Mitä tykkäisitte ,jos teidän vanhemmat kävis sun exän luona kylässä ym?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Ja se exä ois jättnyt sut ja pettänyt ym, etkä ite ois sen kans väleissä. Oisko kiva,jos sun isä ja äiti kävis siellä,aina kahvitteleen? Mä sain tietää ,että niin on jatkunut kauan ja en todellakaan tykkää siitä. Nyt sitten äiti ihmetteee miks oon sille ärsyttävä ja ite suuttu mulle,ku nsain raivarin puhelimessa että mitä helvettiä ne siellä tekee??? Kun kysyin että voidaanko viikonloppuna tulla lasten kans käyään, niin lipsautti että ei kun menee mun exälle:O. Munhan se pitäs sille suuttunu olla??

no ei ne kävis ja jos kävis ni katkaisisin välit.Mutta mulla on ihanat vanhemmat ja kun mun ex jätti mut toisen takia niin vanhemmat oli niin kiukkusia siitä et jos vastaan tulee niin tuskin ne ees päivää sille sanois.

Ällöttävää, eikö vain? Ilmeisesti erostanne on aika vähän aikaa vielä? Vanhempasi ilmeisesti eivät ole tajunneet asiaa vielä ja ehkä he alitajuisesti odottavat teidän palaavan yhteen. Uskon että heidän välit unohtuvat ajan kuluttua ja he ajattelevat asiaa uudelleen.

Ymmärrän täysin tuohtumuksesi, tuo tuntuu tosi pahalta varmasti.

No me ollaan erottu 7vuotta sitte;D Ja porukat on vasta joku pari vuotta siellä ravannut...Mä en tykkää,,,Miks niiden pitää just siellä käydä. No menipähän äidinkin kans välit:(

No kenenkään "jättämisestä" ei voi vetää johtopäätöksiä. Ei se nyt ainakaan ois mikään syy katkaista välejä.
Jos pelissä on lapsiakin, niin hyvähän se vaan heidän kannalta on.
Ja jos vaikka sattuiskin harmittamaan, niin pitäisin asian omana tietonani, koska olisi aika teinitouhua moinen kieltää.

Sitten taas, jos toinen on ollut väkivaltainen sadisti, asia olisikin eri.

Tähän kait kuuluisi sanoa, että vanhempasi saavat seurustella kenen kanssa haluavat vapaa- ajallaan.

MUTTA, ensinnäkin asian salailu on hyvin kummallista. Miksi salata toimintaa, joka on (muka) kaikin puolin ok? Vanhempiesi pitäisi olla sinua kohtaan avoimia ja rehellisiä.

Lisäksi vanhempiesi todellakin pitäisi olal lojaaleita sinua kohtaan tässä asiassa. Miksi kummassa he haluavat viettää salassa aikaa sellaisen ihmisen kanssa, joka on jättänyt ja pettänytl heidän oman rakkaan tyttärensä?? Eikö normaalireaktio vanhemmilta olisi inho tuollaista ihmistä kohtaan?

Mun exä taas kävi vanhempieni luona kylässä! Äitini ei oikein tiennyt miten suhtautua, kun se sinne tunki kylään. Meidän suhteessa minä olin jättävä osapuoli. Mies harrasti alistamista, väkivaltaa, pettämistä yms... Tämä asia selvisi niin että menin uuden (toisen exän jälkeen) miesystäväni kanssa vanhemmille ilmoittamatta ja siellä se exä olla möllötti. En puhunut hänelle sanaakaan ja käänsin vielä veistä haavassa, näyttämällä kuinka onnellinen olin uudesta miehestä ja kuinka ihana uusi on. :P
Exälle lähetin myöhemmin viestin, jossa ilmoitin ettei hänellä ole enää vanhempieni luo asiaa.

HUOM! Meillä ei ollut lapsia! Oltiin niin "nuoria" vielä. :D

No me ollaan erottu 7vuotta sitte;D Ja porukat on vasta joku pari vuotta siellä ravannut...Mä en tykkää,,,Miks niiden pitää just siellä käydä. No menipähän äidinkin kans välit:(

Sinun elämäsi olisi helpompaa, jos antaisit exäsi olla ja vanhempisi olle sen kaverita jonka haluavat. Älä nyt tuosta loukkaannu ja vihaa kanssa, kun erostakin on jo aikaa

No kun tässä on takana sellaistakin että exä keksi musta perättömiä juttuja poliisista lähtien että olsii nhyväksi käyttänyt meidän lapsia ja hakannut ym. ja kaikki teki sen takia että siais lapset itselleen...Ja joskus uhkaili tulla hakemaan keskellä yötä lapset ja piti olla paossa kotoa silloin kun pelkäsin että tulee,sitten siinä kävi niin pari vuotta sitten että exä jätti palauttamatta lapset kun ne oli viikonloppu vieraillulla... ja lapset kerkes kuukauden olla siellä ennenkuin hain ne pois kun olivat mun ja exän entisellä yhteisellä kaverilla käymäss. ja poliisilta oli lupa hakea, niin syvästi ihmettelen miten vanhempani voivat käydä tuollaisen luona:O ja mitä se exän uus akka siitä sanoo??? En tiedä miksi käyvät mutta minä en ikinä kävis jos mun lapselle tehtäis noin. Eli minusta minulla on aihettakin suuttua äidilleni? mutta siinä kävikin toisin päin,äiti suuttu mulle kun kielsin heitä siellä käymästä:O sillä ei varmaan ole kaikki kotona. anteeksi sekava teksti,väsyttää ihan pirusti:/

Ihmettelin että miten ne tuntee mun eksän, kun en koskaan esitellyt..

Sun tilanteeseen en oikein osaa samastua. Tossa tilanteessa yrittäisin olla välittämättä. Sitten haittaisi oikeasti, jos eksä olisi esim. ollut väkivaltainen mulle.

Yhteistyössä