Käsittämätön reissuvihkon viesti !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiitii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiitii

Vieras
"Hei Kallen vanhemmat!

Olen huomannut, että Kalle laiskottelee tunnilla. Annan taululle tehtävät, joita kaikkien pitäisi tehdä. Kalle ei tee tehtäviä vaan juttelee vierustoverinsa Henrin ja Katrin kanssa. Siinä on oikea mölinäsakki! Olen huomauttanut Kallelle tästä, mutta Kalle haukkuu opettajaa lehmäksi ja niin tekee myös Katri. En tykkää, että opettajaa haukutaan lehmäksi. Voisitteko te kertoa Kallelle, miten koulussa tulee käyttäytyä?"

Tämä ei voi olla totta. Poikani on 10v. ja ollut aina luokan parhaimpia. Keskiarvokin huitelee siellä ysi puolen huikosilla. Käyttäytyminenkin on 10. En voi uskoa opettajan viestiä. Hän on varmasti erehtynyt. Kun kysyin asiasta pojaltani, niin hän sanoi että ei tiedä yhtään, mistä opettaja puhuu.

"En tykkää, että opettajaa haukutaan lehmäksi." :laugh:
Kukahan tykkäis... Mutta liekö edes opettajan kirjoittama tuo teksti, ei oikein vaikuta kielellisesti siltä. Soitapa aamulla koululle ja kysy!

Kuullostaa ihan lapsen kirjoittamalta. Olisiko joku luokkakaveri voinut saada Kallen reissuvihon käsiinsä ja kirjoittaa tuon? Jos tuo olisi opettajan kirjoittama, hän luultavasti käyttäisi itsestään sanaa "minä" eikä "opettaja".

• Tykkää
Reactions: Vanna ja Anatolia

Yhteistyössä