Ä
"äiti"
Vieras
Taas se nähtiin miten kansaa kusetetaan ja TERVEYS TUHOTAAN! Ahneudella ei ole mitään rajaa!! AL: Narkolepsiaa aiheuttaneen rokotteen olisi voinut vaihtaa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anna nyt jo olla.
Onneksi en luottanut. Vaikka kaikki sitä toitotti.. "ammattilaisiin voi luottaa"
Olin itse raskaana, en ottanut rokotetta. En ottanut esikoiselle.
Olin huono äiti, kun ehdoin tahdoin halusin pilata lapseni elämän... Mutta, eipä olla oltu edes kipeenä!
Typerys. Huonolla tuurilla sinäkin olisit voinut saada taudin ja pahimmassa tapauksessa kuolla. Tai vähintään menettää syntymättömän lapsesi. Kyllä rokotuksista oli enemmän hyötyä kuin haittaa.
Onneksi en luottanut. Vaikka kaikki sitä toitotti.. "ammattilaisiin voi luottaa"
Olin itse raskaana, en ottanut rokotetta. En ottanut esikoiselle.
Olin huono äiti, kun ehdoin tahdoin halusin pilata lapseni elämän... Mutta, eipä olla oltu edes kipeenä!
Ehkä juuri se, että suurinosa väestöstä sai rokotteen, pelasti teidän henkenne.
Mielestäni muutaman ihmisen (jolla taipumus tautiin) sairastuminen narkolepsiaan oli pienempi paha, kuin sitä isomman osan väestöä kuoleminen tautiin.
Monta ihmistä Suomessa kuoli? Ja kun vastaat niin mukana on linkki sivuun josta tietosi otit.![]()
Ehkä juuri se, että suurinosa väestöstä sai rokotteen, pelasti teidän henkenne.
Mielestäni muutaman ihmisen (jolla taipumus tautiin) sairastuminen narkolepsiaan oli pienempi paha, kuin sitä isomman osan väestöä kuoleminen tautiin.
Typerys. Huonolla tuurilla sinäkin olisit voinut saada taudin ja pahimmassa tapauksessa kuolla. Tai vähintään menettää syntymättömän lapsesi. Kyllä rokotuksista oli enemmän hyötyä kuin haittaa.
Ja kaikki haitat eivät ole heti näkyviä tai tuntuvia. Esim raskaana sairastettu influenssa lisää huomattavasti lapsen riskiä sairastua skitsofreniaan myöhemmin.
No kannattaa käyttää maalaisjärkeä.
Ensinnäkin rokote, joka hätäpäissään ostetaan kauhean pandemiakohun saattelemana, jota ei ole edes testattu tarpeeksi, niin kuka sellaisen haluaa itselleen saati lapselleen laittaa?
Ja myös se pieni asia kannattaa pitää mielessä, että näillä erilaisilla pandemiakohuilla rokotetehtailija lyövät hyvin rahoiksi =)