Mulla menee niin hermot!!! (Turhaa valitusta anopista ja vähän miehestäkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaanaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaanaaaa

Vieras
Anoppi on niin mulkku et nukuttaa meidän koiraa sängyssä vaikka on kielletty!
Ja tänään se rakki sitten oksensi meidän sänkyyn! Jee! Ihan ku mulla ei olis tarpeeks hommaa lapsien kanssa kotona... Siivoo siinä sitten vielä koiranki sotkut!
Ja kuinka ihanaa niitä karvasia lakanoita on pessä!

Ukkoki niin sika... Ei tajua yhtään et vois enemmän auttaa siivoomisessa ja mulla jäis sitten enemmän aikaa lapsille :/

Kiitos!

Eipä kannata enää sitten koiraa anopille hoitoon viedä vaan keksiä toinen paikka. Meilläkin anoppi antaa nukkua sängyssä, ja mun puolesta antakoon. Ite lakanansa pesee. Meillä pidetään makkarin ovi kiinni, joten koira ei kotona nuku sängyssä ilman lupia.

koira ainaki on niin tyhmä ettei tajua jos anoppilassa saa tehä mitä lystää...
Kotona siis todellakaan ei nuku sängyssä ku lapsetki välissä nukkuu meidän sängyssä. Ärsyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25228838:
Ai, teidän koiraa tarvii oikein nukuttaa? :laugh:

Toki varmaan mussaki joskus vikaa mut en tajua miks tuo anoppi on lasten syntymän jälkeen muuttunu noin raivotuttavaks...
Miks ihmeessä pitää tehä just päinvastoin ku mitä on sanottu? :(

Kiitti, tuosta lakanavinkistä. Sillä onki kyllä monet lakanat niin rikkikuluneet niin minähän voisin hyvää hyvyyttäni ihanana miniänä tuoda anopille uuden ;)

Toki varmaan mussaki joskus vikaa mut en tajua miks tuo anoppi on lasten syntymän jälkeen muuttunu noin raivotuttavaks...
Miks ihmeessä pitää tehä just päinvastoin ku mitä on sanottu? :(

Kiitti, tuosta lakanavinkistä. Sillä onki kyllä monet lakanat niin rikkikuluneet niin minähän voisin hyvää hyvyyttäni ihanana miniänä tuoda anopille uuden ;)

Kuules ämmä. Jos sä pelle viet rakkis sille eukolle, niin kyllä se saa tehdä sen kanssa melkein mitä tahansa. oot kyllä yks vitun mulkku, kun kehtaat valittaa. Vittuako raahaat rakkis vieraitten tavoille, häh. kuka tässä maailmassa edes kiinnostuu siitä, mitä sä kapisessa päässäs keksit, ei kukaan. Koeta hyvä ihminen pärjätä äläkä ainakaan hanki lisää lapsia (tai koiriat tai mitään lemmikkejä).

[QUOTE="mä";25228912]Kuules ämmä. Jos sä pelle viet rakkis sille eukolle, niin kyllä se saa tehdä sen kanssa melkein mitä tahansa. oot kyllä yks vitun mulkku, kun kehtaat valittaa. Vittuako raahaat rakkis vieraitten tavoille, häh. kuka tässä maailmassa edes kiinnostuu siitä, mitä sä kapisessa päässäs keksit, ei kukaan. Koeta hyvä ihminen pärjätä äläkä ainakaan hanki lisää lapsia (tai koiriat tai mitään lemmikkejä).[/QUOTE]

Opettelisitko lukemaan? Anoppi halusi koiran sinne hoitoon! Väkisin en ole sitä sinne tukkinu... :whistle:

[QUOTE="mä";25228912]Kuules ämmä. Jos sä pelle viet rakkis sille eukolle, niin kyllä se saa tehdä sen kanssa melkein mitä tahansa. oot kyllä yks vitun mulkku, kun kehtaat valittaa. Vittuako raahaat rakkis vieraitten tavoille, häh. kuka tässä maailmassa edes kiinnostuu siitä, mitä sä kapisessa päässäs keksit, ei kukaan. Koeta hyvä ihminen pärjätä äläkä ainakaan hanki lisää lapsia (tai koiriat tai mitään lemmikkejä).[/QUOTE]

tais anoppi löytyä, tai joku joka tekee kiusaa omalle miniälleen ja kopsahti kipeästi kantapäälle tämä kirjoitus.. ja ei, ei se anoppi sille koiralle mitä tahansa saa tehdä.. en mäkääm hoito lasten anna toisiaan hakata vaan siksi että niitten vanhemmat on ne mulle hoitoon tuonu.. tai anna hoidossa olevien eläinten nukkua väärissä paikoissa siitä syystä että ne on mulle tuotu.. järkeä hei.

tais anoppi löytyä, tai joku joka tekee kiusaa omalle miniälleen ja kopsahti kipeästi kantapäälle tämä kirjoitus.. ja ei, ei se anoppi sille koiralle mitä tahansa saa tehdä.. en mäkääm hoito lasten anna toisiaan hakata vaan siksi että niitten vanhemmat on ne mulle hoitoon tuonu.. tai anna hoidossa olevien eläinten nukkua väärissä paikoissa siitä syystä että ne on mulle tuotu.. järkeä hei.

Kirjotustyylistä päätellen ei ole anoppi :D Ehkäpä joku elämäänsä kyllästyny teini.

Mut tosiaan en käsitä mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää... On muutenki semmonen että tekee asioita vaikka olis sanottu ettei saa.

Me esimerkiks ollaan sanottu ettei lapsille saa antaa sokeria, ellei ole "pakko" (=ollaan kylästelemässä ja muutki lapset syö) ja tämä on anopille sanottu...
Siltiki seläntakana syöttää kaikkee paskaa... :/ Meillä lapset pomppii oikeesti seinille ku saa liikaa makeeta... Eikä musta minkään 2½v tartte semmosia edes syödä

Yhteistyössä