mielikuvitus lähti liikaa laukkaamaan :D

[QUOTE="...";25173083]Ei ollut kyse siitä, että nainen on minulle tuntematon, vaan siitä että mieheni mukaan hänkään ei tunne naista. Sitä ihmettelin, että miksi miehelleni tuntematon ihminen haluaa olla hänen kaverinsa. Ja ok, myönnän että mielikuvitus lähti liikaa laukkaamaan :D[/QUOTE]

Olet vähän hassu =) Jos miä olisin jokaisesta tuntemattomasta pyynnöstä skitsonnut niin olisin hullu jo nyt. Ja puhun vaan omistani :D

Kai kuljetat lasta ulkonakin huppu päässä?

Päähine valitaan meillä sään perusteella. Kovalla tuiskulla toki huppu voi olla tarpeen. Netissä ei tarvitse olla julkisessa levityksessä kuvia lapsestamme tuntemattomille ihmisille. Sen sijaan läheiset ihmiset joita emme kuitenkaan usein tapaa katselevat mielellään satunnaisia uusia kuvia. Pienet lapset kun kasvavat ja muuttuvat niin nopeasti.

SÄ OOT SAIRAS. LOPETE SE KYYLÄYS. "sattumalta" muka näit hahaa!! i Ei mee läpi! tiiät en tunnukset ja käyt kyylää sen trofiilia.Se mikä on hänen, on myös sun. periaatteella.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain yksityisyyttä;25173137:
SÄ OOT SAIRAS. LOPETE SE KYYLÄYS. "sattumalta" muka näit hahaa!! i Ei mee läpi! tiiät en tunnukset ja käyt kyylää sen trofiilia.Se mikä on hänen, on myös sun. periaatteella.

Ok :)

mun mies ei edesole facebookissa, mutta jos olis niin varmaan löytyis aika monta mullle tuntematonta naista kaveriksi. Mullakin on miehiä joita hän ei tunne, ei hän tunne edes kaiika mun sukulaisia. mulla on kaverina entisiaä koulutoveritakin =)

Minustakin ap vähän yliragoi. Muistuttaisin, että on paljon ihmisiä fb:ssa, jotka pyytää kaverikseen vaikka jotain kumminkaimanserkkua, jonka nimen on kuullut joskus vuosia sitten tai on nähnyt kyseisen ihmisen kerran jossain. Mullekin tällaisia kaveripyyntöjä on tullut, tosin en niitä ole hyväksynyt. Koska hyväksyn vain ihmiset, jotka TUNNEN, ei riitä että ollaan jossain kerran törmätty 20 vuotta sitten. :)

Juu, onhan mun miehellä paljon naispuolisia kavereita, eikä ne minua häiritse. Jos on joku yhteys, eli ollaan oltu koulukavereita tai työkavereita niin sen ymmärrän. Mutta jos on jonkun entisen työkaverin ex-vaimo niin sitten en näe syytä pyytää kaveriksi. Mutta niin kuin vastauksista nähtiin, olen ihan sairas :D

Yhteistyössä