Lapsityövoimaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
taitaa rollis nähdä itsensä nuorena omassa tyttäressään ja siksi vihaa tytärtään kun itse on jo vanha rupsahtanut säkki kun ei ajoissa alkanut käyttämään ryppyvoiteita :laugh:

vähän särähti korvaan, että tyttö sai tehtävän ja poikia ainoastaan kehuit. toivottavasti ei oikeasti ole noin, että tyttö jää poikien varjoon.

meilläkin leivottiin torttuja yhdessä pojan ja hänen tyttökaverinsa kanssa. ihan itse halusivat leipoa

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25247315:
no joskus tuo tytön vähättele kolahtaa vielä rollolaisen omaan nilkkaan. tyttö kasvaa, eikä ole enää äitiään näkevinäänkään

Toivottavasti miniät sit jaksaa aikanaan Rolloa, tytär tuskin on kovin innokkaasti auttamassa jos/kun äiti ei enää jaksa siivota/leipoa/hoitaa kaikkia asioita...

kiinnostais tietää,et millasia torttuja tyttö sitten teki?

no teki kyllä ihna hienoja hänkin, mutta pojat ovat kutienkin nuorempia joten hienompaa on se kun 10 ja 11v onnistuvat. Tytö sai kehuja lopuksi.

onhan se nyt aivan eri jos pian täysi-ikäinen leipoo torttuja kuin häntä 5-6 vuotta nuoremmat.
hyvin osasi opastaa eikä raivostunut pojille kertaakaan. Itse hän turheutui kun yksi pellillinen paloi, mutta se on inhimillistä. sitä sattuu kaikille.

no teki kyllä ihna hienoja hänkin, mutta pojat ovat kutienkin nuorempia joten hienompaa on se kun 10 ja 11v onnistuvat. Tytö sai kehuja lopuksi.

onhan se nyt aivan eri jos pian täysi-ikäinen leipoo torttuja kuin häntä 5-6 vuotta nuoremmat.
hyvin osasi opastaa eikä raivostunut pojille kertaakaan. Itse hän turheutui kun yksi pellillinen paloi, mutta se on inhimillistä. sitä sattuu kaikille.

Vastaatko muihinkin kysymyksiin tässä ketjussa

no,kukaan tuskin liikaa kehuja saa missään..joten ihan hyvin oisit voinut laittaa poikien tilalle sanan lapset :) ja ei kai sillä iällä ole leipomistaidon ja jäljen kanssa mitään tekemistä?eihän kaikki aikuisetkaan osaa paljon mitään,hyvä jos veden osaavat keittää..

Yhteistyössä